Kilot....

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viljonka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen laskenu siitä mitä neuvolakortissa lukee. Ku se olis sellanen paino mitä olin kattellu jo pidenpään vaa'assa aiemminkin. Eli ei ollu tullu muutosta ekojen viikkojen aikana.

Mä oon kans laskenu ekasta neuvolapunnituksesta (rv7), joka vastas aika tarkasti sitä mitä kuvittelinkin painavani. Nyt siis tullu 5kg.

Oli muuten jännä, kun tuttuni oli menny synnärille ja tullu synäriltä niin paino ei ollu muuttunu yhtään!!! Että häh??? [:D] Että näin erilaisia me ollaan, ku toiset jättää laitokselle yli 15kiloo ja toiset ei mitään!

täällä lähtöpaino oli sellaset 55-56kg ja nyt tuota painoa on reippaasti enempi eli 78kg näytti neuvolan vaaka viimeksi[&:][:'(] kokonaisuudessaan kiloja siis tullut tuo 22kg ainakin, mut jo näin on tullu joka raskaudessa ja tämäkin oli odotettavissa. Tavoite on saada vuoden sisällä raskauskilot pois ja olla normimitoissa [;)][:)] niin ne on ennenkin lähtenyt, nyt vaan ei ole enään 19-24.vee [:D] joten saas nähdä lähteekö tälleen reilu 30.vee kilot enään väkisinkään[8D]
Mä voisin kans Miu jättää ton 10kg synnärille, niin ei jäis niin paljon pudotettavaa[:D][:D][:D]

Mä sain 10kg rikki edellisellä neuvolakäynnillä. Mulla ei myöskään tullut alussa lisäpainoa, paino alkoi nousemaan vasta viikon 12 jälkeen. Lähtöpaino oli 72kg ja nyt eilen oli 82.1kg (pituutta 173cm) - vatsanympärys taisi viimeksi olla kun mittasin 111cm. Tosin nyt on tullut viimeisten viikkojen aikana melkein 500g/vko, et jos toi bebe tuolla pysyttelee vielä 7 viikkoa niin aika monta kiloa ehtii tulla..

Ai taalta loytyy tammoinenkin keskustelu =) Ei tullu oltua sillon alussa mukana, kun oli niin kivat pahoinvoinnit, mika pudotti 3 kg.
Mun lahtopaino oli 56, mutta sitten laihduin ekan kolmanneksen aikana 3 kiloa -> 53 kg ja nyt viime viikolla oli painoa 65 kg. Eli mulle on tullut ihan alusta siis 9 kg. Vaihtoehtoisesti 12 kg [:D] 
Ja mulla kylla valitettavasti nakyy myos naamassa tuon vatsan ja rintojen lisaksi! [>:]

Mulla kanssa tanaan neuvola ja painoa tullut 12 kg, etta hyvinkin voin jaada samoille lukemille kuin viimeksi, eli 13 kg.

Niista 13:sta lahti muuten viimeksi viikossa 8 ja loput piti treenata. Ei auttanut imetys paskaakaan.

Täällä on tullut painoa yhteensä 12 kg - toivon, ettei tulisi enää kauheasti lisää. Laskin tuon lähtöpainosta, 62kg -> 74kg

Toivon kyllä että putois mahd nopeaa... näkyy naamassa ja jaloissa kans. Ja käsivarret mulla on aina olleetkin pyöreät...

Tuo 10kg synnärille kuulostaa hyvältä [:D]

mulle on tullu lähtöpainosta n. 7kg, neuvolan ekasta mittauksesta n.5kg, silti voisin jättää synnärille sen 10kg [:D] kun on ennestään ollut hieman ylipainoa [:-]

Joo noi teidän lukemat käy kateeks! :) Oon hieman huolestunut, kun itellä paino nousi normaalisti (n.500g/vk), kun kävin neuvolassa 24 viikolla. Mutta sitten seuraava käynti 28 viikolla, paino oli noussut jo huomat 1300g/vk!!!!!! ja sitä rataa jatkunu aina tähän asti! eli painoa tullut yli 20kg odotuksen aikana, että tässä nyt sit vähän jo ootellaan et vauva syntyis. Painon nousuun ehkä osittain vaikuttanut myös herkkujen syöminen ja vähäinen liikunta, mutta voin lyödä vetoa että noin paljon ei kyllä siitä painon pitäisi nousta mitä olen syönyt. Turvotusta on jaloissa PALJON!! Jalat melkein kokoajan ihan pallot! Siitä osittain johtuu painon nousu, mutta teinä en olisi huolissani 10-15kg painon noususta! Normaalia!

Mulla nyt paino tippunut synnytyksen jälkeen 10 kg...Eli turvotukset on hävinneet kokonaan...YES!!!

