Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Loora84, kiva kuulla susta! :happy: Toivottavasti miehesi lämpenee ja voitte ruveta toivomaan kolmatta pientä :Heartred

Meidän kuopus tosiaan syntyi 12/2014 ja siitä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä. Ei nyt voi kuitenkaan sanoa että yritystä olisi yli vuosi takana. Menkat tuli ekan kerran kuopuksen ollessa noin 7 kk, että siitä sitten laskenut tuota raskautumismahdollisuutta. Mutta koska imetän, niin ollaan sitten tjottailtu. Ajattelin tosi yrityksen alkavan kun imetys loppuu kokonaan. Kylläkin tämän kierron kohdalla vois sanoa että ollaan yritetty :) Seksiä oli tyyliin kp8, 10,13,15,16 (epäilin oviksen olleen) ja kp 22. Nyt menossa kp 26/29 :) Katsellaan mitä tapahtuu :)

Mäkin palailen tänne takaisin. Kesken meni raskaus. Tänään tehnyt jo nega testin.
Nyt odottelen miten keho jatkaa tästä. Tarkoitus on yrittää uudestaan.

Sandy. Kiva kuulla susta ja toivottavasti saat pian plussan kun noin hyvin ootte hyödyntänytkin.. :)
Mulla olis nyt kp.10 ja noi kaks kiertoo ollu 30 ja 32 et viikon päästä ois varmaan otolliset hetket jos saisin miehen mukaan.. :)

Wheelchair Mama. Pahoittelut keskenmenosta.. :( Toivottavasti plussaat pian uudestaan..Tsemppiä..

Kiitti loora! :) Ei kyl oo fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Mut ei mulla muutenkaan oo, että eipä tässä voi mistään mitään päätellä :D Pitää vaan antaa ajan näyttää :)

Wheelchairmamalle suuret pahoittelut! Oon seurannut tuota LA syyskuussa 2016 ketjua ja siellä mukana elänyt. Tosi ikävä kuulla että näin päättyi odotus <3

Laitetaan tännekin että mä tänään plussasin :happy: Nyt menossa kp 28/29. Menkkojen mukaan tuon plussan ansioista nyt kuitenkin rv 3+6 :Heartred Menkkamaista jomotusta löytyy... Menkkojen pitäisi alkaa vasta torstaina, mutta toivottavasti pysyvät poissa!

Plussatuulia kaikille tähän ketjuun! :thumleft

Kuva vielä :)

Liitteet

• IMG_5086.JPG
    IMG_5086.JPG
    157.4 KB · Katsottu: 158
Wheelchair Mama. Onnea uuteen kiertoon ja toivottavasti saat pian pysyvän plussan.. :)

Esikoinen aloitti eilen muskarin ja tykkäs kovasti. Tähän mennessä hän on vaan ollu kotona et tää oli hänen ekä tommonen juttu.. :) Oli muutenkin kiva saada olla esikoisen kanssa ihan kahdestaan kun kuopus on vienyt paljon aikaani.. Hui kun mua jännittää et saanko ton miehen nyt mukaan tähän kolmannen yrittämiseen.:nailbiting: Tänään ois kp.14 ja viikonloppuna tai alkuviikosta ois sit otolliset päivät.Imetän kylläkin vielä päivisin 3-4 kertaa ja öisin 2-3 kertaa et voi olla ettei ees oo mahollista raskautuu..

Loora, meilläkin esikoinen ollut koko ajan kotona, hän on nyt 2v 4kk. Yhdessä ollaan käyty perhekerhossa ja siitä on tykännyt :happy: Nyt kun näyttää siltä etten menekään kesällä töihin eikä lapset siis tarhaan, niin pitää varmaan ens syksynä ilmoittaa esikoinen srkunnan päiväkerhoon :happy: Hän on sitten 3 vee ja tuon ikäinen varmaan jo kaipaa muiden seuraa. Asutaan siis maalla eikä tässä asu muita lapsia ja leikkipuistotkin on kilometrien päässä...

Mä uskon että mun kohdalla imetys ehkäisee. Olen nyt kahdesti tullut raskaaksi niin että imetän enää vain 1-2 kertaa päivässä ja yösyöttöjen loppumisesta muutama kuukausi. Josko puhuisit miehelle niin että antais luvan kolmannelle tulla, että todennäköisyys imettäessä ei vältämättä ole kovin suuri? Mahdollista tietenkin että tulisit heti raskaaksi :wink:joyful:

Täällä on taas hirveästi tapahtunut! Onnea Sandylle plussasta ja pahoittelut wheelchairmama, toivottavasti saat pian plussan uudestaan!

Me sovittiin miehen kanssa, että odotetaan vielä pari kuukautta että saataisiin sitten vauva keväälle eikä loppuvuodelle. Tiedetään kyllä että voi mennä pitkäänkin että tärppää mutta joka tapauksessa mies haluaisi vielä kolmannen kevätvauvan ja mä lupasin jaksaa odottaa vielä hetken... vaikka tiukkaa kyllä tekee :rolleyes:

Mulla on ollut kaksi viimeistä kiertoa niin, että täti on tullut jo dpo 11, joten en varmaankaan raskaaksi tuu ennenkuin kierto tasaantuu ja noita dpoita tulee pari enemmän. Noh, nyt voi vielä pari kiertoa seurailla kunnes alkaa tositoimet :grin

Takaisin