Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea Heydi! :happy: En muista olenko onnitellut jossain ketjussa jo, mutta ei ne tuplaonnet haittaa!

Täällä mennään hyvin malttamattomissa tunnelmissa. Pitäisi saada lapsi alulle niinku just nyt.
Kierrollisesti se ei ole edes mahdollista, kun ovis ei lähelläkään. Mutta ei se estä harjoittelemasta :wink

Joku pesänrakennus alkanut. Aiemmin inhoamani kämppä muuttuikin äkkiä ihan kivaksi, ja suunnittelen täällä jo sisustusprojektia. Vaihdan huoneiden paikkaa, lapset saa isomman huoneen. Me otetaan toi, minne just mahtuu meidän sänky. Kun eihän me muuta makkarissa tarvita :hilarious:

Onnea Heydi! :happy: En muista olenko onnitellut jossain ketjussa jo, mutta ei ne tuplaonnet haittaa!

Täällä mennään hyvin malttamattomissa tunnelmissa. Pitäisi saada lapsi alulle niinku just nyt.
Kierrollisesti se ei ole edes mahdollista, kun ovis ei lähelläkään. Mutta ei se estä harjoittelemasta :wink

Joku pesänrakennus alkanut. Aiemmin inhoamani kämppä muuttuikin äkkiä ihan kivaksi, ja suunnittelen täällä jo sisustusprojektia. Vaihdan huoneiden paikkaa, lapset saa isomman huoneen. Me otetaan toi, minne just mahtuu meidän sänky. Kun eihän me muuta makkarissa tarvita :hilarious:

hyvin mahdollista, mutta kiitos silti :grin
mullakin pesänrakennusvimma päällä. Tai no, se on ollu viime joulusta jo kun ostettiin tämä, mutta korona hankaloittanu ja hidastanu laittamista taloudellisesti plus en saa mennä ruotsin ikeaan koska työpaikka vaatii karanteenin sen jälkeen :meh: minkä kyllä ymmärrän. Saatiin vihdoin aloitettua nyt syksyllä perämakkarin remppa, eihän se oo oottanu ku koko täälläoloajan :hilarious: siitä tulee meidän makkari, vielä uupuis pari kattopaneelia ja maali seinästä. Vaatekaappi seisonu kesästä asti olkkarissa :bag: dedis on et ennen joulua valmis, ois kiva päästä pelihuoneesta pois :hilarious:

Mä niin tahtoisin jo oman kodin! Mutta ei vielä ole taloudellisesti mahdollista. Mutta isompaa vuokra-asuntoakin jouduttasiin kolmannen jälkeen katsomaan. Kahden alle kouluikäisen kanssa kun mahtuu vielä kolmiossa olemaan :)
Vaikka ei siitä lisähuoneesta haittaa olisi tälläkään porukalla :rolleyes:

No nyt! Kp1, ja sen kyllä tuntee :hungover: Ihan kuin revittäisiin lantiota rikki.

No niin täälläkin kp1 tänään. Eilen jo tuli siteeseen saakka mut ei kovinkaan paljoa, niin lasken nyt tän päivä sitten kp1.
Nyt on alun masistelut takana ja taas löytyy uskoa uuteen kiertoon.:)

Kp1, yk10 (2. km jälkeen)
Tähän kiertoon metformiini, letrotsol, gelee royal. Ja perus mammavitskut sekä rauta.

Mä niin tahtoisin jo oman kodin! Mutta ei vielä ole taloudellisesti mahdollista. Mutta isompaa vuokra-asuntoakin jouduttasiin kolmannen jälkeen katsomaan. Kahden alle kouluikäisen kanssa kun mahtuu vielä kolmiossa olemaan :)
Vaikka ei siitä lisähuoneesta haittaa olisi tälläkään porukalla :rolleyes:

No nyt! Kp1, ja sen kyllä tuntee :hungover: Ihan kuin revittäisiin lantiota rikki.

Me asuttiin vajaa vuosi alle 60neliöisessä kaksiossa, 2 aikuista ja 2 lasta plus 2 kissaa ja koira :hilarious: oon ollu niin kiitollinen tästä tilasta nyt korona-aikana, seinät ei kaadu päälle ja lapset voi heittää omalle pihalle:grin oisin varmasti hermoraunio jos asuttais vielä siinä pikkuasunnossa. Yksin olen joskus asunut kaksiossa lasten kanssa, se kyllä toimi hyvin. Mulla serkku miehensä kanssa asusti kaksiossa olkkaria, ja heidän kolmella lapsella oli yhteinen makkari. Tais he siinä 15 vuotta perhettä kasvatella :grin

Voin kai itsekin liittyä tänne. Lapsia ennestään 2 tyttöä - 17 ja - 15 syntyneet. Ihana lukea teidän keskusteluja j harmittaa kun itse ei pääse kunnolla "hommiin" Meillä oli miehen kanssa visio, että sitten vasta kun omakotitalo ja nämä lapset hieman vanhempia jne mutta kun itse kuumeilen siitä jo, mies ei. Kaikenlisäksi mulla on kierukka :angelic:

Toisaalta jos ei olisi kierukkaa, olisin nyt varma, että olisin raskaana. Ihan sellanen olo :woot:

Tervetuloa Domino.:greet025

Oi voi tuo on kyllä piinaavaa jos joutuu toisen suostumusta odottelemaan. Tsemppiä sinne.

