Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mulla oli 14mm folli vasemmalla eli ei mahdollisuuksia tässä kierrossa koska vasen tuuba tukossa.:arghh:
Letrozol annos nostettiin 2tabl/pv, koska ei haittaa vaikka molemmille puolille tulis isot follit. Sain uuden reseptin letroihin joten ens kierto ei olekaan välikierto vaan mennään tupla annoksella. Sit ens kierrossa taas ultra, tarkistetaan miten isompi annos toimii.
 
Mulla oli 14mm folli vasemmalla eli ei mahdollisuuksia tässä kierrossa koska vasen tuuba tukossa.:arghh:
Letrozol annos nostettiin 2tabl/pv, koska ei haittaa vaikka molemmille puolille tulis isot follit. Sain uuden reseptin letroihin joten ens kierto ei olekaan välikierto vaan mennään tupla annoksella. Sit ens kierrossa taas ultra, tarkistetaan miten isompi annos toimii.

No voihan räkä :sorry: Mulla on ollut just toi 2tabl päivässä joka lasketaan nyt yhteen kun munasarjat innostui. Toivotaan et toimis hyvin!

Toi imaisu ei vissiin ilman oikeita välineitä onnistu, mutta tuolla klinikalla kun tekevät myös ivf hoitoja niin sinne toimenpidehuoneeseen ottavat sit tarvittaessa. Nipistää ikävästi kyllä, mutta eipähän tarvitse nelosia jännittää o_O kaksosmahdollisuus toki on, mutta tällä historialla en ole kovin huolissani. Mieluummin ottaisin yhden kuin kaksi vauvaa, mutta kai siitäkin sitten selviäisi. Raskausaika tosin huolettaisi, mulla on molemmista aiemmista myrkytykset alla niin kaksosraskaus itse 4v vanhempana ei kuulosta kovin kutsuvalta.

Tällä kertaa muuten sitä ei irrotuspiikkiä häiritsemässä, eli voi testailla miten aikaisin vaan kehtaa :smiley-angelic006
 
Tuun väliin huuteleen, et kyllä niistä kaksosistakin selviää. Hommaahan siinä toki on enempi kun yhdessä, mut jos kamalaa ois olku nii ei myö oltas alettu yrittää uutta raskautta tyttöjen ollessa päältä 6kk :joyful: Toki olihan se shokki kuulla kahdesta ja voi jestas mitä sitä kövi päässä läpi, se mahan koko ja muut ongelmat, mut en vaihtas päivääkään:love7

Tuplaraskaus toki lisää myrkytyksen riskiä, mut siks ite söin asaa läpi raskauden kun lähipiirillä ollu myrkytyksiä. Kuulemma estää/hidastaa kehittymistä. Tosin tästä monikaan ei tiedä. Mies kun meni apteekkiin ja selitti mitä ja mihin niin ne farmaseutit ei suostunu mitään myymään, koska he ei tienny ja hein tietokannoissa ollu mitään merkintöjä:facepalm:
 
Meillä mies haaveili kaksosista aiemmin, nyt on jo sillä kannalla että yks vaan kiitos.

Millä viikoilla sä meet jo Sinimarias ja kuinka on sujunut. Oliko sulla sitä rankkaa pahoinvointia? Joko se on hellittänyt?
 
Tässä kierrossa vahva ovulaatio (oireet ja ovistesti selvä +), täsmäisku simpoilta o+ päivänä. Nyt vaan viluttaa mutta toki -28 ulkona saattaa vaikuttaa asiaan. Kp 13 tuli ovisplussa, nyt kp 18. Joka kuukausi löytää itseensä pienesti piinailemassa vaikka todennäköisyys luomutärppiin (ilman miehen lääketaukoa) on pieni.
 
Meillä mies haaveili kaksosista aiemmin, nyt on jo sillä kannalla että yks vaan kiitos.

Millä viikoilla sä meet jo Sinimarias ja kuinka on sujunut. Oliko sulla sitä rankkaa pahoinvointia? Joko se on hellittänyt?

