Nyt kyllä ärsyttää... Olen tähän asti voinut kävellä töistä (50 min) sillai, että ehkä ihan loppumetreillä on tuntunut liitoskipuja tai vastaavaa. Nyt kävin kävelylenkillä, tunti oli tarkoitus, mutta kutistui 20 minuuttiin, jonka aikana piti pysähdellä useaan otteeseen kun tuntui alavatsaan molemmille puolille tai sitten vain toiselle puolelle. En tiedä vaikuttiko kun olin heti aamusta liikkeellä, silloin on ennenkin tuntunut nopeaan vai pitääkö hyljätä kohta kävelytkin [:(]
Uida ja vesijuosta voin onneksi vielä! Uimahallireissu vaan vie niin paljon enemmän aikaa eikä pitkän työpäivän päälle enää välttis jaksaisi [&o]
n. 8 kg on nyt tullut yhteensä, ärsyttää kun on tällainen pöhöttynyt olo kun ei pysty urheilemaan niin kuin haluaisi! Oon kyllä tosi huono luopumaan herkuista, jäätelöä tulee syötyä aika usein ja vkl kun tavataan kavereitten kanssa niin tulee tarjottua puolin ja toisin jotain hyvää. Eihän niitä nyt silloin älyttömästi syö, mutta kuitenkin! Sitten jotenkin hölmönä ajattelen, että jos olen syönyt herkkuja, että mun pitää syödä myös jotain terveellistä, että vauva saisi tarvitsemansa vitamiinit jne. tulee sitten syötyä liikaakin. Eli ihan oma vika [&:] Tykkään elää niin, että syön aika huoletta, mutta liikun paljon ja olin ihan normaalipainoinen alussa. Olipas jurputusta, muuttuvaan kehoon pitää kai vain totutella tai ottaa itteä niskasta kiinni herkkujen suhteen [&o]