Kiinteiden aloitus

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niknik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon käyttäny sitä sakeuttajaa löysempiin soseisiin niin puklua ei ole tullut nyt lainkaan. Oma tekemät ruoat on vähä-nesteisempiä niin niitä ei puklailla. Mietityttää vaan että miten käy kun annoskokoa suurennetaan tuohon 2 desiin ja vielä korviketta pitäs antaa päälle...

Ennen sakeuttajaa pukluja tuli kolme-viisi kertaa syönnin päälle.
 
Ainiin... kuinka paljon teillä menee vettä lapsille alas??? Mä saan hyvä et 10 ml ruokailun jälkeen.... Olis se hyvä et sais sitä vähä enemmän juomaan?
 
mä oon unohtanu koko veden:oops: viimeks ku sitä annoin ni tyttö sai sen ripulin.tuskin se siitä vedestä johtu mut sattu niin samaa aikaa ni heti oletan et siitähän se johtu.
 
Mä en oo kattonu enää.. laitan nokkikseen vettä ja herran juo siitä itse sen verran kuin itse tykkää. Tai sit hörppyytän lasin reunasta vettä ruokailun aikana.. hörppii minkä hörppii. :)
 
Ei meillä mene kun ihan muutama hörppy ja välillä ei maistu vesi ollenkaan. En kyllä koskaan edes huomaa, että olis nokkamuki vajunnu.
 
Ookoo.. Mä kun luulin et Nippula on nirso mut kai ne pikkuset sitten ajan myötä juo paremmin vettä :)
 
Meidän poika tykkää vedestä ku hullu puurosta.. kyl se sitä kittais, mut täytyy sit jossain välissä aina ottaa muki pois. :D
 
Meillä tyttö saa juoda vettä reilusti ja myös joka ruokaan lirautan vähän ruokaöljyä....jotta tytön masu toimisi paremmin :)
 
Minä oon nyt yrittäny lisätä pojan ruokamäärää neuvolan ohjeistuksen mukaan. Saa taas kulkea luutu kourassa kun on puklua pitkin pirttiä. En oo syöttäny sitä koko 8kk purkkia mutta siltikin. Poika kyllä söis, huuto pääsee kun ruoka loppuu. Pitäskö mun vaan antaa niin paljon ruokaa kunnes poika on tyytyväinen, alistua kohtalooni ja pestä pukluja päivät pääksytysten? En tiedä..
 
Vähän omituiselta kuulostaa. Eihän sit vois olla jotain allergiasta johtuvaa? Tosin lehmänmaitoallergia on se joka yleensä sitä oksentamista aiheuttaa ja luulis, et olis ees jotain iho-oirettakin. Tai entäs jos on refluksitauti? Ettekö vois kokeilla jotain refluksilääkettä?
 
mullekkii neuvolas sano et pitää siellä neuvolalääkärissä sanoo tosta puklailusta ja ruuan nousemisesta kurkkuu,et jos ne viittis ruveta sitä tutkimaa et onkse refluksia vai ei.neuvolantädin omasta mielestä on ihan normaalia käyttää sitä sakeuttajaa koko ajan............ei mun mielestä.
 
Ponnistelkaapas kuulkaa pontevasti, että saatte lekurit tutkimaan, onko refluksista kyse! Se on paskamainen vaiva se. Liioitelkaa vaikka oireita, että ottavat vakavasti! Ei se oo normaalia käyttää sakeuttajia jatkuvasti.
 
Ei munkaan mielestä enää kuuluis käyttää sakeuttajaa jatkuvasti, kun menee kiinteitäkin jo niin paljon.
 
No niinpä! Sakeuttajan jatkuva käyttö tässä iässä ei tasan ole normaalia! Jos se olisi normaalia, niin miksihän mie kuulin siitä ekaa kertaa vasta tässä ketjussa, vaikka miulla on jo toinen vauva kyseessä. :D Se on kyllä syvältä, että lääkärissä pitää isoon ääneen vaatia, että saa apua. Miksi kummassa ei tutkita kunnolla, jos epäilystä on?
 
onneks maanantaina on se neuvolalääkäri ni täytyy ottaa puheeks se.kyl mä ymmärrän sen et ois normi pulauttelua,mut että ku soseetkii nousee takas kurkkuu..
 
Kyllähän siitä pulauttelusta tuli mainittua siellä neuvola lääkärillä että ei ole tullut nyt kun on käyttäny sakeutajaa mutta nyt kun annoskokokin pitäisi pojalla olla suurempi niin nyt taas pukluillaan. Täytyy sinne neuvolaan soittaa....
 
Meidän ipana on oikein harjaantunut ruokailija nykysin. Eilen söi puolikkaan banaanin omatoimisesti. Haukkas paloja ja söi. Ja miehen kans kytättiin silmä kovana vieressä... tuntui, et kauhean kokoisia paloja puri mut komeasti jauhoi ikenillä ja oli tyytyväinen. ja syöhän tuo paljon muutakin omatoimisesti.. esim. Keitettyjä porkkanatikkuja jne. Hauska katsella pientä ku nii reippaasti syö itse. ♡

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top