Rv19 pyörähti eilen käyntiin. Vatta on järjettömän kokonen ja pahoinvointia on vielä jonkuu verran. Kiloja lähteny 15. Liikkeitä tuntenu jo rv12 lähtien:joyful:
Sokerit pysyy parhaimpana paaston aikana jos illalla tankkaan hiilareita :pompus:
Se sairastettu korona vaan stressaa:nailbiting: Riski ennenaikasuudelle on koholla yms nii jännittää paljon.

Mietin myös synnytystä. Keuhkot on rikki veritulpan jäljiltä niin, et välillä pyykkien kuivaamaan laittamiin hengästyttää. Kävellessä rauhallisestikkin hengitys salpaantuu ja pakko ruveta hyperventiloimaan, että saan happea enkä pyörry.

Haluisin synnyttää alateise, mutta hyperventilointi, pyörtyily yms ei tee vauvalle hyvää niin mietin pitäskö luopuu unelmasta ja pyytää sektiota ajoissa. :sorry:
 
Rv19 pyörähti eilen käyntiin. Vatta on järjettömän kokonen ja pahoinvointia on vielä jonkuu verran. Kiloja lähteny 15. Liikkeitä tuntenu jo rv12 lähtien:joyful:
Sokerit pysyy parhaimpana paaston aikana jos illalla tankkaan hiilareita :pompus:
Se sairastettu korona vaan stressaa:nailbiting: Riski ennenaikasuudelle on koholla yms nii jännittää paljon.

Mietin myös synnytystä. Keuhkot on rikki veritulpan jäljiltä niin, et välillä pyykkien kuivaamaan laittamiin hengästyttää. Kävellessä rauhallisestikkin hengitys salpaantuu ja pakko ruveta hyperventiloimaan, että saan happea enkä pyörry.

Haluisin synnyttää alateise, mutta hyperventilointi, pyörtyily yms ei tee vauvalle hyvää niin mietin pitäskö luopuu unelmasta ja pyytää sektiota ajoissa. :sorry:
Siis muiden raskaudet menee aina niin kauheeta vauhtia, pian on rakenneultra teilläkin.:)

Kuulostaa kyllä ikävältä nuo ongelmat. Saattaa se sektio ollakin ihan hyvä vaihtoehto.
 
Siis muiden raskaudet menee aina niin kauheeta vauhtia, pian on rakenneultra teilläkin.:)

Kuulostaa kyllä ikävältä nuo ongelmat. Saattaa se sektio ollakin ihan hyvä vaihtoehto.


Tää on menny pimeetä vauhtia. Toki jatkuva kooma ja nää kaks pientä vauhtivilliä pitää kyllä huolen, ettei ehdi ajattelemaan :wacky: Viikkoja kysyttäessä pitää käydä vakoilemassa sovelluksesta kun ei oo hajua:facepalm:

Muitaki kremppoja on kyllä, mut onneks oon kotona tyttöjen kans niin ei tarvi saikutella. Toki vois helpompaa olla jos he ois päivähoidossa, mutmutmut en raaski luopua:joyful:

Tää on vaan niin surullista kun mies on vahvasti sitä mieltä, et tää on vika lapsi ja mie tiiän jo nyt et enemmänki vois tulla jos on tullakseen. Toki meillä iän puolesta on aikaa vielä, mut ei sitä hedelmällisyyttä sit enää tiiä... Toisaalta on se kolme kyllä hyvä, mut joku on vaan, et tiiän ite et enempiki vois tulla. Ja jos sektioon menee nii ei sitä tiiä onnistuisko enää:bored:
 
Tää on menny pimeetä vauhtia. Toki jatkuva kooma ja nää kaks pientä vauhtivilliä pitää kyllä huolen, ettei ehdi ajattelemaan :wacky: Viikkoja kysyttäessä pitää käydä vakoilemassa sovelluksesta kun ei oo hajua:facepalm:

Muitaki kremppoja on kyllä, mut onneks oon kotona tyttöjen kans niin ei tarvi saikutella. Toki vois helpompaa olla jos he ois päivähoidossa, mutmutmut en raaski luopua:joyful:

