Kiitollinen tänään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitollinen hyvin nukutusta yöstä, niitä on enää pari viikossa.

Kiitollinen siitä, kun jaksoin järkätä vielä viikonloppuna esikoisen synttärit vähän etukäteen. Tyttö sai olla huomion keskipisteenä vielä yksin, voi olla oikeana synttäripäivänä jo toinen jakamassa huomionsaamisen.

Kiitollinen myös siitä, että miehen pitäessä lomiaan mulla on mahdollisuus levätä kun tarvii.

Kiitollinen siitä, että tyttö tänään hoidossa mummolassa iltapäivän. Oon ite ihan poikki ja päätä särkee.

Kiitollinen siitä, että lounas onnistui täydellisesti <3

Tosi mukava, reipas, positiivinen ja puhelias, asioista kiinnostunut th sijaisena tänään neuvolassa. Pelasti niin mun huonon aamun :)

Ihana yö! <3 taisin käydä vaa kerran vessassa.. ei ollu kipuja ja sain nukuttua tosi hyvin :) eikä ollu nenäkää aamul tukossa ku ostin toissa päivänä vihdoin sarvikuonon.

Kiitollinen miehelleni, joka uhrautuu ostamaan uuden takin jotta saan käyttöönsä hänen vanhan takkinsa kun omat ei mahdu päälle :D (en kuulemma tarvitse uutta takkia)

Kiitollinen miehelleni, joka uhrautuu ostamaan uuden takin jotta saan käyttöönsä hänen vanhan takkinsa kun omat ei mahdu päälle :D (en kuulemma tarvitse uutta takkia)

Ihana mies sulla! Mulla ei onneks oo tota vaateongelmaa.. ku on ollu pitkään ylipainonen eikä raskauskiloja oo tullu ni kivasti mahtuu vielä ulkovaatteetkin päälle. Ja ku oon ollu päiväkodissa töissä ni on tullu muutenki hamstrattua tilavat vaatteet joihi mahtuu monia kerroksia alle.. ja hei,toppahousut pysyy vihdoin jalassa ilman vyötä :D

Tuossa aamuyön hämärinä tunteina mietin, että oon kiitollinen kaiken muun hyvän lisäksi tästä marraskuisten ryhmästä.
Mahtavaa yhdessä odotusta iloineen, suruineen, huolien jakamista, tsemppiä, neuvoja, lohdutusta.
Hyvä henki.
Hassua miten tuntemattomista ihmisistä tulee tälleen tärkeitä. Itellä ei ainakaa ole ollut tässä mieheni lisäksi rinnalla kulkijaa raskaus asioissa. Tietty siskot ja äiti ja anoppi ja pari tuttua kyllä, mutta mieluummin täällä kirjoittaa asioista. You know..... Ja kun en ole mikään kahvikutsu-kyläily ihminen niin... että kiitos teille kaikille. Jatketaan samaan malliin :)

Ensinnäki sain nukkuu ihanat 1,5h päiväunet. Nyt jotenki tunnun tankkaavan unta.. eile meni melkei 2h unta :D

Ja mies sai töitä!! Aivan mahtavaa. Se valmistu keväällä jo toiseen ammattiin,ja oli lähössä alkuvuodesta lukemaa kolmatta.. mut sai nyt sit oman alan töitä,toistaseks voimassa olevalla sopimuksella.. vähän tulee helpotusta raha-asioihin.. ja muutenki :)

Tyttö nukahti jo ennen kolmea ja nukkui seitsemään! Äitiä vähän harmitti, kun pitäisi syötellä vielä 4 h välein, mutta toisaalta unikin tuli tarpeeseen... Koitetaan nyt muuten pitää kiinni aikataulusta :)

Kunhan tyttö saavuttaa sen yli 3kg painon niin sitten kai helpottaa, mutta torstaina jo oltiin syntymäpainossa :)

Tänään kiitollisuutta aiheuttaa oma hyvä jaksaminen, vaikka viime yöt ovat menneet pyöriskellessä ja huonosti nukkuen. Sain lähetettyä toisella paikkakunnalla asuvalle kummipojalleni synttärilahjan sekä vihdoin haettua K-kaupasta Libero-laukun. Laukusta löytyikin sitten monenlaista kivaa ja kaikki ilmaista, kiitos sinne jonnekin!

Kiitollinen lapsistani. :Heartred Näin se rakkaus taas vain kasvaa, kun saimme yhden kullanmurun lisää. Ja kuinka voimakasta on äidinrakkaus, kaikkia kolmea kohtaan!

Kiitollinen omasta kodista. Kun on vähän aikaa poissa, tuntuu superhyvältä niin henkisesti kuin fyysisestikin, olla kotona rakkaiden ympäröimänä.

Kiitollinen siitä, että tyttö on nyt ylittänyt 3 kilon rajapyykin, syö hyvin ja nukkuu hyvin! Viime yönä taisi vahingossa venähtää unet jopa kuuteen tuntiin! Tyttö oli kyllä tankannut illan klo 18-00 juurikaan nukkumatta, joten ei ihme, että yöllä nukutti. Äitikin sai kunnon unet <3 toivotaan kuitenkin vielä vähän tasaisempaa syöntiä, tähän mennessä neito itse herännyt ja kello ollut turha, mutta täytyy nyt vielä se kello viritellä kai...

Onnea on, mies joka käy kuvien kera ostamassa vaimolle terveyssiteitä :D koska tämä mamma ei ollut älynnyt niitä ostaa!! :0 siis muutama onneks oli jemmassa mut mies saikin heti lähtä lähikauppaan ihmettelee "naisten osastolle" kun kotiuduimme... niin ja hakihan se abc.ltä ekana koti yönä klo 01.00 vauvalle lisämaitoa <3
Nyt onkin muuten pärjätty jo pelkällä imetyksellä. Mä niin päätin onnistua nyt ihan täysillä imetyksen suhteen. Ja poskista päätellen minimies on ravintoa saanut :)
Tänään tulee viikko ikää pienellä.
Kiitollinen myös mun isompien lasten avusta ja hellästä suhtautumisesta vauvaan. Ja siitä, että saan vauvan kanssa lötköillä sängyssä/sohvalla... ei mulla ole näin helppoa vauva arkea kaikkiaan ollut.
Saan ja pystyn keskittymään vauvaan ja omiinki tarpeisiin ihan kunnolla kun on kunnon mies rinnalla hoitamassa isompia lapsia ja koti asioita.

Kiitollinen tänään siitä, että oon alkanut kokea rakkautta ja kiintymystä vauvaa kohtaan. Kiitollinen, siis todella kiitollinen siitä, että mulla ei oo ollu nyt semmosta tunteiden vuoristorataa, mitä esikoisesta (baby blues).

Kiitollinen näistä teidän mahtavista kiitosaiheista <3

Mie oon vaa niin kiitollinen tosta miehestä <3 Jaksaa auttaa ja on ihanasti iteki alkanu oottamaa tätä synnytystä, vaikka alkuunsa oli vähän kahden vaiheilla et onko tää raskaus hyvä vai "huono" asia :D Hää tekee ruokaa, siivoilee yms ku mie en jaksa.. Vaikka välillä tulee hetkiä et toinen ärsyttää mut on se silti vaan niin <3

Takaisin