Kilokeskustelu !

Mä oon syöny ku possu herkkuja viimeiset neljä(?) kuukautta. Viikonloppuna tuli mitta täyteen itteeni ja pakko alkaa vähentää mässäilyä. En siis oo millään laihdutuskuurilla, mut jos viinerit vaihtais omenoihin. En uskalla ees käydä puntarilla, kun meillä on se puhuva malli. Varmaan huutais "LÄSKIII!!!!" :grin
 
Mä en uskolla hirveesti rajottaa syömisiä kun mulla herkästi vaikuttaa maidontuloon oma syöminen. Mutta pidän kyllä peruskuntoa yllä ja hyvää fiilistä. Siis vähän meikkiä ja hiustenlaittoo, pitsi pikkaria ja semmosta pientä ettei oma peilikuva ala itkettämään.

Mun sisko toi mulle muuten farkut.. varmaan täysin ajattelemattomuuttaan tai vittuillessaan (se on katkera bitch) toi tosi pienet. Sanoi ettei ne istu hälle. Mä en sillä hetkellä kerennyt sovittaa niitä mutta katoin kyllä, että ahtailta vaikuttaa :O
Ne oli Vilan S koon slimmit.. joo ei mee jalkaan. Annoin ne minun 13 vuotiaalle jumppamimmille ja uuhlalaa Pepen pakarat täyttää nuo pökät täydellisesti!
Aion tänään napata kuvan niistä tyttöni jalassa ja lähetän siskolle kera viestin "fits perfect" koska voin satasesta lyödä vetoo ettei ne sovi sillekään :-D
 
Riipitii, täällä on suklaa kans maistunut! Kasvisten ja hedelmien syömisen kanssa pitäs tsemppaa, mut muuten en jaksa stressata syömisistä :). Paino on onneks pysynyt aika tasaisena niin ei tarttekaan!
 
Minä se en laihdu. Ei auttanu superdieettikään muuhun ku napostelun loppumiseen ja annoskokojen pienenemiseen. Paino ei putoa vaikka kuinka söis terveellisesti ja käy kävelylenkeillä. Tarvinnee käydä tarkistuttamassa kilppariarvot... Tuntuu että joku hormonijuttu nyt jumittaa vaa'an lukemia aika pahasti. Ei oo normaalia että ku lisää liikuntaa ja syö "normaalisti" niin paino ei tipu ollenkaan. Aina on paino lähteny putoamaan noilla keinoin mulla.
 
Arvatkaa mikä naurattaa? Ennen herkuttelin pähkinöillä, nykyään suklaalla. No eilen ostin pähkinäsuklaata niin mitämitä :eek: Se pähkinä pilasi sen! Maistui puulta mun suklaani!
Nyt totisesti nuhtelen itseäni ja opettelen uudestaan terveemmille tavoille, mutta kun himoitsen nyt joulutorttuja :p
 
Mun ei tee mieli mitään. Jännä kyllä. Pari viikkoa nyt mieluiten syöny vaan näkkäriä meetvurstilla ja teetä kylkeen. Ärsyttää käydä kaupassaki ku kaikki ruoka on blaah.. Ainoa mitä tossa oon vähän etukäteen hahmotellu paperille on meidän Halloween-juhlien tarjoilu, mutta mitään jouluherkkuja ei kyllä tee mieli.
 
Suklaa on ystävä, vaaka ei :P

Muakin ruokakaupat ahdistaa. Ei jotenkin mitenkään jaksais kirjoitella kauppalistoja, tai siis keksiä sellaisia ruokia että molempiin tyttöihin uppois ja pienempi osais ja sais syödä. Koko ajan samoja pöperöitä :sad001 Isännältä ei oo tullu ideoita pariin viikkoon eikä se oo kyllä kokkaillutkaan. Hajotus!
 
Suklaata nami nami. Onneksi oon jumissa tytyn vieressä ni ei pääse hakemaan. Pitää kysellä punnittaisko miutkin sit 8 kk nvlassa. (5kk nvlassa olin samassa luvussa kuin ekassa ä - nvlassa.)
 
Mä ostin eilen ekat joulusukulaatit. Fazerina konvehtiboxin. Neki o blaah. :woot:
 
Mun on ihan sama syönkö vaiko en, vatsalihasten erkauma ei kapene, vaikka kuin treenaan. Turhauttaa. Enkä treenaa selvästikään tarpeeks mut silti turhauttaa. Kilot on ok ja pitäs syödä oikeestikin vähän paremmin (=useammin) että maito riittää, vaan kun maha on kuin rv20 ni ihassama. Se on vissiin jossain päätetty, että tämä nainen pystyy hoitamaan tehtävänsä ilman miestäkin, kun toosa on kuin Pupu Ristihuuli ja maha valmiiks pömpöllään :D
 
Turhauttaa kun paino ei tipu, vaikka mitä tekis. Tai tippuu se sen 3-4 kg nopeesti (nesteet), mut sit heti alkaa nousee takasi :sad001 noh ehkä pakko vaan luovuttaa ja kattoo uudelleen kun imetys loppuu. Vatsalihasten rako kyllä palautu pariin kk, mutta maha iltasin näyttää samalta kun rv 20 :rolleyes:
 
Lasten suusta se totuus tulee! Tai jos ei vielä suusta niin sitten kädestä. Jimmu läiskii välillä avokämmenellä mun mahaa, niin ku yrittäis viestittää että siinä on kyllä hieman ylimääräistä.

Okei. Kohtasin tänä aamuna vaa'an. Se sano oikein iloisesti(?) minun painavan hieman yli 75 kiloa. ARGH! V*uilevaa sorttia tuo kapistus...
 
Takaisin
Top