Tää on vaan niin surullista kun mies on vahvasti sitä mieltä, et tää on vika lapsi ja mie tiiän jo nyt et enemmänki vois tulla jos on tullakseen. Toki meillä iän puolesta on aikaa vielä, mut ei sitä hedelmällisyyttä sit enää tiiä... Toisaalta on se kolme kyllä hyvä, mut joku on vaan, et tiiän ite et enempiki vois tulla. Ja jos sektioon menee nii ei sitä tiiä onnistuisko enää:bored:
Mulla on molemmat tulleet sektiolla ja vielä tätä kolmatta haaveillaan. Ei se sektio viimeinen niitti ole. Mullakin on palautuminen mennyt hyvin, ilman tulehduksia ym. Että vielä kerkeette neljättä yrittää vaikka sektiolla tulis tämä.:happy:
 
Mulla on molemmat tulleet sektiolla ja vielä tätä kolmatta haaveillaan. Ei se sektio viimeinen niitti ole. Mullakin on palautuminen mennyt hyvin, ilman tulehduksia ym. Että vielä kerkeette neljättä yrittää vaikka sektiolla tulis tämä.:happy:

Mulla tuli paljon kiinnikkeitä ja tehtiin normia isompi poikittainen vekki niin kuulemma se koukku jonka ne teki saattaa aiheuttaa ongelmaa. Siks sen varaan en haluis laskee, et onnistuu jatkossakii:sad001 Mut tietty lapsen ja omaki terveys edellä mentävä jos lääkäri puoltaa, et sektio on turvallisempi:angelic:
 
Mulla tuli paljon kiinnikkeitä ja tehtiin normia isompi poikittainen vekki niin kuulemma se koukku jonka ne teki saattaa aiheuttaa ongelmaa. Siks sen varaan en haluis laskee, et onnistuu jatkossakii:sad001 Mut tietty lapsen ja omaki terveys edellä mentävä jos lääkäri puoltaa, et sektio on turvallisempi:angelic:
Aa, ok sulla on jotain ongelmaa ollu. Aattelin et kaksoset tuli alateitse. No sitten ymmärrän huolesi.

Mäkin haluisin synnyttää alakautta mutta jo synnärillä kun kuopuksen kans olin niin lääkäri sanoi että seuraavakin tulee sitten sektiolla.
 
Tuun väliin huuteleen, et kyllä niistä kaksosistakin selviää. Hommaahan siinä toki on enempi kun yhdessä, mut jos kamalaa ois olku nii ei myö oltas alettu yrittää uutta raskautta tyttöjen ollessa päältä 6kk :joyful: Toki olihan se shokki kuulla kahdesta ja voi jestas mitä sitä kövi päässä läpi, se mahan koko ja muut ongelmat, mut en vaihtas päivääkään:love7

Tuplaraskaus toki lisää myrkytyksen riskiä, mut siks ite söin asaa läpi raskauden kun lähipiirillä ollu myrkytyksiä. Kuulemma estää/hidastaa kehittymistä. Tosin tästä monikaan ei tiedä. Mies kun meni apteekkiin ja selitti mitä ja mihin niin ne farmaseutit ei suostunu mitään myymään, koska he ei tienny ja hein tietokannoissa ollu mitään merkintöjä:facepalm:

Mäkin salaa toivoin esikoisesta tuplia, mutta nyt kyl 3 ois meille sopivampi lapsiluku kuin 4 :happy: Mulla on itseasiassa toi mini-Asa jo valmiiksi määrätty heti plussasta alkaen jos raskaaksi tulen. Toivottavasti se auttaisi pitämään myrkytyksen oireet poissa ainakin pitempään kuin viimeksi. Kuopus syntyi rv 33+6 kun raskaus piti purkaa kiireellisesti.
 
Aa, ok sulla on jotain ongelmaa ollu. Aattelin et kaksoset tuli alateitse. No sitten ymmärrän huolesi.

Mäkin haluisin synnyttää alakautta mutta jo synnärillä kun kuopuksen kans olin niin lääkäri sanoi että seuraavakin tulee sitten sektiolla.


