Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Voi kuin ihanaa, ONNEA.:happy::Heartred
Hän lähti itekseen syntyy vai?

Ja ihanaa Joulunaikaa teille.:)

Kyllä! Tai synnytys meinasi käynnistyä siinä 18 pvä, joudutettiin sitten kalvojen puhkaisulla 19 päivä, niin 3 tuntia ja pieni oli sylissä. :) <3

Kiitos, ihanaa Joulunaikaa myös teille!! <3

Ja kaikille muillekin tännekin! :)

Onnea Miitu!

Vieläkö oot malttanu olla testaamatta?:angelic:

Joo, ihme ja kyllä! Ehkä osin siks kun odotukset ei oo vieläkään oikein nousseet. Katsotaan maltanko olla testaamatta nyt illalla vai meneekö sit tosiaan huomisaamuun. Millainen fiilis sulla on tästä kierrosta?.

Ja hei hyvää joulua kaikille teille!

Onnea Miitu!

Joo, ihme ja kyllä! Ehkä osin siks kun odotukset ei oo vieläkään oikein nousseet. Katsotaan maltanko olla testaamatta nyt illalla vai meneekö sit tosiaan huomisaamuun. Millainen fiilis sulla on tästä kierrosta?.

Ja hei hyvää joulua kaikille teille!
Mulla vaihtelee mieli yleensä joka kierrossa. Välillä löytyy luottoa et juu ny nappaa ja toisena päivänä taas ei. Tässä kierrossa ei oo viä kertaakaan ollu semmonen luottavainen olo. Ja harmittaa menkat jo etukäteen vaikka nyt vasta dpo5.:facepalm:
Silti joka kierto dpo10 testaan, koska jos oliskin tärpänny niin se ehkä näkyis jo testissä. Siihen asti pystyn melko hyvin olee. Vaikka se tuhrukin yleensä alkaa dpo11 niin ei vaan malta siihen asti.:angelic:

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, Emir!

Meille ei tullut sitä joulun ihmettä. Niin se vaan alkaa kuudes yritys kuukausi täälläkin.. Mut saapahan syödä kaloja joulupöydässä.

Kerroin miehelle alkuviikosta, että jotkut juo punaviiniä alkion kiinnittymisajankohdan aikoihin. Hän piti sitä ihan loogisena kun kerroin syyn sille. Eilen hän sit kyseli että millon sitä punaviiniä piti juoda.
Tää on niin huvittavaa kun mun geleet, inositol ym. poppaskonstit on saaneet huvittuneita katseita ja naurahduksia, mut tää punaviini on nyt joku tosi hyvä idea.:hilarious:
Minä en juo punaviiniä, joten ei mee kokeiluun. Nyt dpo7 eli tää olis ehkä nyt just ajankohtainen.

Kp 31/29. Toissakiertoa lukuunottamatta kierto aina kellontarkka 29 päivää. Ollaan miehen suvun kanssa joulunvietossa eikä ole testejä mukana, eiköhän ne ennen sunnuntaita menkat ala ettei tarvi alkaa testaushommiin. Mitään oireita ei oikeestaan oo suuntaan eikä toiseen.

Kerroin miehelle alkuviikosta, että jotkut juo punaviiniä alkion kiinnittymisajankohdan aikoihin. Hän piti sitä ihan loogisena kun kerroin syyn sille. Eilen hän sit kyseli että millon sitä punaviiniä piti juoda.
Tää on niin huvittavaa kun mun geleet, inositol ym. poppaskonstit on saaneet huvittuneita katseita ja naurahduksia, mut tää punaviini on nyt joku tosi hyvä idea.:hilarious:
Minä en juo punaviiniä, joten ei mee kokeiluun. Nyt dpo7 eli tää olis ehkä nyt just ajankohtainen.

Ootko testannut?

Mulla piti alkaa eilen menkat, nyt dpo 17 eikä vieläkään. Viimeksi kun teille avauduin ni alkoi melkein heti, niin ehkä sit nytkin :wink

Ootko testannut?

Mulla piti alkaa eilen menkat, nyt dpo 17 eikä vieläkään. Viimeksi kun teille avauduin ni alkoi melkein heti, niin ehkä sit nytkin :wink
Joo eilen (dpo10) testasin ja nega oli. Menkat ei oo viä alkanu mut kait ne perjantaina alkaa.:sorry:

Moikka pitkästä aikaa, tulin tänne kattelemaan mikä meininki.

ONNEA Miitu pienestä nyytistä! Vastahan sä plussasit!

Emir, toivotaan sulle ensi vuodesta tärppivuotta!

Paljon uusia nimiäkin täällä, yritin jotain sivuja selata taaksepäin, tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!

