Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kyllä mää sorrun aina tekemään testin viimeistään dpo11 jos en jo aikasemmin. Ekassa raskaudessa en ollut näin malttamaton ja odotin et menkat viikon myöhässä. Tein suoraan digin ja siihen tulikin sit "raskaana 2-3".
Mulla on usein ollu herkkiä testeja kuten first response, mut on dpo11 jo jotain hailuraa näkyny normitestissäkin.
 
Minähän olen tunnettu himotestaaja ja aloitan tyypillisesti dpo 7, vaikka tiedän että aiemmat näkyneet vasta pari päivää myöhemmin. Paitsi tässä kierrossa en ehkä jaksa testata kovin aikaisin, kun toivo on suunnilleen nolla. Liuskoissa tuli yksi lähes tasavahva mutta monitori jäi negaksi, ja se lähes tasavahva liuska oli jo luokkaa kp 8 tai 9. Yleensähän mulla on ovis 16-21, ja kaikki tärpit niistä kierroista joissa ovis on ollut siinä ihan loppupäässä tuota vaihteluväliä.
 
Kiva juttu ettei harmita vaan osaat ottaa rennosti. :) Täällä vähän alkaa turhautumista puskea, kun kierrot on näin omituisia ettei näistä ota mitään tolkkua. Kaiken maailman raskautta edistäviä ravintolisiäkin kaapit pullollaan, pitää varmaan niitä karsia jos kropan sekoilu johtuisi niistä.
 
Mulla on/oli ekat menkat kaavinnan jälkeen. Kesti kaksi päivää, oli sika kipeät ja runsaat. Ennen vuotoa tiputteli muutaman päivän. Nyt ei sit mitään. Jos ei nyt tänään ja huomenna vuoda, pakko ostaa testi. Ettei vaan edelleen ole jotain ylimääräistä kohdussa :shifty:
 
Moonaliisa toivottavasti pian tärppäisi ja pääsisitte iloitsemaan tulevasta pienokaisesta :happy:


Minä laitoin miehelle viestiä mietteistäni. Tuntuu olevan tosi vaikea löytää aikaa keskustella oikeasti, ja mies on sellainen ei puhu mutta pussaa jörrikkä. Ei osaa puhua tunteistaan, ja pelkää puhua mulle asiasta kun ollaan ihan eri aaltopituudella. Ei siis haluaisi loukata ja satuttaa, mutta koska tässä asiassa ei ole voittajia niin se on väistämätöntä :rolleyes:

Mutta sainpa purkaa tuntojani ja mies saa sulatella rauhassa asiaa, ilman vaativaa silmäparia vieressä.
Helpotti omaakin mieltä kun sai kerrottua. Ja itsellekin on helpompi kirjoittaa kuin puhua tunteitaan.
 
Onpas tänne tullut tekstiä! Mulla aloitettiin tyroksiinit vajaatoimintaan ja lääkityksen myötä olokin meni kahta kauheammaksi. Tosin nyt alkaa jo hellittämään kun vähän fiksailtiin annostusta. :facepalm:

Meilläkin ois toivottavaa alle 3vuoden ikäero juuri äippärahojen takia. Ja nyt tässä olisi vuoden loppuun aikaa yrittää kolmosta. Kuopus täyttää huomenna 2v, eli ensi vuonna lokakuussa jo 3v. Jos ei vauvaa kuulu niin mulla ois paluu työelämään ja opintojen pariin jotka nielaisis vähintään sen pari vuotta. Sitten sitä oltaisiinkin jo lähempänä 35v. Eikä nappaa. :shifty:
Mutta tää terveys nyt mietityttää, jaksaminen ja kaikki.. Toisaalta, se nyt on ollut yksi ehdoton asia että lapset putkeen jos kolmesta haaveillaan. Täällä kp 1 aivan juuri, joten täytyy vakavasti miettiä aloitetaanko nyt yritys, vai pitääkö tässä jopa haudata koko lapsihaaveet. :shy:
 
ja flikka, Tosi hieno juttu että sait sanotuksi asiat! :) Joskus jopa kirjoittamalla on helpompi. Niin kertoa omista tuntemuksistaan, kuin toisen osapuolen vastaanottaa. Ehtii miettiä rauhassa jne. Meilläkin joskus puitu asioita juuri noin, vaikka todella avoimia ollaankin ja kaikesta keskustellaan. Tsemppiä :Heartred
 
Mä taas toivoisin alle 2 v ikäeroa tälläkin kertaa, esikoisella ja kuopuksella on nyt 1 v 10 kk ja mun mielestä se on juuri passeli. Ja kuopus täyttää 2 v vain kuukautta ennen sitä mun 40-v synttäriä jota pidin takarajana, joten hirveästi yli sen ei muutenkaan haluta mennä. Näillä näkymin aletaan sitten hautaamaan kolmoshaaveita jos ei helmikuuhun mennessä tapahdu.
 
