Miekin valas :P
Raskauden alkuvaiheessa olen syönyt niin mielettämästi, että jo viikolla 14 olen saanut n. 5 kg lisäpainoa... Noh, se on elimistön normaalia rasvan keräämistä vaikka sitä rasva luulis muutenkin olevan tarpeeksi. Lähtöpainoni oli siis 86kg (174cm) nyt äsken kaksi lasia maitoa, kaksi lasia mehua join (mieletön jano) ja kolme isoa pullaa söin [8D] ja painan 92,2 (vko 18)...
Alan näyttää jo valaalta, olen isoluinen ja isolihaksinen pitkä nainen. Mulle on sopiva paino noin 75 kg, silloin näytän terveeltä ja nätiltä... Lihoin 10 kg vuodessa kun lopetin tupakoinnin viime vuonna. Ja nyt sitten tämä läskien kerääminen johti siihen että kun kävelin saunasta tyttöni 13 v. sanoa: äiti, sulla on jo iso masu! Ja se hölskyy [:D][:D][:D], reidet ottavat toisistaan kiinni ja kun istut näyttää siltä että sul on kolme peria tissejä [:D][:D][:D]." Eli valaaksi tässä muutun [:D] ja mikä ihmeellistä... mie tykkään tästä, tykkään olla näin iso! MIeskin huoma (olen jojo laihduttaja) että nyt olen onnellisempi :). Tämä raskaus on elämäni parasta aikaa [:D]. Koitan nyt nauttia isudestani vielä 22 viikkoa, koska sitten alkavat treenit ja jojo laihduttaminen taas [:D]