Kiinteiden aloitus

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niknik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä lykkään tota perunan antamista,ei kestä tytön vatsa sitä.piän pienen tauon ja koitan sit kans sitä bataattia.
 
Meillä syötiin yhdessä vaiheessa tosi tiheästi 1-1,5 h välein. Kyselin sillon terkalta, pitäiskö alottaa kiinteät. Se sanoi, että odota viikko ja jos sitten vielä tuntuu siltä niin aloita vaan. Nyt on väli pidentynyt ja vauva syö kunnolla 3-4 h välein. Mietin, että aloitan itse seuravan neuvolan 17.12 jälkeen, kun meidän oikee terkka on paikalla ja neuvoo kunnolla.
 
Piti ihan käydä omilta sivuilta tarkistaa :D mut siis meidän mussukka on 3 kk 1 vk ja 2 pv vanha :)
 
Mä maistatin pojalle nyt bataattia oman maidon seassa. Vain puolikkaan teelusikallisen. Eipä tuo mitään sanonu asiaan.. en ainakaan yhtään enempää anna vielä viikkoon. Ihan hissuksiin pitää katella. Ku nyt taas jaksoi olla tyytyväinen kolme tuntia aamupalan, eli tissin jälkeen, ennenkuin nälkä tuli. Et ei kannata kyl kauheasti hillua, tai mä en ainakaan anna kyl yhtään enempää, jos vaa hyvin sujuu. :)
 
emmäkää antanu ku sen vajaan teelusikallisen sitä perunaa mut näköjää sekii oli liikaa.siispä odotellaa.

mistä sä hillevi löysit ne omat sivut?
 
Muokattu viimeksi:
Mut se vika voikin olla siinä potussa.. kaverin vauvankaan maha ei kestäny pottua. Tuliko koviakin vatsanpuruja tytölle?
 
jaa meijän tytsylle?järkysti ilmaa vatsaan ja joka ei sitte meinannu tulla ollenkaa ulos.oli kyllä tosi itkunenkii.tänään ei oo mitää ku en antanu perunaa.
 
Joo, just teidän tytsylle. ;)
Ikäviähän nuo vaivat on. Kokeilet sit taas uudestaan ja tosiaan vaiks bataatilla, niinku olit aatellutkin.
 
IceCream, sieltä vau.fi kautta kirjaudun sisään ja omat sivut. Mulla on se koko ajan kännykän välilehdessä auki, kun käyn välillä lukee sen päivän tekstin. Nuo ilmavaivat on kyllä tosi tympeitä, kun meillekin tuli niitä juuri rokotteesta. Pitäny antaa taas cuplatonia muksulle. Oon myös kuullut, että joillekin voi tulla kova ummetus kiinteistä. Tutun vauva ei kakkinut vissiin viikkoon. Jännä nähä millanen joulu meille tulee, jos juuri ennen sitä aloitetaan.
 
Mikähän siinä voi olla? Ootko ottanut ylläpitoon yhteyttä? Mulla toi tosin on ollut tosi pitkään auki tossa välilehdessä, mut kyllä se sen päivittää aina.
 
joo,ne sanoo et vika on mun koneessa,mut ku en oo ees ainut kuka ei sinne pääse.

poikkesinpas taas aiheesta..
 
Mihin tahtiin lisätään noita kiinteitä annoksia kun aloitetaan 1 tl?Nyt kolmas päivä.
Tänään menny jo 2,5 tl pottusössöä ja lisääkin varmaan menisi mutta,en oo antanut kun 1-2tl per pv.
 
myö alotetaa huomenna uudestaa kiinteitten alotus.tällä kertaa sillä kaupan peruna-porkkana soseella.kun mietin et jos se ihan normaali pottaatti oiskii liian tärkkelyspitosta tolle meitin tydyn vatsalle...juuh,näin sitte asian ajattelin:)
 
nyt on meil pari yötä menny sillee et tuntuu et kokoajan sais syötellä neitii.. Nii oon alkanu miettii et tuleekoha sitä maitoa enää nii paljoo ku aikasemmin... -.- Saas nähä, taidan kokeilla jo perunaa tytölle joskus ku ikää on hieman yli 3,5 kk joulunaikaa varmaa..
 
onkohan sillä mitää väliä miten pajon sitä kiinteetä pöperöö antaa päivässä?tänään ollaa otettu heti aamulla ja sit 11 aikaa.äsken sit joi 220 millii maitoo,enempikii ois ottanu mut aattelin et pietää tauko,no sit se puklaskii megapuklun.
 
Me ainaki esikolle annettiin alusta asti just sen verran mitä se suostu syömään, eli meni sitä jo ekal kerral enemmän ku teelusikallinen:) Pienenä sil oliki hyvä ruokahalu ja kaikki kelpas, vaa eipä enää.
 
Uskallanko antaa illalla maissivelliä ? ikää nyt sen 3,5kk... Tuolta facen jostain ryhmästä bongasin ton onni-vellin (maissi) ja heti kävin cittarista tölkin hakemassa. Nyt kuitenkin tyhmänä luin kaikenmaailman keskustelu palstoja missä ei suositella ja tulis masuvaivaa yms.. Ajattelin lantrata korkeintaan 30-40ml ilta korvikkeen joukkoon.. mut nyt sit tuntuu että viittiikö sittenkään...
 
LadyMoon Tuolla jossain aikaisemmin jo velli-asioitakin puhuttiin. Ja ainakin minulle (muistaakseni jollekkin muillekkin) neuvola ssasanottiin, että vellit ois ihan sama ku maitoannos pelkästään. Toisin sanoen ne vellit olisi ihan turhia :)
 
Takaisin
Top