Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jospa oiskin iloisempi syy siihen ettei vuotele. :wink
Aiotko testailla vielä uudestaan tässä lähipäivinä?

Mulla alkoi jomottaa ja särkeä rintoja, etenkin vasen jotenkin todella arka tuolta sivusta. Ja tänään ollut ihme vihlontaakin alakerrassa/alavatsalla.
Kyllä alkaa hitusen jännittää, kun antaa itsensä innostua. :nailbiting:
Kuinkahan kovaa sitä tipahtaakin.. :facepalm:
 
Tuskin testaan enää, tänään ois jo dpo12 siitä O+:sta mikä nyt vissiin oli vaan lh nousu ilman ovista.
Oottelen menkkoja ja uudella innolla seuraavaan kiertoon.:)
 
Screenshot_20191130-062506_Gallery.jpg

Mitä mieltä?
 
Kiitos onnitteluista! Hieman on epätodellinen olo. Niinkuin kerroin niin esikkoa tehtiin/yritettiin vuosia, kuopus tärppäsi heti kun imetys loppui ja kierto tasaantui ja tämä nyt kerrasta.
 
Juu mä vähän jo odottelin uutta kiertoa koska ultrassa todettu ettei ovista tapahtunu.

Tää oli ny kolmas kierto kun menkat tulee ihan luomusti. Kierron pituus vähän pitkä kun on ollu 32-47 päivää ja ovis myös millon sattuu eli tuskin on ollu mitään todellisia tsäänssejä plussaan. Jotenkin se kuume tässä nousi noiden kiertojen myötä.
Eli tämä olkoon nyt yk4 ja nyt syön nuo clomit tähän kiertoon (ihan oma-aloitteisesti). Katsotaan mitä tulee.:rolleyes::grin
 
Mulla näkyy enää ihan haalea haamuviiva testissä joten kai voi olettaa että hormonit siellä laskee. Mulla yleensä ovis ollut kp 13-16 joten toivottavasti tulis ajallaan, nyt ois kp 9 vuodon alusta laskettuna. Nyt ajattelin kokeilla ekaa kertaa ovistestejä tässä yrityksessä vaikka oonkin ihan hyvin tunnistanu oviksen mielestäni, kun niitä testejä nyt on tuolla :D
 
Löysin merkinnän menkoista. Onkin ollut vasta 7.11 menossa, ilmeisesti alkanut. En ymmärrä, miksi on niin epäselvä merkintä, kun yleensä laitan vaan raksia kalenteriin ekana päivänä :confused005
Mutta ei siis valitettavasti ole edes myöhässä, ja joutuu itseään topuuttelemaan :rolleyes:
 
Onnea Rouva V!

Me oltiin juuri miehen kanssa viikonlopun lemmenlomalla kahdestaan. Olipas ihanaa! Mies yllätti mut ottamalla itse vauvantekohommat puheeksi, hän lähinnä halusi varmistaa että edelleen henkinen kuntoni kestää 3. vauvan. Sanoin ihan suoraan, että olin jotenkin kuvitellut ettei häntä yksinkertaisesti kiinnosta vauvan yrittäminen enää kun ei ole ollut juurikaan puheissa. Ja kerroin, että itse olen ollut asiasta hissukseen, etten alkaisi liikaa stressaamaan asiaa. Mutta olipa mahtavaa saada puhua asiasta ihan rauhassa ajan kanssa ja todeta, että ollaan edelleen samalla sivulla!

Kp on ehkä jotain 20 tai reilu? Flo ennustaa kuukautisia alkavaksi viikon päästä ja ajattelin testata aikaisintaan lauantaina, kun on tyttökaverien pikkujoulut tiedossa. Huomenna alkaa myös uusi työ (tutussa toimipaikassa) yli kuukauden sairausloman jälkeen. Jännää!
 
Tiina, ihanalta kuulostaa yhteinen irtiotto! Meilläkin haaveissa että pääsisi vaikka alkuvuodesta kahdestaan jonnekin, kunhan tän nuoremman tissivieroitus on takana päin. Viime kerrasta onkin aikaa.

Oltiin tänään kävelyllä, ja satuttiin menemään sen potilashotellin ohi, missä oltiin melkein viikko kun kuopus syntyi. Mies siinä kysyi, että haluanko mennä taas hotelliin sitten kun seuraava lapsi syntyy, kun siellä oli aika mukavat oltavat. Ihana kun hänkin miettii ja puhuu kolmannesta. :) On kuitenkin yleensä sitä tyyppiä että pitää jalat maassa ja miettii asioita enimmäkseen itse, niin mukava silti tietää että hänkin näitä asioita pyörittelee. :love7
 
Takaisin
Top