Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tytölle mulla on nimiehdotus mielessä, minun edesmenneiden isoäitien etunimet. Pojalle on hankalampia keksiä. Ei ehditty nimistä keskustella miehen kanssa, ennenkun se kkm selvisi. Sukunimi helppo, kun olemme naimisissa ja sama sukunimi.
 
Mulla ois tytölle montakin nimeä, pojalle on vaikea keksiä. Oli haastavaa keksiä jo noille kahdelle nimet.

Mulla meni tän päivän ovistestailut ihan plörinäks kun join tosi paljon vettä päivän aikana enkä pystyny kotiin asti pidätelemään. Mut toisaalta ei kyl haittaa, nyt on jotenkin rento fiilis. Huomenna ois kp 13 ja viime kierrossa oli mun ovistuntemukset silloin. Mies onkin sit pe-la pois että täytyy varmaan huomenna toimia :)
 
Ei ole nimiä mietitty ollenkaan. Joskus jostain bongaan nimen ja ajattelen, että onpas kiva! Ja sitten ehkä unohdan sen :rolleyes:
Esikoiselle oli useampi nimi mielessä, että niistä katsotaan näyttääkö hän yhdenkään nimen kantajalta. Näyttihän hän.
Ja kuopukselle nimi keksittiin esikoista odottaessa, jos olisikin poika. Ja sitten vaan toivottiin, että sen oloinen poika tulisi, koska muutakaan hyvää ei keksitty :hilarious:
Mä olen sitä mieltä, että lapselle ei voi päättää nimeä ennen tyypin kohtaamista. Ehdotuksia toki miettiä ja suosikkejaan valita, mutta kyllä se lapsi täytyy tavata ensin :)

Täällä alkoi menkat kunnolla :shifty:
Latasin ton Flon, jos jotain selkoa näihin kiertoihin saisi :)
 
flikka, Oon siinä mielessä samoilla linjoilla sun kanssa, että meidän kakkoselle kun oltiin suunniteltu nimi, niin se vaihtuikin lennosta kun näimme hänet. Ja nimi tuli heti mieleen (ihan odottamatta!) joka hänelle annettiin. :Heartblue
Mutta esikoisen tapauksessa kyllä nimi sopi kantajalleen juuri hyvin. :happy:
 
Meillä tyttöjen etunimet on ihan meitä miellyttäneitä, tiettyihin kriteereihin sopivia, mm. lausuttava samoin suomeksi ja englanniksi. Esikoiselle keksittiin täydellinen nimi kun oli viikon parin ikäinen, kuopukselle olikin sitten vaikeampaa mutta mies keksi sitten sopivan. Toiset nimet ovat perinteiset suomalaiset, aasinsillalla sukuun liittyvät.

Jos kolmas tulisi niin vaikeaa olisi nimen keksiminen. Tyttöjen nimet on jo nyt kaluttu (mulla ja miehellä on hieman eri maku nimien suhteen ...) ja pojalle ei olla tähän mennessä vielä keksittt yhtäkään hyvää. Mä rakastan nimiä joten pistän aina mieleen jos tulee joku hyvä mieleen ja odotan aina kieli pitkällä tuttujen lapsien nimeämisiä :p
 
Meilläkin tiputtaa aikalailla nimiä valikoimasta kun täytyy olla neljä kirjainta ja tietyllä tapaa sointua noihin muihin neljä kirjaimisiin. :happy:
 
Ei tarvi lauantaina testata, kun menkat alkoi ja kierto jäi 25 päivään. Piti mennä töiden perään uimaan, mutta enpä ollut varannut kuukuppia mukaan kun odotin kuukautisia vasta sunnuntaiksi..
 
Meidän apteekkiin oli tullut jotain ihme testejä 10mlu herkkyys.. Täytyy huomenna sellainen tuhlata, niin pääsee tästä "odottamisen piinasta". Olisi tarkoitus kilistellä huomenna kun käymme Itsenäisyyspäivän viettoon. :happy:

Onkos täällä muilla suunnitelmia huomiselle, tai kenties jotain perinteitä? :)

Me oikeastaan vaan panostetaan ruokailuun kattauksineen ja Linnanjuhlia tulee usein silmäiltyä kera kuplivan. Uusimman Tuntemattomankin voisi ehkä illasta miehen kanssa katsoa. :rolleyes:
 
Mä menen huomenna aamuvuoroon töihin ja illalla sit holitonta skumppaa ja jotain syötävää sekä Linnan juhlat. Illalla aikasin nukkuu koska väsymys on jotain aivan jäätävää ja b.lauantainakin on aamuvuoro :shifty:
 
Harvemmin tulee linnan juhlia seurattua, tänä vuonna ei ole tuttujakaan bongattavana. Esikoiselle varmaan vilautetaan kun oli saanut olla presidentti päiväkodin juhlissa tänään kättelemässä muut vieraat :grin

Yleensä ei ole perinteitä, joskus syödään vähän paremmin mutta tänään ei ehditä kauppaan ja kaapit on tyhjät... Kaksi kynttilää sytytän klo 18, siinä meidän perinteet.
 
Tänä aamuna testasin, kun on ollut vaan epämäärästä tuhruvuotoa sunnuntaista asti. Eilen ei tullut juuri mitään enään. Ei siis normaali vuoto ja tulos tämä. Varovaisen onnellinen olo!
 

Liitteet

  • IMG_20191206_091518.jpg
    IMG_20191206_091518.jpg
    33.3 KB · Katsottu: 123
Tänä aamuna testasin, kun on ollut vaan epämäärästä tuhruvuotoa sunnuntaista asti. Eilen ei tullut juuri mitään enään. Ei siis normaali vuoto ja tulos tämä. Varovaisen onnellinen olo!
Oi, tuohan näyttää varsin lupaavalta.:nailbiting:
 
Tuhruvuoto alkoi siis kp 26/28-30, tänään kp 31.
Mulla tuli esikoisesta kans tuhruvuotoa niin viikko ennen ja viikko jälkeen plussan.
Eka olin varma etten oo raskaana ja plussan jälkeen et ei tuu kestää tää raskaus. Kesti kuitenkin.
Muissa raskauksissa ei oo ollu mitään vuotoja.
 
KatMa, Kyllähän tuo kovin lupaavalta näyttää. :wink
Toivotaan että tuhruttelu vain harmitonta ja joku siellä on asettautumassa kyytiin.
 
Oi jes KatMa, viivan alku! :) täällä ois nyt kp 15 enkä oo huomannu ovista. Voikohan km siirtää sitä myöhemmäksi? Testien teko nyt jääny, torstaina tein yhden mut se oli ihan tyhjä.
 
Eilen testasin herkkään testiin (10mml),tänään tämä testi (20mml). Kun en malttanut odottaa :grin. Onko vaan viivanpaikka vai jotain väriä, en osaa sanoa, nään viivoja joka paikassa. :hilarious:
IMG_20191207_134920.jpg
 
Oi jes KatMa, viivan alku! :) täällä ois nyt kp 15 enkä oo huomannu ovista. Voikohan km siirtää sitä myöhemmäksi? Testien teko nyt jääny, torstaina tein yhden mut se oli ihan tyhjä.
Mulla ainakin kierto palautu normaaliksi kohdun tyhjennyksen jälkeen. Ovulaatioita en bongaillut sillon, kun ei vielä ollut lupaa yrittää uudelleen.
 
Takaisin
Top