Kiitollinen tänään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin kiiitollisuutta aiheuttaa hyvin nukuttu yö. :)

Siitä unesta puheen ollen taidan nyt laittaa puhelimen pois ja alottaa hyvät aamupäikkärit ;)

Suorastaan loputon kiitollisuus omeprazolista, joka on vienyt mennessään kokonaan närästyksen! Mä pystyn syömään, juomaan, istumaan, nukkumaan ja ylipäätään elämään ilman 24/7 kipua rintakehässä. Nielukin alkaa arpeutua ja parantua, samoin kielen takaosa, joka sekin ehti palaa. Äänen käheyskin helpottamaan päin.

Minäkin vetäsin tänään aamupäikkärit.
Tai oikeastaan melkein joka aamu. :happy:
Eli kyllä joka päiväinen väsymys painaa täälläkin.
Ja kyllä olen myös kiitollinen siitä, että saan levätä, kun siltä tuntuu... :Heartred
Ja muutenkin. Enemmän aikaa itselleni ja omille ajatuksille... *tykkään

Kiitollinen mun miehelle.. ei oo tainnu kotityö saarnaukset mennä hukkaan <3 Tyhjens pyykkikoneen ja ajo mut pois keittiöstä ku oisin tyhjentäny ja täyttäny astianpesukoneen.. iha jees tämä, oonki ollu viime päivinä vähä kipeempi...

Minäkin olen tänään erityisen kiitollinen miehestäni. :Heartred

Hän haki kaverinsa kanssa poikani huoneeseen Jyskistä huonekaluja ja on jo ehtinyt kootakin niitä.

Aamulla tyttö kaatoi maitolasinsa pitkin keittiön lattiaa ja tuskastuin kun ei tämän mahan kanssa jaksaisi ylimääräisiä lattioilla kontata. Mies ryntäsi olkkarista siivoamaan lattian. :love2

Hän haluaa minua edelleen, vaikka olen isompi ja painavampi kuin koskaan ennen.

Tänä aamuna olen kiitollinen monestakin asiasta. Ensinnäkin äidistäni, joka hoitaa esikoista omasta halustaan ja pyytää yökyläänkin :Heartred ja tietysti esikoisesta ja tästä toistaiseksi syntymättömästä :Heartred Nukuin koko yön heräämättä ja heräsin ennen herätyskelloa. Olen kiitollinen myös siitä, että tänään vihdoin selviää perätilan suhteen, että kuinka edetään.

Ja lunta on maassa!!! :)

Minä olen kiitollinen siitä, että esikoinen 1 v 10 kk nukkui yön heräämättä ja antoi näin minunkin nukkua aamuun asti. En herännyt edes vessaan koko yön aikana. Kummasti jaksaa touhuta heti aamusta paljon enemmän. :)

Olen kiitollinen myös siitä, että vaikka mies penkoi töihin lähtiessään minun vaatekaappiani etsiessään omia urheiluhousujaan (!?), hän ei ilmeisesti huomannut kaappiin suoraan vaatteitteni päälle piilottamaani, vielä paketoimatonta, isänpäivälahjaa. :D

Mä olen kiitollinen monesta asiasta. Ensinnäkin saatiin remppa valmiiksi ja suurin osa tavaroista ja vaatteista ovat löytäneet tiensä uusiin paikkoihinsa ja tän kämpän on pystynyt vihdoin siivoamaan kokonaan. Jos vauva päättää syntyä nyt niin mitään akuuttia ei ole kesken tai puutu. :)

Ihanan rento aamu ja päivä. Olen pakottanut itseni rentoilemaan ja keräämään voimia huomiseen keskustan reissuun julkisilla. Joka päivä ei tarvitse niin hirveästi suorittaa, välillä voi vaan olla.

