Kun eilen oli eka ultra ja oli tooosi ihanaa! Mieskin sanoi että kun pikkuinen alkoi venytellä, mönkiä ja liikutella käsiään hän alkoi tajuta että siellä on meiän lapsi :)
Eli kaikki hyvin ja kunpa vielä tuo virtsatie tulehdus häviäis tässä antibiootti kuurilla.
Niiiin kiitollinen nykyisestä tilanteesta. Isimies mukana neuvolassa. Ja oikeasti läsnä.
Ja saan lepäillä niin paljon kun tarvii/haluaa.
Mulla tuli itku silmään aamulla neuvolaan lähtiessä kun mietin kuinka aikoinaan yksin kävin neuvolassa vauvan ja 1v kanssa. Enkä voinut levätä ikinä. Vaativa vauva ja reipas 1v.... heidän isästä ei vaan apua saanut millään tasolla :/ Kylläpä nyt osaa arvostaa tätä hetkeä ja rauhaa <3
Mies oli niin ihana, että valvoi mun kanssa viime yönä kolmeen kun supisteli! (Okei, molemmilla saattoi liittyä siihen myös pientä jännitystä :D ) Käy sääliksi, kun joutu menemään normaalisti töihin ja mä saan vaan jäädä kotiin supistelemaan =(
Kiitollinen siitä, että saatiin yksi lyhyt kahden keskinen hetki esikoisen kans tänään. Maattiin sängyllä peiton alla ja silittelin häntä ja kerroin omasta päästä sadun. Hän selvästi nautti ja hämmästeli kertomusta.
Ihmettelen kiitollisena sitä, että välillä huomaan, et pystyn antamaan molemmille lapsille sen, mitä he tarvitsevat. Se tuntuu todella hyvältä :)
Kyllä vain nukkuminen on ihanaa. Mikään ei tunnu mukavammalta, kuin herätä virkeänä aamulla (aamupäivällä) ja tuntea pelkästään energisyyttä ja tarmokkuutta päivän askareita kohtaan. Tämän tunteen saavuttaminen tuskin olisi mahdollista näinä katkonaisina öinäni, ellei esikoinen olisi ollut viime yön mummolassa. Vaikka heräsinkin aikaisin, sain nukahtaa uudestaan parin tunnin päästä. Tällä kiitollisuuden tunteella nyt eteenpäin; jos laittaisi ruokaa, vähän siivoaisi ja kokoaisi Ikean kalusteita.
Ps. Vinkki vauvalle sinne massuun, että tänään äiskällä olisi aika hyvin energiaa ponnistaa...
Lämmin ruoka. Ei enää itsestään selvyys ku vauva on maailmassa. Ja elämän pienet ilot;sain tänää juua päiväkahvin aikaan teen lämpösenä! Aamupalalla tee ehti kylmetä samoin puuro.. sairaalan ruokarytmi ja vauvan unirytmi menee kivasti limittäin :) on äitillä energiaa imettää ku saa syyä! Eile kotona sain just lämmitettyä ruuan itelleni ni jo alko pieni vaatia huomioo..
Mäkin oon kiitollinen lämpimästä ruoasta ja siitä että sitä ei tarvi täälä sairaalassa tehdä ite.
Oon kiitollinen mun pikkuisesta tuhisijasta, hän on aivan ihana <3 Oon kiitollinen siitä kuinka ihanasti esikoinen suhtautuu ainakin tässä vaiheessa pikkusiskoonsa ja siitä että hän jaksoi olla isänsä kanssa ison osan päivästä täällä meidän kanssa.
Meiän äiti oli tänää meilä päivän hoitaas vauvaa. Toki oltii iteki kotona mut ihana ku mä sain nukkuu pitkät päikkärit(vauva toki nukku kans mut eri huoneessa) käydä suihkussa ja syyä lämpimän ruuan. Ja oli joku jolle lykätä känisevä vauva... ku välil tuntuu et meinaa omat voimat loppua...
Nempsu ja ipa 1vk 1pv
Kiitollinen tytön hienosta kasvusta, maito riittää hyvin ja neiti nukkuu pitempiä pätkiä myös yöllä. Hereillä ollessaan on virkeä ja hyväntuulinen. <3 lauantaina tytöllä on nimiäiset ja olen kiitollinen kaikesta tytön mummoilta saadusta avusta, minun ei ole tarvinnut paljon mistään huolehtia. :) huomenna pääsen kampaajalle äidin kanssa, joka hoitelee tyttöä minun istuessa kampaajapenkissä. :)
Eile tuli fiilis että oon erittäin kiitollinen siitä et mein vauva on tyttö eikä poika.. ois ollu eile pissi silmässä/paidalla kahteen otteeseen.. nyt se meni vaa hoitopöydälle..
Kiitollinen tänään siitä, että sain yllättäen hoitoapua esikoisen kanssa tälle päivälle. On väsynyt ja veto pois itellä, joten ihanaa vaan levätä vauvan kanssa. Vauva nukkuu nyt ja toivon, että kerkeän nukkua itsekin ennenku hän herää.
Kiitollinen siitä ettei oo ollu huonovointisuutta eikä pahaa väsymystäkää vaik tuntu etten viime yön nukkunu kunnol :) Pienet päikkärit otin sohvalla ku tyttö nukku.
Kiitollinen kaikille ihanille läheisille, jotka kutsuttuina tulivat meidän neidin nimiäisiin. Neiti vähän hermostui kun äiti ja isä vähän hösläsi ja muutenkin askelmerkit meni sekaisin koko juhlan kulussa, mutta homma saatiin kuitenkin onneksi pakettiin. :) ollaan niin otettuja mitä kaikkea neiti sai lahjaksi <3
Olen kiitollinen, kun sain äitini meille hoitoavuksi, kun mies lähti varpajaisten viettoon.
Ja superkiitollinen siitä, että vauva nukkunut pari yötä yhdellä heräämisellä ja esikoinen koko yöt heräämättä. Tänäänkin vasta yhdeksältä esikoinen herätti. :)
Kiitollinen ihanasta, rakkaasta neidosta, joka on tänään ollut hyvällä tuulella, hymyillyt ja vähän höpötellytkin. <3 uskomatonta kuinka nopeasti neiti kasvaa! Joka päivä jotain uutta ja ihmeellistä neidin kanssa :)
Kiitollinen "omasta ajasta" kaupungilla ja seurakunnassa vauvan kans.
Kiitollinen siitä, et meidän esikoinen suhtautuu niin rakkaudella veljeensä. "Mulla tulee pikku pätkää ikävä!", se sano, kun tehtiin veljen kanssa lähtöä :)