Mulla oli suuri haave kolmannesta, piti aloittaa tänä syksynä yrittäminen, mutta sitten sain once in a lifetime työn joka nyt meni tämän projektin ohi. Viime viikolla laitoin myyntiin kaukalopussin ja untuvamakuupussin, vaikka vähän kirpaisi. En ole vielä täysin luopunut kolmannesta, mutta se saa nyt ainakin vuoden odottaa että pääsen tähän uuteen työhön sisään - katsotaan mitä elämä tuuppaa kohdalle sitten lähempänä neljääkymppiä :wink

Täällä ihmettelen tuhrun puuttumista, joka yleensä alkaa viimeistään dpo11. Nyt on dpo12 ja testi nega.
Toivon, että ne menkat alkaa kuitenkin ajallaan eikä kierto veny.

Täällä ihmettelen tuhrun puuttumista, joka yleensä alkaa viimeistään dpo11. Nyt on dpo12 ja testi nega.
Toivon, että ne menkat alkaa kuitenkin ajallaan eikä kierto veny.

Mutta noin ylipäätään niin sehän on ihan positiivinen juttu jos kauheasti ei tuhruttele :happy: Mulla nyt vihdoin kp2. Menkat alkoi vasta dpo 19. Tein uuden testinkin dpo 18 kun ihmetytti jo, selvä nega tietenkin.

Hyvää uutta vuotta kaikille, toivotaan että tänä vuonna meille kaikille syntyisi se kolmas!

Mutta noin ylipäätään niin sehän on ihan positiivinen juttu jos kauheasti ei tuhruttele :happy: Mulla nyt vihdoin kp2. Menkat alkoi vasta dpo 19. Tein uuden testinkin dpo 18 kun ihmetytti jo, selvä nega tietenkin.

Hyvää uutta vuotta kaikille, toivotaan että tänä vuonna meille kaikille syntyisi se kolmas!
Juu oon kyl tyytyväinen ettei tuhrua tullut.
Mulla tänään kp1 ja aika kerrasta alkoi, eilen tuli hieman pyyhkiessä paperiin.

Olishan se mahtavaa jos vauva ehtis syntyä vielä tänä vuonna.

Uusi palstalainen moi :greet025

Tai ehkä joskus sata vuotta sitten olen kirjoitellut. Lapsia löytyy kaksi ikiomaa, pojat 2008 ja 2009. Ja miehen 2010. Yhteinen olisi haaveissa, aika yllättäen. Koska olin ajatellut, että me ei sellaista luomuna voida saada, koska miehen lapsi on saanut alkunsa hoidoilla.
Miehellä siis huonolaatuiset siittiöt. Nyt kuitenkin joulukuussa oli menkat myöhässä 5 päivää ja testissä haamu. Joka sitten osoittautui paria päivää myöhemmin kemialliseksi, MUTTA. Meillä siis saattaakin olla mahdollisuus saada luomusti oma yhteinen :Heartred

Jännityksellä nyt odotellaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Nyt on kp4. Menkat oli suht normit kemiallisen jälkeen. Parina ekana päivänä vuoto oli runsasta ja jotain riekaleita joukossa :eek: Ja nyt enää tuhruttelee..

Muoks. Ehkäisy lopetettu 8/2018. Eli aika kauan on hommailtu ilman mitään ja nyt vasta sitten jtn elonmerkkejä

Uusi palstalainen moi :greet025

Tai ehkä joskus sata vuotta sitten olen kirjoitellut. Lapsia löytyy kaksi ikiomaa, pojat 2008 ja 2009. Ja miehen 2010. Yhteinen olisi haaveissa, aika yllättäen. Koska olin ajatellut, että me ei sellaista luomuna voida saada, koska miehen lapsi on saanut alkunsa hoidoilla.
Miehellä siis huonolaatuiset siittiöt. Nyt kuitenkin joulukuussa oli menkat myöhässä 5 päivää ja testissä haamu. Joka sitten osoittautui paria päivää myöhemmin kemialliseksi, MUTTA. Meillä siis saattaakin olla mahdollisuus saada luomusti oma yhteinen :Heartred

Jännityksellä nyt odotellaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Nyt on kp4. Menkat oli suht normit kemiallisen jälkeen. Parina ekana päivänä vuoto oli runsasta ja jotain riekaleita joukossa :eek: Ja nyt enää tuhruttelee..

Muoks. Ehkäisy lopetettu 8/2018. Eli aika kauan on hommailtu ilman mitään ja nyt vasta sitten jtn elonmerkkejä
Tervetuloa MyyräMatikainen ja kunpa se pysyvä plussa tulisi pian.

Me ollaankin samassa kierron vaiheessa. Mulla tänään kp6 ja menkat hiipumassa.
Meillä yritys alkanut 9/2019 Ja yks km 6/2020 (rv11) mahtuu tälle matkalle.