Nilkat ja jalkaterät on omat itsensä...Vielä ois 10 kg pois saatavana raskauden aikana kertyneistä kiloista...

Nii taisin tuolla jossain jo kertoakkin et multa tais jäädä synnärille vain 5,5kg tai max 6kg[:(]. No nyt kotona on tippunu pari kiloa vielä mut 6-7 kg vasta menny niistä 14 tulleesta viikossa[&o]. Katotaan mitä vaaka näyttää aamulla.

Ja mä olen taas löytäny nämä rimppakinttuni[8|], mitkä itseasiassa näyttivät vähän paremmilta odotusaikana. Mul on niin laihat sääret et e on jo ongelma[:'(]. Sellaset tikut vaan[:o]. Ja tänä kesänä mä olin ajatellu et eihän ne nyt niin laihat olekkaan mut se oli se raskaus[:)]. Ja sen nyt ohi ja rimppakintut is back![8|]

Mä niin ootan että mulla kans lähtis näistä tassuista tää turvotus!!
Hienoo Sme [;)]

Eemille suklaatia niin saa rimppakintut sitten kyytiä,
vaikkakin imettäessä tosin lähtee enemmältikin pois kun lisää...[;)][;)]

Pari lohdutuksen sanaa niille, jotka tuskailevat kilojensa kanssa.. Olin yläasteella pahasti ylipainoinen, painoin lähemmäs sata kiloa. Lukion alussa otin itseäni niskasta kiinni ja aloin laihduttamaan. Pitkäänhän siinä meni, mutta sain yhteensä 24kiloa pois ja olinkin ihan näpsäkässä kunnossa lähtötilanteeseen nähden [:)] Nyt kroppa on taas kuin muumimammalla, raskauden aikana on tullut 15kiloa lisää, mutta uskon että saan laihdutettua takaisin entisiin mittoihini. Tahdonvoimaa, sen kun löytää itsestään niin pystyy vaikka mihin! [;)]

Mä kans laihdutin juuri ennen raskaaksi tuloa melkein 8kg ( tosin rakastumisella taisi olla vielä jotain tekemistä tuon kanssa)... nyt sitten alkupainosta on tullut 18.7kg tämän raskauden aikana. Huh huh, toivottavasti riittää tahdonvoimaa vielä tiputtamaan painoa edes normaalitasolle synnytyksen jälkeen, mikään todella hoikka en ole ollut koskaan enkä siihen tavoittelekaan enää. Mitä tälläinen vanha akka enää itseään uudestaan rupeaa kiduttamaan normaalia enempää jos vain omalle ukolle vielä kelpaa.

anxu81 ainakaan nimimerkin perusteella et oo vielä mikää vanha akka, et edes 30. [:D]

on meinaan ihanaa nähdä omat jalat...Ne ei oo enää muodottomat möykyt...Mulla meinaan meni ranteet ja sormetkin ihan nakeiksi, ei taipunut enää ees nyrkkiin sormet lähellekään...[X(][:'(]

Sme: lohduttavaa kuulla että nilkkansa saa luultavasti takaisin! Vakoilen kaikkien raskaana olevien nilkkoja ja ai että kun olen kateellinen niille joilla on sirot nilkat ja valtava maha! [8|]

voi että ku lohdutti noi mitä kerroitte!! :) oon kyllä päättänyt, että kunhan vauva syntyy niin sit alkaa lenkkeily beibin kanssa! jos vähä sais karsittua nuita kiloja. Ja toivottavasti imettäessäkin vähän lähtee.. Mutta vaikka kiloja on tullut reippaasti, ei se minussa kyllä kovin selvästi näy, kun aattelee että painan nyt 90kg (), niin en mielestäni pituuteenkikaan nähden näytä niin "lihavalta". onneksi... neuvolassakin sanoi, että ei se painon nousu kyllä minussa näy... jalat vaan mielettömät pallot!!! ainoat kengät mitkä mahtuu jalkaan on crocsit ja nekin saa välillä survoa jalkaan että menee... en ikinä ole mikään hirveän hoikka ollut, mutta normaalipainoinen aina niin tuntuu kamalalta toi 90kg!! siitä saa aika reippaasti karsia kunhan synnytys ohi ja lenkkeily helpompaa :P
Sme: mulla onneksi vielä sormet menee nyrkkiin

Tämän päivän aamupaino vaatteet päällä 87.3 kg...Lähtöpaino siis 80 kg...Enimmillään aamupaino 99.2 kg...YES!!!Ei mennyt kumminkaan yli 100 kg...

Tänään mennään seuraavan syötön jälkeen poitsun kanssa vaunuilemaan...Lämpötila on sen verran laskenut että uskaltaa viedä pihalle...

Takaisin