Kilokeskustelu !

Raskaus aikana tuli mässäiltyy nii paljon että nyt ei hirveesti tee mieli mitään herkkuja. Ihan perus koti ruoka ja raikas salaati nii avot! Ja toki puuroo joka aamu niinku aina = ) tais tulla joku 25kg raskaus aikana mut nyt ei oo kyllä enään mitään jälkellä.. Enpä oikestaan oo hirveesti mitään tehny sen hyväks muuta kun syönny hyvin ja liikkunu vähän = )
 
^ai kun toimiskii miulla. Hormonit vissiin hidastanu ennestäänki hidasta aineenvaihduntaa :sad001
 
Mä jotenkin jatkoin herkuilla mässäilyä synnytyksen jälkeen, en tiiä tuliko ikävä raskausmahaa alitajuntaisesti vai mikä oli. Kesällä vähän syöminen tasaantui, kun mulle tuli epämääräisiä vatsaoireita rasvaisista ruuista. Kävinkin sappikivitutkimuksissa, mut mitään ei löytynyt. Onneksi oireet helpottivat.

Aloitin sit salilla käynnin ja kävin aktiivisesti 1,5 kk ja söin tosi terveellisesti. Tuloksena 1kg (!!!) pudotus. :grumpy:

Tuo söi vähän motivaatiota ja olen nyt pitänyt kk tauon salihommista ja kas kummaa, suklaakin maistunut taas.

Mä oon tullut siihen tulokseen, että mulla on hidas aineenvaihdunta ja mun keho haluaa pitää kiinni mun raskauskiloista. Tyhmä kroppa, kun en edes imetä!

Ens viikolla aloitan valmiiksi suunnitellun kehokuurin, jossa ekalla viikolla vedetään keho ketoosiin. Sen jälkeen syödään 3 viikkoa terveellisesti vähähiilarisesti.
Toi vähähiilihydraattisuus on ainakin aikaisemmin toiminut mulla laihdutuksessa. Kattoo ny, olenko rantakunnossa jouluun mennessä :wink

(Edit. Ennen raskautta 72kg, ennen synnytystä 80kg, nykyään 74-76kg. Tavoite 65kg, olen 167cm pitkä)
 
Muokattu viimeksi:
Synnärille mennessä n 95 kg, sama kotiutuessa. Sit läks turvotus ja paino putos parissa viikossa n 86 kg ja siellä nurkilla ollaan. Paino seilaa 83-85. Ennen raskautta painoin 76 ja sinne pitäs taas päästä. :rolleyes: Ja pituus 176 cm ..
 
Eks se mee niin että lihas polttaa rasvaa :laughing001 Jotain hyötyy siitä oli käydä salilla ennen raskautta :dance011Kiitos vaan omalle PT:lle :grin
 
Täällä ennen raskautta n. 65 kg (pituus 176 cm), viimeisessä neuvolassa 88 kg ja sen jälkeen tuli varmaan pari kiloa lisää. Synnärille ei jäänyt oikeastaan mitään. Iski mieletön turvotus. Reilussa kuukaudessa putosi paino 74 kiloon ja siitä vähitellen 72 kg, josta ei ole hievahtanut. Nyt yrittänyt kolme viikkoa liikkua reilusti ja jättänyt nannat pois. Tulos: vaa'an lukema ei ole muuttunut, mutta maitoa ei meinaa tulla... saispa jo lopettaa imetyksen, niin voisi ryhtyä tositoimiin. Meidän pikku prinsessa vaan ei osaa juoda mistään muusta kuin äidin nahkaleileistä.

Tän siitä saa kun syö pahoinvointiin dominoja ja veden sijaan litkii tuoremehuja...
 
Takaisin
Top