A oli pt linkkuveitsenä ja B heilu poikkitilasta pt ja rt jolloin ei ollu mitään asiaa koittaa edes. B.n takia vedettiin vekkiä vähän isommaksi, että mahtuu tulemaan vaikka venkslaiski asentoa. Naivina olin aatellu, et hei tottakai synnytän alateitse:facepalm:
 
Mäkin salaa toivoin esikoisesta tuplia, mutta nyt kyl 3 ois meille sopivampi lapsiluku kuin 4 :happy: Mulla on itseasiassa toi mini-Asa jo valmiiksi määrätty heti plussasta alkaen jos raskaaksi tulen. Toivottavasti se auttaisi pitämään myrkytyksen oireet poissa ainakin pitempään kuin viimeksi. Kuopus syntyi rv 33+6 kun raskaus piti purkaa kiireellisesti.

Toivottavasti pitäis kauemmin poissa sitte ens kerralla! :)

Yllättävön moni haaveilee tai on haaveillu tuplista:pompus: Mie en osannu ajatellakkaa semmosta kohdalle ja hupsis :hilarious: Ei onneks nyt tarvi autoa vaihtaa ja pinniksiäki on kaks niin saa eri huoneisiin torkkumaan. Toivon vaan ettei tää jää noiden neitien yhteyden ulkopuolelle pahasti vaan pääsee mukaan juttuihin.
 
Tänään olis ollut kesken menneen vauvan laskettu aika.:sorry:
Toivoin niin, että uus plussa olis tullut ennen tätä mutta eipä onnistunut.

Ääh, kunpa menis tää kuu nopeesti niin pääsis uuteen kiertoon.:sad001
 
Tervetuloa Suva ja Ihmemaanlapsi! Ja onnea Sporttis!

Mä tunnistan itseni kanssa noista mietinnöistä että onko sitä ihan järjissään kun haluaa toimivan pakan sekoittaa kolmannella. Meillä kuopus täyttää ensi viikolla 4, eli suht iso hänkin jo. Lisäksi kolmas ois suoraan riskiraskaus aiempien raskausmyrkytysten takia, sekin mietityttää. Mies piti suostutella.. Koko setti siis. Mutta silti sitä toivoo, en pysty edes järjellä selittämään.

Nyt kp 8, perjantaina folliultra. Ihanan nopeasti menee aina tää alkukierto!

Hei, meilläkin kuopus täyttää 4 toukokuussa ja kolmas sais vielä tulla, jos tulee. On kiva, että lapset on vähän jo kasvaneet, niin ei oo sit ihan niin hulinaa, jos perhe kasvais.
 
Heippa, liityn tänne uutena.

Esikoinen on syntynyt 1/15 ja toinen 5/17. Aika nopeesti sitten kypsyi ajatus kolmannesta, mutta lapset oli niin pieniä, että riitaahan siitä meinasi tulla ja tulikin, kun kolmannesta haaveilin aika nopeasti.

Piti sitten koittaa tehä jotain muuta ja "luoda uraa" lasten kasvun ohessa ja käyttää siihen energiaa. Työtilanne onkin ihan sopivan haastava nyt ja hyvää vastapainoa perhe-elämälle.

Syksyllä 2020 olin sit taas ihan valmis komannen yrittämiseen, mutta koronaepävarmuus lykkäsi aloitusta puolison toiveesta, niin otin siihen sitten hypoxiprojektin maskisuosituksilla yms., eli painoa normaalin rajoihin lievästä ylipainosta terveellisen ruokailun, liikkumisen ja alipainehoidon avulla.

Isäntä näytti vihreää valoa joulun paikkeilla kolmannelle ja tässä nyt ootellaan oviksen tuloa ja ovistikkuja postista, josko tärppäis jo toisesta kierrosta. Pakko olla realisti, ettei se välttis enää tärpppää kun 40 jo lähestyy liian kovaa.

Toivossa kuitenkin kolmas, jos Luoja suo ja kaikki menee hyvin. Oma äitini sai aikanaan nuorimmat sisarukseni luomuna 39 ja 41v., Niin jotenkin olen senkin suhteen toiveikas, että josko tulis. Tilaa olisi sylissä ja kuopus tyttäreni haluaisi kovasti päästä hoitamaan vauvaa.
 
Tervetuloa Marsku82.

Kysyin yks päivä esikoiselta et olisko toinen pikkuveli-/sisko kiva. Ni hän vaan sano lyhyesti että EI. Kuopuskin totes siihen, että hän ei ainakaan halua mitään pikkusiskoa.:grin
 
Takaisin
Top