Kiinteiden aloitus

Juu, netin kautta niitä pitäis saada. Niissä oli vielä sellainen systeemi, että niihin muotteihin saa tehtyä useita eri kerroksia jos haluaa ruveta taiteilemaan :)
 
Emmä löydä mist niitä sais tilattua, oon luullut että siihen vaatii esittelijän! tutkin asiaa paremmin illalla kun muksut nukkuu, mut mäki tahon noi!
 
Mä oon paistanu sen valkosipulin lihan kanssa ku oon ruokaa tehny pojalle pakkasee... 28 pilttipurkkia makarooni-jliha-kasvis ruokaa ja 28 pilttipurkkia riisi-kana-kasvis ruokaa :DD ainaki piisaa hetkeks :)
Kalaa oon yrittäny muistaa antaa maistella eikä siitä oo mitään tullu niin jos sitä uskaltais antaa tänää yhen kunnon satsin :)
 
Sä oletkin Nappo oikein urakoinut noiden ruokien kanssa!

Mä olen mennyt vielä jääpalamuotti meiningillä, mutta noiden pilttipurkkien kanssa pakastaminenkin kuullostais kyllä aika näppärältä :)
 
Limeä pitää maistattaa kyllä seuraavaksi, niitä onkin sopivasti kaapissa. Mulla on Aventin säilytyskuppeja, niihin olen tehnyt sapuskaa tytölle. Viime aikoina äidin mössöt eivät oikein ole maistuneet, poikkeuksena sileäksi vedetty lohiperunasose. Olen koittanut tehdä soseista karkeampia ehkä eivät siksi ole mieleen. Ostinkin kaupasta valmiita sapuskoita testimielessä. Näyttivät menevän oikein hyvin alas, ainoa vain että niissä oli niin valtavia perunan ja porkkanan paloja että itkuhan siitä tuli. Pilkoin hieman pienemmäksi.
 
Mä tavallaan ymmärrän jos lime ei maistu, mutta se on ihme kun ei maistu tuoreet vadelmat! Ne oli täydellisiä...!! Hänen korkeutensa maistoi kerran, ja sen jälkeen on vadelmat saaneet kyytiä. Hän vaan söis pelkkää banaania, osaa jo hienosti sen kertoa osoittamalla. :Heartred
 
Höh, tänään tuli luumusoseet ylös moneen otteeseen iltapäivän aikana. Mikähän jäpikkää vaivaa? :confused005 Mikään muu ei kylläkään oo tullu nyt sen perunan jälkeen ylös...
 
Tyynelle ei sitte enää kelpaa minkäännäkönen puuro; virheen taisin tehä siinä ku tarjosin ruis- ja vehnäpuuroja. Nyt ei enää kelpaa riisi- eikä mannapuurotkaan ei kylmänä, ei lämpimänä, ei soseilla eikä ilmankaan. Nyt mietin et pitäsköhän sitä kokeilla raakapuuroa, jos se ei niin puurolta maistuis... Ohjeita on netis niin moneen lähtöö senki kans et ei tiiä mistä alottas.
 
Niin ja Tiutsi ota selvää et kuka on tupperikonsultti ja tee irtotilaus :) Lahti ja Orimattila on pullollaan tupperiesittelijöitä :) Mäki tiiän aika monta.
 
Höh pari päivää ollut syöminenkin hankalaa flunssan takia. Eilen poika alkoi itkemään kun piti nielaista ja tunki sen seurauksena sormia kurkkuun. Sileä, kylmä hedelmäsose sentään maistui.
 
Meillä on poika onneks syöny flunssasta huolimatta hyvällä ruokahalulla. Tänään teen peltipitsan niin, että poikakin voi syödä sitä. Jauhelihapitsa, jossa on paprikaa, sipulia, tomaattia jne vauvaystävällisiä täytteitä ja pojan nurkkaukseen vain inanen kevytjuustoa... saa napero maistella pitsaa. :)
 
Nonih... lounaaksi oli makaroonilootaa ja äsken syötiin pitsaa.. hyvin kelpasi. Ny vaa pitäs iteki syödä mut jotenki ei maistu ku murot kylmällä maidolla.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Tubbrin mehujääpalamuotit on jo tilauksessa, eräältä tuttavalta :)

Mä paistelin eilen lettuja iltapalaksi, ja jätkäkin sai maistaa. Ihan vain lettuja, ilman hilloja yms.. Hyvin maistui ensimmäiset herkut :p
 
Pitääkin ittekin paistella kun kerkiää.. Jos tekis ihan normimaitoon niin sais pikkunen siinä samalla sitä siedätystä :)
 
Esikoiselle mies teki aikoinaan äidinmaitoo lettuja, mutta nyt toisen kohdalla oltu enää niin "tarkkoja" :grin
Ihan mun maitoon sai, mun maidolla tarkoitan siis laktoositonta maitoa. Muut juo tavallista, mutta ei viitti kahtia takinoita tehdä.. muutenkin meijän ruuat on laktoosittomia, juoma maidot on sitten eri juttu.
 
Takaisin
Top