Olen todella kiitollinen siitä, että raskausaika on sujunut enimmäkseen todella hyvin. Perus kipuja ja särkyjä on, mutta ne kuuluvat asiaan eivätkä ole onneksi liian pahoja. Olen kiitollinen, että ylipäänsä sain vielä kokea raskauden ja pienen ihmeen kasvamisen sisälläni. Olen kiitollinen tulevasta, jota odotan innoissani ja enimmäkseen positiivisella jännityksellä. :)

Mä olen kiitollinen tänää siitä et vaikka yö oli iha kamala(naapuri vasaroi ja sahas keskellä yötä kerrostalossa,kukuin vähä väliä hereillä,selkään sattu ja lonkkaa kolotti) ni jaksoin aamulla mennä kävellen neuvolaan. Joo,matkaahan ei oo ku vajaa kilometri mut kaikki nää kivut ois voinu estää liikkumisen..
oon kiitollinen et meillä on melkein joka kerta ollu sama mukava neuvolatäti ja et oma olo on ollu ihan hyvä raskausajan.
Ja oon kiitollinen et mun mieheni on tainnu vihdoin tajuta et meille on tulossa tässä kohta puoliin vauva ja et mä en enää jaksa tehä kotitöitä siihe tahtii ku aiemmi ja et hänki voi tehä jotain..

Viime yönä valvoin tinttaran kanssa neljään ennen kuin nukahti, mutta tämä päivä on mennyt rauhallisissa merkeissä. En toki ole saanut univelkoja pois, mutta jos iltaunet nukkuisi niin jaksaa taas elää neidin aikataulussa. Kiitollinen helposta päivästä siis. Kiitollinen ihanasta neitokaisesta, joka sylissä kaikki murheet kaikkoavat :)
Kiitollinen siitä, että raskaus, synnytys ja synnytyksestä palautuminen ovat olleet uskomattoman helppoja! Kiitollinen siitä, että vaaka näytti vain 3 kg enemmän kuin raskauden alussa, ja kuitenkin palautuminen on vielä kesken ja imetys vasta alussa.
Olen onnellinen <3 :)

3a2fcf0b3f2a5b463d715ad7ec7727a7

Arjen romantiikkaa [emoji173] Oli mies käynyt kaupassa, kun tuli frisbeegolffaamasta ja ennen kun lähti veljelleen kahville. Oli muistanut muakin. Hassu.

Minä oon niiiiin kiitollinen miehen ymmärryksestä, hoivasta ja huolenpidosta mua kohtaan. Että se jaksaa. Vaan kyllä miekin mieluusti häntä muistan, joko kehua, kiittää tai arjen pikku juttuja. Ihan jo aamukahvin laitto toiselle on meillä asia jota kumpikin arvostaa.

Kiitollinen kun mun mies on päivästä toiseen maailman ihanin ja rakastavin mulle ja kertoo joka päivä rakastavansa mua :) :Heartred

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Tänään olen kiitollinen ihanasta tuttavaperheestämme, joka järjesti meille Halloween-juhlat heidän luonaan. :Heartred Lapset tykkäs ja aikuisten kesken sain puhua ihan muista asioista kuin tästä raskaudesta. Nykyään omat ajatukset hakeutuu niin helposti koko ajan synnytykseen ja vauvaan, että ah ihanaa oli jutella koko ilta muita juttuja. :) Heillä on aina niin ihanat ruuatkin jälkiruokineen, että en ole pitkään aikaan syönyt mahaa näin täyteen! :cat:

Kiitos tältä päivää kuuluu appivanhemmille, jotka ottivat esikoisen hoitoon jo päivällä, jotta äiti pääsee illalla ystävien kanssa syömään miehen ollessa metsällä. Ei tämä iltapäiväkään suinkaan hukkaan mene, sillä hain kaupasta maalipurkin ja päätin vihdoin aloittaa pikkueteisen maalausurakan. Ja kuinka ollakaan, tuo maali tuoksuu minusta niin hyvälle, että melkein voisin syödä sitä. Luulisi biologian järjestävän himoni täysin päinvastaisiksi.. :shy:

Takaisin