Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä ens vuonna 4 ja 6 lapset en halua mitenkään tarkemmin paljastaa.
Ja joo lähinnä harmittaa se et ois nyt ollut hyvä aika raskautua työjuttujen suhteen mut täytyy nyt valmistautua siihen että tässä voi hetken mennä.Ja niiden suhteen sopivaa aikaa on vielä muutama viikko sitten jos myöhemmin tulee niin täytyy vaan luottaa et asiat järjestyy :)

Meillä lapset 11v ja 7v. Rupeaa jo olemaan aikamoiset ikäerot että se jo pistää vähän stressiä päälle tärppäämisen suhteen...

Täällä 3,5 ja 2,5v. muksut.
Itsellä kun ikää 32v. niin toivon ettei montaa vuotta menisi tärppiin.
Tytölle puhkesi parvorokko. Onneksi en nyt ole raskaana.

Dpo 4 ja oireet on aika toiveikkaat: kaksi päivää huimannut,janottaa,pissattaa,alamaha on arka sekä tämä väsymys on aika jäätävää. Lisäksi hermot on aika riekaleina.
Vanhemmat lapset ovat 3 ja 4 veet,joten ikäero alkais olla aika passeli. Tänä aamuna jo pissin tikkuun,mutta eihän Se vielä mitään näytä!! Ei malttais vaan odottaa... Uutena vuotena sitten pissailla uudestaan ja tsekata joko sitten näkyis.

Hmm.. Onko kellään tätä huimausta? Onkohan normaalia,että tämä "känninen" olotila jatkuu jo kolmatta päivää..? Jos kuvitellaan,että raskaana olisin,niin täytyy sanoa,että ei mulla tällainen fiilis aikaisemmissa raskauksissa ole ollut.

Tiedän monta joilla ollut huimausta odotusaikana ;) Mutta jos sulla dpo:t vasta 5?niin nopeesti kyl tulee oireet :)

No sanoppa muuta! Oonkohan mä tulossa vaan kipeeksi.. Ei vaan oo ollu tällaistä huimausta ikinä. Kuinkahan hyvin sitä voi tehä itsensä valeraskaaksi,jos oikein raskautta toivoo No,eipä Se auta kuin odotella ja katsella. Saattaahan Tää johtua jostain hormoonitason vaihtelusta (en kyllä ole lääkäri,joten never know..).

Äh piti sitten testata taas kun muka oireita.Ja negaahan se näytti :( Siis meillä yritys aluillaan että en masennu jos ei heti ole tärpännyt,mutta ärsyttää epätietoisuus ja tulee tuhlattua testejä.Alkais nyt vaan ne menkat jos plussaa ei tule pystyis oikeesti vähän laskea.

En tiiä onko ollu jo aikaisemmin puhetta,mutta millaisella "aikataululla" teillä muilla on aikaisemmat raskaudet alkaneet? Onko menny pitkään vai heti Eka yrittämällä?
Itse (tai me miehen kanssa) olen ollut todella onnekas ja aikaisemmat kaksi on saaneet alkunsa heti kun on vaan annettu lupa tulla. Jännä nähä mitä tämä kolmas keksii..

Niin ja vaveli16, tsemppiä! Jostain muusta ketjusta luin,että niin pitkään kun ei Tuu menkkoja,niin on toivoa <3 Vaikka onhan tämä hommaa,tulee tutkiskeltua itseänsä tauotta. Onneksi huomenna pääsee jo töihin,niin saa muuta ajateltavaa. :D

Heh niinpä mutta kun odottelee niitä ensimmäisiä Kierukan jälkeen tuntuu odotus piinaavalta mutta eipä tässä muukaan auta kun odottaa ja koittaa pitää tuo testausväli viikossa

Meillä kummatkin tärpännyt heti kun ekat luomumenkat ovat tulleet pillereiden jälkeen.
Nyt menossa yk3 kp 5. Mutta ikää on enemmän ja muutenkin ei se aina niin helposti käy
Mulla sairauksia jotka voivat haitata raskautumista
Ja meille tämä olisi viimeinen. Mun sairauteni tekee kohdusta heikon ja tulevakin raskaus on tarkoin seurattu. Esikko päätti tulla pois jo vk 27. Kuopus pysyi vk 39. Kummatkin sektiolla. Kohtuni ei kestä alakautta tulemista.

Meillä esikoista yritettiin 5v ja tuli IVF hoidolla, toinen luomusti yrittämättä eli yhtään ei voi tietää mitä nyt ois odotettavissa. Nyt käynnistyy yk 5 tai 6, en ole niin laskenut. Nyt ois tarkoitus mennä tjot meiningillä pari-kolme kk jos vaan mitenkään maltan. En halua, että alkaa hermoa kiristävän tän asian kanssa ja olis tuossa yhdet isot juhlat tulossa... :oops:

Täällä ei tapahdu mitään, ei suuntaan eikä toiseen! :sour: Tänään r-testi negatiivinen... Meillä lapset jo 16 ja 15! :happy:

Täällä tänään (ja ehkä eilen...) ovisplussa joten lasken huomisen ovispäiväksi. Vauvaa ei toivota vielä tästä kierrosta ja hiljaista on ollut o_O

Tänään on kp 17 eli kierron pitäisi olla noin 30pvää, JOS tuo väli ovulaatiosta menkkojen alkuun on tässä kierrossa jo normaali.

Seuraavaa kiertoa odotellessa :smiley-angelic006

Niin ja meillä lapset keväällä 4 ja 1 :happy:

Täällä kp 7 ja kovat oviskivut jo nyt. Ovis pitäs olla n. Kp11. Katsotaan mitä tikut povaa. Viime kierto vain 22pv eli tosi lyhyt.
Hyvää uutta vuotta kaikille

Hyvää uutta vuotta! Mä oon ainakin vielä pysyny aloillaan tässä kierrossa enkä edes tiedä mikä kp menossa :grin suunnilleen tiedän että viikon alussa ois ovis aika ja silloin olen reissussa. Rauhoittelu kierros menossa :happy:

Tein äsken positiivisen testin. Clearbluen digitaalisella. Nyt en tiedä mitä ajatella. Mulla oli kyllä vuotoa dpo9 mutta olisiko kiinnittynyt niin myöhään. Maanantaina pääsen verikoetestiin. Sit selviää viimeistään. Tulee piinaava viikonloppu. Nyt olisi 4+2 jos kaikki hyvin. Oireet on kyllä. Siksi testasin.

Liitteet

• rsz_wp_20151231_003[1].jpg
    rsz_wp_20151231_003[1].jpg
    165 KB · Katsottu: 155
Paljon onnea! Toivotaan että pysyisi mukana matkassa loppuun asti! :happy: Tällä on kiva aloittaa uusi vuosi!

Takaisin