Kiitollinen tänään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo käyn ens viikolla hakemassa kyllä, kun pelkkää hyvää oon kuullut nyt niistä. Ja suosiolla joo isoin koko suoraan..

Kiitollisena tänä aamuna siitä, että vaikka flunssa katkoikin yöunia ja tyttö tippui yöllä sängystään, niin silti koen nukkuneeni hyvin. Pitkästä aikaa tuntuu, että sain aina unen uudestaan suht heti kiinni.

Onkos täällä toi tykkäyssysteemi muuttunut? Ei ole enää kuin tykkää-vaihtoehto?

Mä olen kiitollinen siitä, et mies pakotti mut eilen aikasin nukkumaan, kun väsyneenä itkeskelin sille elämääni. Tuli nukuttua 10h, tietysti lonkkakipuihin ja vessakäynteihin heräillen, mut aina suht nopsaan uudelleen nukahtaen. Samaten flunssasta johtuva tukkoinen nenä pysyi vihdoin koko yön auki ja hengittäminen oli paljon mukavampaa.

Oon kiitollinen siitä, että tänään kuulin ensimmäistä kertaa "äiti, äiti" sanat vasta vähän ennen yhdeksää eli takana pitkät yöunet koko perheellä <3

Vanhemmat, joilla on sydän auki lapsilleen ovat yksi suurimmista iloista ja kiitosaiheista <3

Kiitollinen siitä, että äiti otti tiedon raskaudesta hyvin [emoji173]

Ja mies. Siivottiin eilen ja en tajua miten tuon kanssa siivoaminenkin on kivaa. Tai se, että se koppasi kainaloon, kun sanoin kaipaavani huomiota. Vaikka muuten ollaankin läheisiä. Makoiltiin sitten sohvalla, mitä ei ikinä tehdä [emoji173]

Kiitollinen pikkuveikasta <3 joka laitto aamulla viestiä et ovat tulleet avokin kans kaupunkii shoppailee ja halus mut mukaa :) no minähä keräsin itteni pedin pohjalta(ihana hidas aamu) ja suunnistin keskustaan. Nyt voi hyvillä mielin taas pötköttää sohvalla :) ihana et vaik meilä on 7v ikäeroo ni silti veikka aina muistaa siskoo. Ja oottaa jo pikkutulokasta kovasti :)

Nukuin hyvin! Ei vessareissuakaan.. ja en niistänytkään muistaakseni! Jes. :)

Kiitollinen myös tänään olevasta neuvolalääkärikäynnistä. Ootan innolla!

Sama täällä! Nukuin hyvin koko yön,ei wc reissua,eikä yksikään lapsi herännyt yöllä yskään ja nukkuivat jokainen omassa sängyssään!! Ja illalla unilääkkeeksi vielä miehen kanssa vähä peittoa heilautettiin :) näillä eväillä luulisi,että tästä tulee hyvä päivä.

Mahtavaa! Meillä on monella hyvät yöunet takana. En muista heränneeni kertaakaan, enkä nähneeni unia, peitto ja tyynyt aamulla kaikki edelleen sängyssä ja todella levännyt olo.

Kiitollinen tänään siitä, että saa pitkän ja raskaan päivän jälkeen just ennen nukahtamista ihanaa ja tarpeellista vertaistukea tältä meidän porukalta [emoji173]️ Nyt on hyvä laittaa puhelin laturiin ja omat silmät kiinni ja kääntää kylkeä.

Tänään on aiheuttanut kiitollisuutta se, että miehen vapaapäivästä saatiin nauttia koko perhe. Jokainen sai kokea jotakin itselleen mukavaa. Tehtiin monenlaista mukavaa yhdessä ja päivän jälkeen on todella väsynyt, onnellinen ja virkistynyt olo. :)

Tänään olen erityisen kiitollinen vajaa 2v esikoisen puheen nopeasta kehityksestä, minkä ansiosta hänen kanssaan voi jo vähän keskustella <3

Olen kiitollinen lumesta ja valkoisesta maasta. Sekä siitä ilosta minkä se toi tytölle.

Ja siitä huolimatta, että vauvan liikkeet on tänään ensimmäistä kertaa oikeasti sattunut, olen iloinen kun olen tuntenut hänen liikkeitään normaalia enemmän <3

Olen kiitollinen siitä, että olen saanut poistettua meiltä niin paljon tavaraa, ja sen ansiosta meillä on ihanan viihtyisät keittiö, olkkari, vessa ja kylppäri. Olen kiitollinen ihanasta miehestäni, joka jaksaa tukea mua ja silitellä ja paijailla. Joka ilta olen saanut jalkahierontaakin, tosin se ei ole ehkä ihan priimoista priimointa, mutta kuitenkin :) Olen myös kiitollinen ihanasta tyttärestäni, jonka kanssa ulkoilu muuttuu aina leikiksi ja hullutteluksi <3

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Kiitollinen tänään siitä, että sai omaa mieltä kevennettyä äippäpolilla ja että vauva ei ole niin iso, että pitäisi käynnistellä!

Kiitollinen myös yhdestä pienestä suuresta asiasta.. mies tuli 12h päivän jälkeen kotiin ja pyysin, että vaihtaisi kakkavaipan ja teki sen. Mulla ollu fyysisesti tosi rankkaa tänään, joten siksi tuo oli iso juttu. Mä sain ihan pienen hetken hengähtää ja syyä rauhassa ennen ku iltahommat jatkuivat.

Kiitollinen siitä, että viime yönä sain nukkua ja nukuttua. 10 tunnin yöunien aikana heräsin muistaakseni vain 3 kertaa! Nyt on niin ihana olo, sellainen että vihdoinkin on saanut levättyä tarpeeksi, oon pirteä ja energinen! :) Tyttökin näyttää olevan jo paremmassa kunnossa. :Heartred

Takaisin