No juu.. Meillä poitssu sitten nukkui ma-ti yönäkin upeat 4h putkeen, mutta siihen se sitten tyssäsikin. Seuraavana yönä 1-2h välein pystyssä ja sitä seuraavana yönä piti jo huutokonserttiakin yöllä.

Mutta epäiltiin jälkikäteen josko päivä ilman kakkaa olisi aiheuttanut näillä syömämäärillä yöllä vatsankivistystä. Mene ja tiedä,mutta kyllä oli aamulla väsynyt ja pettynytkin olo. Niin kun olen toivonut kiinteiden rupeavan auttamaan nukkumisissa, mutta eivät taida tosiaankaan mikään ihmelääke siihen olla.

Koputan puuta, mutta viimeyö onneksi taas hieman paremmin ja eilen nukkui taas päivälläkin 4h putkeen. Taisi väsyttää edellisen yön jäljiltä.
Käytännön kysymys.. Kun ainakin meidän pieni ihminen syö noita mössöjä vielä aikamoisella hartaudella, niin ruokailun loppua kohti alkaa ruoka olla aikast viileää. Kyllä poju sen viileänäkin syö, mutta onko muilla sama "ongelma" ja hyviä vinkkejä ruuan lämpimänä pitämiseen.

Tietysti jjos ruoka olisi purkissa voisi kokeilla pitää purkkia vaikka vesihauteessa, mutta kun olen itse tehnyt,niin se on yleensä syötäessä kahvitassilla.
Kyfi86, ei mekään mitään ihmeempiä ohjeistuksia vihkosen lisäksi saatu. Vähän oli vain määristä puhetta ja siitä millaisella tahdilla uusia makuja kannattaa kokeilla. Mutta eiköhän tämä tästä ja käytäntö opettaa.