Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tein nyt kuitenkin r-testin jo aamusta. Frsu 25miu ja herkkä molemmat kirkkaita negoja.:sad001 Luultavasti se tuhru alkaakin sitten huomenna.:sorry:
Tänään dpo10

Onnea plussasta ja pahoittelut negasta.

Mietin, jos ottaisi ensimmäistä kertaa käyttöön ovistestit. Mitä suosittelette? :)
Missä testissä oon hyvä hinta-laatu - suhde ja mistä niitä saa tilattua?

Menkat ei edelleenkään ole kunnolla alkanut. Pyyhkiessä tulee, mutta siteeseen asti ei. Jospa ne pian alkaisi.
Lapset on kipeinä kotona, ja mies hoitanut alkuviikon. Huomenna on minun jo jäätävä pois, ei kestä koko viikkoa miehen olla pois. Näkyy muuten palkkapäivänä ikävästi :rolleyes:
Mutta siinähän sitä joutaakin kotona kärsiä menkkakivuista

Pahoittelut negasta Emir :sorry:

Mulla ei ole kovin paljoa kokemusta ovistesteistä, juuri kaverilta kyselin samaa. Sofia suositteli, mutta ne on kai monesta paikkaa loppu. Pc:n 10kpl pakkauksen ostin itse juuri, jotta saisi jotain osviittaa, koska alkaa taas olemaan jotain toimintaa km jälkeen. Odotetaan kyllä varmasti yhdet kuukautiset vielä, kun vasta tänään tuli eka negatiivinen raskaustesti ja tuntuu jotenkin liian aikaiselta vielä tän prosessin jälkeen. Mutta siis jee, vihdoin nega :gen014

Mulla on kanssa pco ja kierrot olleet aina ihan mitä sattuu, paitsi puolisen vuotta ennen kuin mies suostui yrittämään kolmatta oli säännöllinen noin 30 päivää. Vitsi kun olisikin pysynyt niin! Pian alkava seuraava kierto on toinen letroilla avustettu.

Muoks mikähän tätä foorumia vaivaa kun ei näytä kaikkia viestejä heti jos tulee tuolta ilmoitusten kautta.. In any case, tosi harmi juttu Emir :sorry:

Mulle pc:n ovistesti taitaa olla liian herkkiä kun tulee vääriä positiivisia pitkin kiertoa. Sofin normiherkät oli viime kierrossa ja sit toisaalta niillä en sellaista selkeesti vahvempaa testiviivaa saanut ollenkaan, vaikka ultran ja limojen mukaan ovis oli. Niitä kuitenkin jäi eli ainakin ensi kierto mennään samoilla.

Mä oon käyttänyt vuosia Sofin o-testejä, nyt ne on tosiaan loppu jostain syystä. Kokeilin nyt pc:n ja tykkäsin niistä. Varmistelen sitten vielä CB digillä.
Ihan aluksi kun alettiin ekaa yrittämään (huh 9 vuotta sitten) niin käytin pelkästään CB digejä. Mutta vaihdoin sitten liuskoihin hinnan vuoksi.

Testejä oon ostanu raskauskejulta tai kotitestiltä.

Pc:t niin r- kuin o- testit on vaan jonkin verran kalliimpia raskauskeijulla kuin normi narketissa.
Esim.
- ovistestiliuska 10kpl 10,90€ ( 7,79€ cittrissa)
- raskaustestiliuska 2kpl 4,90€ (2,15€ cittarisaa)

Mutta sitten taas CB digiovistestit on jonkin verran halvempia kotitestillä ja raskauskeijulla kuin apteekissa.
Raskaustesteissä ei juurikaan hintaeroa

Pc:t niin r- kuin o- testit on vaan jonkin verran kalliimpia raskauskeijulla kuin normi narketissa.
Esim.
- ovistestiliuska 10kpl 10,90€ ( 7,79€ cittrissa)
- raskaustestiliuska 2kpl 4,90€ (2,15€ cittarisaa)

Mutta sitten taas CB digiovistestit on jonkin verran halvempia kotitestillä ja raskauskeijulla kuin apteekissa.
Raskaustesteissä ei juurikaan hintaeroa

nordicfeeliltä digitaaliset cb:t oli vielä edullisempia kun niitä muutama kk sitte ostin :happy: sekä ovis että rt.

Pregcheckit ostan Tokmannilta kun on niin kätevä hakea, prismassa ilmeisesti on himpun edullisempi, mutta en jaksa lähteä isoon kauppaan kun ei muutenkaan siellä juurikaan käydä enää :hilarious:

Onnea plussasta ja pahoittelut negasta.

Mietin, jos ottaisi ensimmäistä kertaa käyttöön ovistestit. Mitä suosittelette? :)
Missä testissä oon hyvä hinta-laatu - suhde ja mistä niitä saa tilattua?

käytän pregcheckin ovisliuskoja (saa prisma, tokmanni), oon kokeillu myös rfsu, mutta sillä en saa yhtä selkeää vahvistumista, kun taas pregcheckillä pystyn arvioimaan viivan tummuudesta milloin on lähellä. Mutta, yksilöllisiä juttuja. Sitähän voi testata vaikka kahella tikulla yhen kierron ja kattoa millasta niitä on lukea :happy:

Yleensä tikutin liuskalla, ja kun näytti tasavahvaa tai tummempaa, riippuu kumman tikutin, niin varmistin clearbluen digitaalisella. Jos tuli hymy, niin tiesin että ovis on nurkan takana. (ei dual hormone, vaan se normi tyhjä ympyrä tai hymy-versio). :happy: tikuttelin yleensä liuskoilla siihen asti että alkoi haalenemaan, näki suurinpiirtein miten tikku käyttäytyy.

