Kilokeskustelu !

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies teki eilen porokeittoa ja kun oli erottanut läskipalan lihasta niin nosti sen ilmaan ja sanoi, että tällainen rasvakerros sullakin on mahassa... Joo kiitos muistutuksesta! Sanoi kyllä sen jälkeen, että tykkää mun pullataikina mahasta enemmän kuin siitä mikä ennen raskautta oli. Vielä olisi 6 kg tiputettavana ja toivotaan, että tuo vatsanahkakin palautuisi, tosin en ota siitä mitään stressiä, 9 kk nahka venynyt niin ei voi olettaa, että parissa viikossa palautuu entiselleen!

Semla, kyllä ne miehet osaa olla joskus ihastuttavan rehellisiä! :grin täälläkin mies leipoo pullataikinaa mun mahalla aina välillä, no itteenikin ainakin vielä naurattaa, onhan se hassun näkönen massu, mutta semmosta se elämä on :)

Me oltiin eilen anoppilassa käymässä ja kun lähdettiin sieltä kotiin päin, niin mies totesi, että olet kyllä tosi sutjakassa kunnossa ja että ainoa, mistä arvaa, että olen synnyttänyt pari viikkoa sitten, on tuo tuhiseva käärö vaunuissa. :)

Painoa mulla on kyllä ylimääräistä vielä n. 9 kg. Synnärille jäi myös n. 9 kg eikä sen jälkeen ole tässä parissa viikossa pudonnut kuin 3 kg, mutta omat korkeavyötäröiset pillifarkut mahtuivat jalkaan jo 5 vrk synnytyksestä. :eek: Ovathan ne jonkinverran napakammat kuin aiemmin, mutta eivät tunnu tai näytä pahalta. Jännä olisi kyllä tietää paljonko lisäpainoa tulee näistä utareista... Muuuu...

Edit. Lähtöpaino siis 58kg, täydessä massassa neuvolassa 41+0 78,8kg, tyttö syntyi 41+2, kotiutumispaino 2 vrk synnytyksestä 70kg ja nyt 2 vk 4 päivää synnytyksestä 67kg.

Muokattu viimeksi:
Lähtö: 66 kg

Vika neuvola: 87,8 kg

6.2.2015: Poitsun syntymä

10.2.2015: 81 kg

21.2.2015 76,4 kg

28.2.2015 75,7 kg

7.3.2015 75 kg

Paino tippuu pikkuhiljaa itsekseen ja maitoa piisaa, tykkään! :)

Mulla oli lähtöpaino noin 52kg, synnärille mennessä 69kg (+17kg) kotiutuessa 2pv synnytyksestä 63kg (-6kg) ja nyt en ole käynyt.

Paino ja olomuoto olisi omasta mielestä nyt just hyvä! En oikein pidä kropastani hoikkana (tuntuu aivan luisevalta :shifty: ) ja syönkin surutta ihan niin paljon kuin mieli tekee, koska kokemuksesta tiedän imetyksen laihduttavan vielä. Syön siis aamu- ja iltapalan, ihan reilut 2 lämmintä ruokaa päivässä välipalojen ja päiväkahvien kanssa, yönaposteluja imetysten lomassa unohtamatta... :wink

Saa kyllä syödä ihan tolkusti, ettei ala heikottaa ja enemmänkin söisi jos ehtisi :) Mut oon muistaakseni ehtinyt syömään joka päivä aamupalan, pari välipalaa ja päivällisen. Jos tähdet on oikeassa asennossa (eli vauvelille sattuu hyvä päivä ja vielä todennäköisemmin jos isukkikin on kotona) syön myös lounaan ja iltapalan. Toisaalta iltapala saattaa jäädä väliin siksikin kun syön päivällisen yleensä klo 18-19 maissa ja menen yleensä samoihin aikoihin yöunille kuin poitsu. Siirretään tosiaan poitsu makkarin puolella klo 20-21. Ja jonkun verran syön myös herkkuja, mutta en nyt mitenkään älyttömästi. Mieluummin syön ihan oikeaa ruokaa, jolla lähtee nälkä kerralla.

Mulla lähtö tilanne 50 kg ja ronsun aikama kiloja tuli 25 eli painoin 75 kg ja tän hetkinen tilanne 62,2 kg enkä vieläkään ole tyytyväinen :(

Miten muuten tuo vatsalihasten väli.. Pitikö olla kokonaan palautunu vai oliko siinä joku raja? Miulla on enää yhen sormen kokonen rako.. En nyt tietty viel kolmee viikkoo sektion puolest pääse vatsoi tekee, mut ois ihan kiva sit vähän alotella jo..

Mä en viitti käydä vaakalla. Tippuu minkä tippuu! Viimeksi paino tippui niin vauhdilla että se vaikutti huomattavasti maidon tuotantoon. Nyt koitan ehtiä syödä ja sallin herkuttelun. Vaunulenkeillä käyn silloin kun ehdin ja huvittaa. No kyllähän se näillä keleillä on ihanaa puuhaa :-)

Kyllä itellä on kääntynyt tuo puntarilla käynnin syy sille kantille, ettei tippuis ainakaan liikaa paino. Ihan sopivastihan tuo on tippunu ja nyt tasaantunut. Hyvä ku ei ihan riutuis tuon imetyksen aikana ja tulis maitoo. On onneks vielä 10-15 kiloo pelivaraa, niin ei hätää :) jospa nuo varastot riittäis syksyyn!

Mulla tosiaan tullu vaan se kuutisen kiloa, ja ehtiihän tässä pari vielä tulla jos pikkuinen kökkii tuolla maksimiajan, mutta ei siis ole varmaankaan mitään tiputettavaa tälläkään kertaa. Saa nähdä tuleeko kuitenkin se parin kilon imetysvarasto synnytyksen JÄLKEEN, kuten viimeeksi. Se tarrautui kovastikin kiinni kunnes imetys loppui, ja sit hävisi suunnilleen pieraisemalla samalla kun maidontuotantokin loppui. En omista vaakaa, että eipä tule juuri mittailtua mitä nyt uimahallissa joskus harvakseltaan. Vaatteista ja fiiliksestä sen huomaa heti, jos on olomuodossa tapahtunu muutoksia, ja sit toimii vaan sen mukaan.

Terassikelit on muuten tosi pahat! Kehtaakohan vaunujen kanssa käydä juomassa yhen oluen :o

Takaisin