Hugo syö nykyään aamupuuron +1/2 hedelmäsosetta, 1 prk liharuokaa, 1prk jotain kasvista ja 1 prk hedelmäsosetta päivässä. Lisäksi imetän pari kertaa päivässä ja annan vettä ainakin kasvis- ja liharuuan jälkeen. oltiin reissussa niin tuli annettua vähän huonosti vettä kun hanavesi maistui vähän oudolta vaikka juotavaa olikin, niin en sitten uskaltanu sitä antaa enkä muistanut pullovettä Hugolle aina hankkia. Koitin imettää useammin, mutta aika monesti jos imetän heti ruuan jälkeen niin tulee pukluna pois.
Kiinteät uppoaa hyvin, mutta silti Hugo syö väh. 2 kertaa yöllä silti. Reissussa saattoi syödä jopa 4-5 kertaat, en tiedä oliko sitten jano kun vettä sai tosiaan vähän huonosti.
Joku kysy herneistä, mun mielestä niitä taisi olla Kanadassa purkkiruuassa, en muista nyt sitä listaa...
Eemi: ikävää toi ihottuma, toivottavasti lähtee pian paranemaan! Hugolla on ollu alusta asti punainen läikkä poskessa ja toinen selässä. Ovat vaalenneet aina kun olen laittanut kortisonia väh. 1-2 kertaa päivässä, mutta taas tulleet pahemmaksi kun oon pitänyt taukoa. Vissiin ei sais kauhean kauan antaa putkeen tuota kortisonia, mutta kun heti pahenee. Nyt huomasin kaksi pientä laikkua leuan alla. Plääh! Toivottavasti ei rupea leviämään toi ihottuma! Typerää mun valittaa kun on tosiaan vain läiskät, mutta pelottaa että alkaa leviämään toi! Muutoin Hugolla on ainakin ollut tosi hyvä iho. Laitan aina välillä bebanthenia tai tavallista kosteusvoidetta läiskiin ettei iho ohenisi, mutta en tiedä mikä olisi parasta. Nyt on jo niin monta ruoka-ainetta mukana että olis tosi vaikea ruveta selvittämään mikä aiheuttaa pahentumista... Kun luulen että reissussa kypärämyssy hiosti ja pahensi asiaa, kun olimme melkein koko ajan menossa.