Tervetuloa Domino! Mä kans viime kesänä useamman kuukauden miestä taivuttelin, onneks suostui. Ja sellainen sivuhuomio, että on noita kierukkalapsia ennnenkin tullut...

Vois se olla että jos vähän taivuttelis niin vois ehkä vähän aiemmin suostua. Tiedän, että ei kierukka ihan 100% suoja ole ja aionkin testata jos menkat eivät ala.. Tiedä sitten mitä mies sanoisi jos jollain ihmeellä olisikin positiivinen...

Tänään tuntui olevan suurella osalla asiakkaita vauvavatsa tai pieni vauva mukana. Voi että! Aina välillä käy oikein sellainen sykähdys jossain vastanseudulla kun niitä naperoira rattaista katselee. Välillä hyvä jos nenänpää näkyy pussien alta, mutta silti mulle tulee halu napata se käärö sieltä :hilarious:

En malttaisi odottaa, että pääsee taas tuntemaan liikkeet mahassa :arghh::grin

Voi hitto mikä katkeruus ja kateus taas iski! Sukulaisnaiselta raskausuutisia, ja ihan sielua kuristaa.
Tekisi mieli poistaa koko ihminen somesta, ettei tarvitsisi nähdä ja seurata. Ja vältellä muutenkin kaikin tavoin.

Ei mua vieraiden raskaudet ja vauvat haittaa, niistä osaan iloita mukana. Mutta sellaiset ihmiset, joiden kanssa viettää aikaa ja joita näkee sukujuhlissa tms. Niitä mä en vaan kestä.
Ainut mitä saatan ajatella on, että mulla pitäisi olla tuollainen.
Että mulla pitäisi olla sen ja sen ikäinen vauva kun sun vauvasi syntyy.
Että mun pitäisi saada tuntea liikkeet, jännätä ultraa ja kertoa kaikille :sad001

Oon sujut keskenmenon ja tuloksettoman yrityksen kanssa niin kauan, kunnes kuulen jonkun tutun tai läheisen ilouutisia

Oreo toi on paskamaista, tsempit!

Mites muut, alkaa pikkuhiljaa olemaan alkukierto taputeltu melkein koko porukalla? Mulla tänään kp 11 ja vähän tuli jo ovistikkuun tummempaa sävyä kuin lauantaina. Huomenna folliultra ja pikkuhiljaa taas pilvilinnojen rakenteluun :smiley-angelic006

Kp 13 ja ovis luultavasti tuloillaan kun vas. puolella jomotellut, kunnon limatkin tuli pari päivää sitten eli luultavasti ns. normaali kierto nyt taas edellisen epänormaalin jälkeen. Pienen pieni mahis vois olla kun miehellä oli lähes kuukauden lääkkeet tauolla, tänään tais uudelleen aloittaa kun tullut melkolailla kipuja eikä tää vauvajuttu oo niin pakollinen just nyt. Tosin pojista lääketaukoa ollu ~6kk niin tuskin kuukauden tauko näkyyy missään. Jos kuitenkin plussa tulis niin olishan se ihanaa. <3 oon nyt tsempannut taas syömisten suhteen josko sais vähän painoa alaspäin.

Plääh, ei ollu letrot ainakaan ihan yhtä hyvin toimineet ku viime kierrossa. Tänään kp 12 kaks follia mutta vasta 13 ja 14mm, limis oli 7mm. Mulla on esikoisen ajalta vastaavia kokemuksia ettei välttämättä toimi kunnolla, joten gyne ehdotti että menisin vielä perjantaina uudelleen näytille ja sit jos ois kunnon folli niin irrotuspiikki. Mitäs sitä muutakaan sitten, ainakin tietää sitten että toimiiko. Ahdistaa vaan kun menee niin samalla kaavalla kuin silloin viimeks ja silloinhan onnistui vasta ivf-hoidolla. Siihen ei aiota enää lähteä eli jos ei ovulaation induktiot toimi niin se on sit tässä tää homma.

Mä oon tänään laittanut taas suolaa omiin haavoihini. Nyt ois jo 30+0 jos olis raskaus jatkunut.
Mä niin toivon että uusi plussa tulis ennen kuin on km la (19.1.2021) mutta aika kiire tulee.:sorry:

Ajattelin tulla kirjoittamaan kuulumisia. Päätettiin luopua kierukasta ja ottaa ensimmäinen todellinen askel kohti kolmatta. Jännää.. Onko teillä ollut hormonikierukkaa ja kuinka kauan ns. tyhjennysvuoto kesti? Entä ensimmäisen oikean kierron alkaminen?

Tänään olisi kuukautisten pitänyt alkaa ja testi tehty. Haamuplussa ja olen nyt ihan sekaisin..

Mulla on kierukka, mies ei tule varmaan olemaan innoissaan ja olen käyttänyt lääkkeitä ja käynyt röntgenissä jne tietämättä nyt asiasta mitään..

Eniten pelottaa mitä mies sanoo ja aika pitää varata joka tapauksessa tuon kierukan takia.. En tiedä mitä ajatella, älkääkä ymmärtäkö väärin. Tiedän että täällä on niitäkin jotka todella yrittää lasta. Lapset on aarteita. Tämä tuli vain nyt vähän puskista ja elämäntilanne sekava..

Takaisin