Muokattu viimeksi:
Kiitos Emir, teilläkin siis jo pidemmän aikaa yritetty :happy:

Mulla on joskus muinoin kierto ollut tasan 28 päivää, mutta silloin, kun lopetin pillerit niin kierto on ollut melko lyhyt, 24-26 päivää. Kerran kesällä oli 29 päivää, jolloin en tehnyt testejä, mutta liekkö silloinkin ollut kemiallinen.
Tämä viimeisen kierto oli 31 päivää. Testin teko päivänä oli huono olo, mutta sitten illalla alkoi mahaan sattumaan ja tiesin, että pian alkaa vuoto.
Olen kyllä onnellinen tuosta, koska antoi toivoa tulevaan :smiley-ashamed005

Mulla on kierto ollu säännöllinen joskus 20 vuotta sitten. Kun lopetin pillerit 2011 niin ei menkkoja enää tullut ja tutkimusten edetessä todettiin pco. Nyt apuina metformiini ja letrozol.

Tervetuloa MyyräMatikainen! Täälläkin melko samoilla kiertopäivillä, tänään kp 7 ja eilen otettu vika letro. Meillä alkoi yritys 8/20 ja nyt 4. letrokierto koska oma kierto ei toimi.

Tervetuloa MyyräMatikainen! Täälläkin melko samoilla kiertopäivillä, tänään kp 7 ja eilen otettu vika letro. Meillä alkoi yritys 8/20 ja nyt 4. letrokierto koska oma kierto ei toimi.
Onko sulla myös tässä kierrossa ultra ja tuleeko irtotuspiikki?

Mä oon menossa tiistaina (kp12) gynelle. Se millä oon yleensä käyny niin on vaan perjantaisin töissä (sillon olis jo kp15) niin käyn sit toisella Ja katotaan miltä follit näyttää.

Onko sulla myös tässä kierrossa ultra ja tuleeko irtotuspiikki?

Mä oon menossa tiistaina (kp12) gynelle. Se millä oon yleensä käyny niin on vaan perjantaisin töissä (sillon olis jo kp15) niin käyn sit toisella Ja katotaan miltä follit näyttää.

No tämä meni sillä lailla hassusti että olin varannut tälle päivälle eli tiistaille, kp13, folliultran. Olisin ottanut eiliselle, mutta ei sopinut työkuvioihin mutta ajattelin ettei haittaa kun noin aikaisin ei oo mitään tapahtunut aiemminkaan. No perse, eikös eilen eli kp 12 kirkas plussa O-testiin. Hyödynnettiin, koska ajattelin et ei siellä voi liikaa folleja olla. Aamulla soitin gynelle että kannattaako enää tulla. Hän suositteli että tule kuitenkin, katsotaan. Ja siellä oli 4(!) isoa follia :banghead: sillä hetkellä mietin jo et tartteeko mun ottaa jälkiehkäisy tms.. ovulaatio ei onneksi ollut vielä tapahtunut ja gyne imaisi vasemmalta kaksi rakkulaa tyhjäksi. Eli nyt illalla/yöllä ovis ja kaksi follia on tän kierron faktat. Ensi kiertoon puolitetaan Letrozol annos, koska selkeästi vaste nyt vähän turhankin ärhäkkä.

Kerro Emir sitten mitä näkyy!

No tämä meni sillä lailla hassusti että olin varannut tälle päivälle eli tiistaille, kp13, folliultran. Olisin ottanut eiliselle, mutta ei sopinut työkuvioihin mutta ajattelin ettei haittaa kun noin aikaisin ei oo mitään tapahtunut aiemminkaan. No perse, eikös eilen eli kp 12 kirkas plussa O-testiin. Hyödynnettiin, koska ajattelin et ei siellä voi liikaa folleja olla. Aamulla soitin gynelle että kannattaako enää tulla. Hän suositteli että tule kuitenkin, katsotaan. Ja siellä oli 4(!) isoa follia :banghead: sillä hetkellä mietin jo et tartteeko mun ottaa jälkiehkäisy tms.. ovulaatio ei onneksi ollut vielä tapahtunut ja gyne imaisi vasemmalta kaksi rakkulaa tyhjäksi. Eli nyt illalla/yöllä ovis ja kaksi follia on tän kierron faktat. Ensi kiertoon puolitetaan Letrozol annos, koska selkeästi vaste nyt vähän turhankin ärhäkkä.

Kerro Emir sitten mitä näkyy!
No oho, en tienny et noinkin voi tehdä jos on liikaa folleja.:wideyed:
Nyt peukut pystyyn. Olispa mahtavaa jos tulis kaksoset vai mitä ite tuumit?:dummy1::dummy:

Takaisin