Mä käytin myös Sofin ovis liuskoja kun esikoisesta haaveiltiin, sitten kun niiden perusteella oli ovis niin varmistin hymynaama testillä. Nyt en oo aatellut ovista lähtee metsästämään, toki täytyy jos menkkakierto jatkaa sekoiluaan. Muutoin mennään rennosti tulee kun on tullakseen meiningillä....ainakin alkuun ;)

Kylläpäs jotenkin ottaa koville tää nega, tein sit viä tänään ja niin selkeä etten edes viivanpaikka erottanut.:sad001
Pientä tuhruakin tullut jo, alkais vaan kunnolla ne menkat. Luulen et sunnuntaina on kp1 (oliskin hyvä niin on helppo muistaa kp:t).

Aloin taas ottaa gelee kun lopetin ne oviksen jälkeen. Viimeks ovis tuli vähän aiemmin kuin normaalisti (kp18->15) toivotaan et myös tässä kierrossa.:)

Dpo11, yk9 (1. km jälkeen)

Mulla taitaa nyt olla eka ovis ihan nurkilla km (1.10.) jälkeen. Ajateltiin, ettei tosiaan hyödynnettäisi vielä, mutta onko hei hiukan vaikeaa olla hyödyntämättä :woot:

Kyllähän tuo houkuttais hyödyntää Menninkäinem. Enkä tiä onko jotain estettä ettei vois. Jos sulla on tyhjentyminen menny ihan hyvin.

Lähinnä varmaan se oma fiilis ja ajatus, että onko kaikki kuitenkaan ihan optimaalisessa kunnossa pysyvää raskautta ajatellen, kun piti avittaa polin kautta reilu viikko sitten ja vuoto loppui vasta tällä viikolla. Mutta olisihan tämmönen mahdollisuuksien ohittaminen aika kamalaa :eek:

Mikäs meininki muilla on?:)

Mulla ei oo alkanut vuoto vieläkään. Alan epäillä, oliko sitä ovista sit kuitenkaan.. Oon kyl ihan rikki, jos ei. Kipuja kyllä on et kai ne huomenna alkaa, tänään dpo 14. Ihan jees jos on pitkä luteaalivaihe, mut tälleen negatestien kanssa oisin ihan valmis uuteen kiertoon.

Mulla ei oo alkanut vuoto vieläkään. Alan epäillä, oliko sitä ovista sit kuitenkaan.. Oon kyl ihan rikki, jos ei. Kipuja kyllä on et kai ne huomenna alkaa, tänään dpo 14. Ihan jees jos on pitkä luteaalivaihe, mut tälleen negatestien kanssa oisin ihan valmis uuteen kiertoon.

Kannatti valittaa, heti aamusta kp1 :smiley-bounce013 nyt sit uuteen nousuun!

Täällä odotellaan menkkojen alkua. Tuhrua tullut alkuviikosta asti, rinnat kipeinä ja itkettää vähän kaikki (itkua tihrustin kun poika katsoi Ninjagoa :hilarious:). Kiertopäivä kuitenkin jo 30, joten eiköhän ne vkl aikana hanat aukea kunnolla.

No, heti kun menkat alkaa saa luvan alkaa myös sellainen jyystäminen miehen kanssa, että ei ainakaan yrityksestä jää kiinni seuraava kierto :rolleyes::hilarious:

Täällä kolmas menkkapäivä, ihan normit menkat tuntuis olevan, vähenemäänpäin vuoto. Liityn myös jyystäjiin kunhan näistä menkoista tokenen, luultavasti seuraavat väh puoli vuotta meneekin siinä touhussa jos menee yhtään samanlailla kun kahdesta ensimmäisestä lapsesta. Mies ollut nyt kuukauden ilman lääkkeitä, jospa ne siittiöt sieltä virkistyis taas pikkuhiljaa. :wink

Mikäs meininki muilla on?:)

täällä ainakin toistaiseksi ötökkä mukana niinku peräpukama :grin dpo14 nyt. eniten tulee tänne ja tuonne raskaaksi 2020-ryhmään kirjoiteltua, en oo vielä uskaltanu hirveästi alkaa la ryhmässä höpöttelemään :oops: viivat vahvistuu kokoajan. Ei tätä vieläkään oikein käsitä. Aiemmat raskaudet alkoi paljon vaikeammin, takana keskenmenoja ja olin silloin vasta 24v, nyt on 10v jo enemmän ikää ja tämä kaveri tarttu mukaan yk3:lla. Toki mies on vaihtunu välissä ja henkisesti olo on parempi ja stressiä vähemmän, tai se on erilaista, ehkä sekin tekee osansa. Taikka sitten kierukkahistoria rauhoitti kroppaa endon suhteen ja lähtökohdat oli paremmat, mene ja tiedä. Päivä kerrallaan, kyllä sitä vähän väliä miettii jaksaako tämä loppuun asti.

ja apua, kiitos kaikille onnitteluista :notworthy niin ajatuksissa kirjotellu etten tajunnu edes kiittää :oops:

Tsemppiä teille uuden kierron kanssa :Heartred Toivottavasti siitä tarttus kyytiläisiä mukaan!

Liitteet

• IMG_20201030_165405.jpg
    IMG_20201030_165405.jpg
    11.8 KB · Katsottu: 185
Takaisin