Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä oon ollu kyllä niin kahveella. Oon sua Sinimarias jo onnitellutkin mut jotenkin painunut unholaan tää.:bag::hilarious:

Kahvillaolo on ihan normaalia. Miusta tuntuu, et muista nykysin yhtää mitää:bored: Tilanne ehti parantuu jo tyttöjen jälkeen, mut yritys söi taas kaiken muistin:hilarious: Ihan reppavastee kaadoin tänää kahviin kaurahiutaleita... :yuck:

Peukut pystyyn Cessi ja Emir, että ny nappais:thumleft

Jospa sitä uskaltautuisi tänne foorumin maailmaan ekaa kertaa :)

Vähän taustoja. Ollaan miehen kanssa molemmat pian kolmekymppisiä, kaksi lasta meiltä jo löytyy, kohta 6v ja 4v.
Kuopuksen jälkeen olen ollut kaksi kertaa raskaana. Ensimmäinen tuli ehkäisyn läpi, ja päädyimme sen kohdalla keskeytykseen elämäntilanteen vuoksi.
Keskeytystä jonkun aikaa kaduin, varsinkin kun se ei sujunut toivotulla tavalla.
Pian sen jälkeen aloimmekin yrittämään kolmatta (älkää tuomitko, jooko), mutta sitä ei vain kuulunut.
Viime keväänä tein vihdoin positiivisen testin. Mutta se päätyi pian keskenmenoon :sad001

Sen jälkeen ollaan on/off yritetty (välillä epätoivo vie voiton ja pidetään taukoa).
Nyt kuitenkin ja tuntuu, että pitää jonnekin saada purkaa tuntojaan ja jännitystään :)

Tervetuloa Oreo.:greet025
Eipä sitä elämää voi ennustaa, kukin tekee päätöksensä parhaansa mukaan sen hetkisen tilanteen mukaan.

Meillä tuli myös plussa keväällä, mutta meni kesken kesällä rv11.
Nyt on ensimmäinen kierto km jälkeen. Apuina metformiini ja letrotsol (pco riesana). Nyt dpo6 ja tähän kiertoon söin myös gelee royalia.
Kolmannen yritystä meillä nyt vuosi takana.

Heippa kaikki! Täällä myös kolmatta haaveileva. Joskus miljoona vuotta sitten tänne kirjoittelin, mutta jospa nyt uskaltautuisi uudestaan.

Me ei olla varsinaisesti estelty uutta raskautta kuopuksen jälkeen, mitä nyt vähän katseltu päivämääriä etenkin heti kuopuksen syntymän jälkeen. Mutta vasta kesällä aloiteltiin tosissaan yritystä. Pian tulikin plussa, mutta raskaus meni kesken ja sitä on tyhjennelty koko lokakuun, tällä viikolla polin kautta. Nyt alkaa olla toiveita, että se negatiivinen tulisi pian testiin ja pääsisi eteenpäin :happy:

Tsemppiä kaikille yrityksiin :smiley-bounce012

Jokos huomenna uppoaa tikku.:grin:hilarious:

Varmaan joo kun arkiaamuisin on sit taas sellainen matalaliito ettei oikeasti ehdi. Mut toiveet ei oo kovin korkealla, ei oo yhtään sellainen olo et ois tärpännyt vaikka yrittämällä yrittää keksiä oireita.

Muoks. Tervetuloa menninkäinen ja oreo! Näytti viestit jotenkin hassusti enkä nähnyt teidän viestejä heti.

Negaa näyttää, ja vaikka se nyt ei dpo 10 välttämättä lopullinen tulos olekaan niin dippasin samalla ovistestin ja siinäkin on vain himmeistä himmein haamu. Kakkosesta näillä päivillä r-testi oli haamu ja O-testi lähes plussa. Mut joo, ehkä mä nyt odottelen oikeesti niitä menkkoja ennen ku tuhlaan lisää testejä.

Tsemppiä Cessi! Jospa vielä olisi mahdollisuus plussaan.

Mulla kahdesta ekasta tuli myöhäiset plussat (oviksesta yli 14vrk), mutta kolmas, kesken mennyt, näkyi jo 8 päivän päästä oletetusta ovulaatiosta. On kyllä erilaisia :rolleyes:

Oon koittanu löysätä hermoja/kiirettä/ajatuksia yrittämisen suhteen tässä kierrossa ja sanoin etten testaa liia aikasin. No, tikkuha kastu jo eilen ja tuloksena pikkupikkuhaamu.