Heippa!
Olen kahden teinin äiti ja iltatähdestä haaveilemme. Ikää +35v ja keväällä keskeytynyt keskenmeno. Tänään menkkojen pitäisi alkaa ja aamupissasta tuollainen epämääräinen viiva. Odottelen nyt muutaman päivän ja testaan jos ei menkat ole alkanut.
IMG_20191009_100719.jpg
 
Heippa!
Olen kahden teinin äiti ja iltatähdestä haaveilemme. Ikää +35v ja keväällä keskeytynyt keskenmeno. Tänään menkkojen pitäisi alkaa ja aamupissasta tuollainen epämääräinen viiva. Odottelen nyt muutaman päivän ja testaan jos ei menkat ole alkanut. View attachment 82802
Ihan kun siinä hieman väriäkin ois. Monet on täällä saanu tuolla rfsu:n testillä aika selkeitäkin viivoja olematta raskaana. Toivotaan et vahvistuu. Itse luotan eniten pregcheckiin.
 
Onko täällä muuten muita joilla on pidempi väli raskauksissa tai iltatähti haaveissa? Itsellä on päälle 8.v edellisestä raskaudesta ja esikoinenkin on pikkusisarustaan 3.v vanhempi joten tuntuu että tää vauvamaailma on muuttunut ihan hurjasti :nailbiting: Nykyään kuulemma neuvoloissakin on käytössä joku appi(?) eikä enää pahvista neuvolakorttia :wideyed:
Itsellä edelliseen raskauteen väliä 12v. Jos keskenmenoa ei lasketa. Meidän neuvolassa Ipana, sähköinen neuvolakortti käytössä, keväällä sitä ensimmäistä kertaa käytin. Ihan näppärä juttu
 
Rfsu valitettavasti useampikin omakohtainen kokemus että kaikenlaista punaviivaa tullut milloin missäkin vaiheessa kiertoa.
Mutta, toivon että olisi aiheesta punertavaa (nimittäin munkin silmiin vähän näkyy) ja pian olisi jo vahvempi. :)
 
Näillä näkymin aletaan sitten hautaamaan kolmoshaaveita jos ei helmikuuhun mennessä tapahdu.

Eli teillä vähän samanlainen tilanne kuin meillä, että jos ei vuodenvaihteeseen mennessä oo plussaa, niin täytyy haudata lapsihaaveet.
Meillä tietysti hieman eri tilanne kun ehtisihän sitä myöhemminkin, mutta ei se vaan jotenkin tunnu enää sitten luontevalta. Kyllä varmaan sitten nämä kaksi saisivat riittää. :)
 
Heippa!
Olen kahden teinin äiti ja iltatähdestä haaveilemme. Ikää +35v ja keväällä keskeytynyt keskenmeno. Tänään menkkojen pitäisi alkaa ja aamupissasta tuollainen epämääräinen viiva. Odottelen nyt muutaman päivän ja testaan jos ei menkat ole alkanut. View attachment 82802

Mulla kanssa ollut samanlaisia viivoja ja vahvempiakin noilla testeillä, vaikka menkat sitten alkaneetkin. Yksi noista kerroista tosin luultavasti varhainen keskenmeno.

Tein eilen testin, koska menkat taisi loppua. Testiajan negatiivinen, paria tuntia myöhemmin näkyi punertava viivanpaikka/haamu. Raskaus ei pitäisi olla mahdollinen, koska on ehkäisy ollut käytössä. Mutta vielä mä mietin, onko jotain jäänyt :sad001
Vaikka katsoivat kyllä ultralla ja kaiken pitäisi olla poissa. Ja joku jossain keskustelussa kertoi että oli vielä kuuden viikon päästä näyttänyt plussaa. Ja eihän tästä ole kuin 5 viikkoa.
Teen taas ongelman jostain mitättömästä :facepalm: Mutta stressi ja ahdistus :rolleyes:
 
Takaisin
Top