Tänään dpo 10. Ovistikku aika kivan värinen, sillä alotin :hilarious: perään rfsu normiliuska johon haamu ja koska minä en mielenrauhaa saanu niin hellu kävi juoksemassa apteekin ultran.
Just puhuttiin että kun loppuharjoittelu ois opinnoissa keväällä ja mahis hakea trainee-ohjelmaan, että mitäs tehdään, niin nyt sitte näin :angelic: voi kun jaksaisi pikkuinen pysyä kyydissä :smiley-angelic001 meni kyllä omanapailuksi, mutta ajatukset seilaa nyt ettei tiedä miten päin olisi.

edit. kyllä syö värejä taas kun tänne lataa, muutenkin perunakamera niin :shy:

Liitteet

• IMG_20201026_134906.jpg
    IMG_20201026_134906.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20201026_180415.jpg
    IMG_20201026_180415.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 203
  • IMG_20201026_172024.jpg
    IMG_20201026_172024.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 204
Selvästi näkyy! Onnittelut :)

Täällä alkaa menkat merkkejä itsestään. Vielä ei ihan voi laskea ekaksi kiertopäiväksi, mutta eiköhän sekin tule tällä viikolla.
Ei siis tärppiä tästäkään kierrosta :sad001

Yritän pysyä positiivisena. Aloitin juuri uudesss työpaikassa, ehdin kotivuosien jälkeen kerryttää kuukaudelle parempaa mammarahaa :rolleyes:

Vaikka kyllä tässä pieni pelko takalistossa on, että kuinka kauan menee ja saadaanko me edes sitä kolmosta.

piti vielä digillä tarkistaa. Viimekierrossa kun rfsu haamuili niin digi oli nega, mut nyt näyttäs että kyydissä on oikeasti joku :happy093

Liitteet

• IMG_20201027_074612.jpg
    IMG_20201027_074612.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 191
Ensinnäkin onnea Heydi!

Menninkäinen tuun perässä tänne...huhtikuiset17 ryhmästä jo tiedetään toisemme. Muille nopea esittely: 30v 2 pikkupojan äiti, ajateltiin ettei kolmatta ihan heti putkeen mutta eipä tässä enää nuorruta ja molemmat raskaudet vaatineet lääketauon ym että saatu poitsut alulle. Nuorempi nyt 1v 8kk. Mielenkiintoista tästä tekee se, että mulla on nyt yli viikon menkat myöhässä ja testi näyttää negaa. Aina särmä 29 päivän kk-kierto ollut niin alkaa vähän mietityttää että onkos joku nyt vialla vai mikä on homman nimi. Täytynee varailla gyne-aika niin saa vähän tietoa tilanteesta ja että kannattaako kolmannesta ylipäätään haaveille, onko se meille mahdollista. Sekalaisin miettein täällä teidän matkaan mukaan!

Muokattu viimeksi:
Onpa täällä ehtinyt tapahtua! Ihan ensiksi paljon onnea Heydi :Heartbigred
Ja tervetuloa suubi!
Mun osalta tää kierto on kyl paketissa, nega tänään dpo 12 ja menkkakivut alkoi jo. Vuoto varmaan huomenna. Ei nyt silleen ees harmita kun tähän jo valmistauduin eikä raskausoireitakaan tullut tällä kertaa kuviteltua. Ainakin letroilla tuli se ovis, mikä on sinänsä jo plussaa.

Mites Emir koska aiot testata? Maltatko ylihuomiseen? Onks mitään fiiliksiä?

Mites Emir koska aiot testata? Maltatko ylihuomiseen? Onks mitään fiiliksiä?
En tiä kai sitä täytyy huomenna päivän tokasta pissasta (sillä saanut vahvemman viivan aiemmin) testailla.
Ei mitään oloja mut se on ihan normia mulle oli raskaana tai ei. Ehkä parin päivän päästä jo menkat jomoilee.

Auttoi ilmeisesti tänne kirjoittaminen kun alkoi nyt viimein menkat, 37 päivää kesti kierto kellontarkan 29 sijaan. Weird! Eipä auta kun seurailla minkälaisiksi tulevat kierrot muovautuu.

Onko teillä muilla miten säännölliset kierrot? Vanhemmiten lähtenyt kierto pidentymään tai kierroista tulleet epäsäännöllisempiä? Jos niin missä iässä? Mä täytän ens kuussa 31.

Mulla oli ennen kierto mitä sattuu pco:n takia. Nyt kun syön metformiinia ja letrotsolia niin pysyy kurissa.

Takaisin