Kiinteät ruoat

Ja manteli sekkaan ja niissähän oli sitä syanidia. Ihme ku ei räjähdetä taivaan tuuliin näistä eväistä!

Ja jutut lähti taas lapasesta... Happy ja Mashnu kuittaa :-)
 
Haha teitä :D
Jasmine ja Basmati on paremman makuisiakin, kun en ees tykkää riisipuurosta.

Levähän on jodin takia kielletty paksuna mut tuleeko siitä maksasyöpääkin?
 
No niin justiinsa = ) meillä Leevi saataa viikonki vetää putkeen aamulla että illalla riisipuuroo ja lounaalla tai päivälisellä riisii jos on kanaa ruuaks.. No mitäpä tuosta.. On se ainaki hengissä vielä.. Mut joo ehkä sitä vois vähän vähentää mut sit taas minkäs teet jos toinen tykkää = )
 
Söin satsumia ja jäbä katto kiinnostuneena. Ajattelin että maistakoot ny sit mutta on varmaan liian kirpeetä. Ja pah. Suuttu ku maistamisen jälkeen otin sen lohkon pois (pidin sitä siis koko ajan omassa kädessä sitä palaa) Hassu pikku ukko :joyful:
 
Jimppu tykkää mandariineista, appelsiineista yms.. Katon vaan ettei oo siemeniä ja nakkaan nokan eteen, ne on sitten pian muisto vain :)
 
Mä taas kuorin mandariineistä hedelmälihan esille lapselle ja syön itse ne "nahkat".
 
Nii nii mutta happamat, kirpeät satsumat?? Ilmeen värähtämättä nam nam ja vaati lisää :laughing002
 
Satsumat menee myös alas täällä, mutta makeammat selkeästi herkullisempia. Mä en oo kuorinu mandariineja... Aikansa se niitä lupsuttaa ja pulauttaa ulos sen nahkaraadon. Appelsiinit oon leikannu lohkoiksi, joten niistä saa hyvän otteen.
 
En ookkaan uskaltanu satsumaa antaa.. Pitäs varmaan testata :p
 
Täällä kans satsuma/mandariini oli kivempi, kuin omppu. Ja nahkoneen kivempi, kuin nyljettynä. Se kirpeys tulee vissiin hitaammin silleen, ilmeestä päätellen :wink
 
Syötiin tänään välipalaa. Neiti luumu- ja mangolohkoja ja talk-muroja. Minä kahvia, luumua ja karjalanpiirakkaa. Voi sitä huutoa kun otin piirakan kaapista ja vein paikalleni. Ja sitä tuijotusta. Ei tullut loppua ennenkuin annoin neidille palan siitä piirakan reunasta mutusteltavaksi. Ei noissa varmaan niin paljoa kiellettyjä aineita ole... :P

Muutoin meillä on nyt viikon verran syöty koko perheen toimesta samoja ruokia. :) neiti saa lisäksi jälkkäriksi vielä jotain hedelmäsosetta silloin kun jää kärttyiseksi kun ei ole saanut mahaansa täyteen.
 
Koko ajan oppii taitavammaksi ruuan jauhajaksi jos näin voi sanoo :-) ihanan näkönen kun saa ite pistellä ruokaa poskeensa. Näyttää niin hirveän tärkeältä ja tarkalta touhulta.
 
Hei, meillä ei suostuta syömää jos on pikkunenki kikkare.
Oon kyllä ite vähä syyllinen tähä kun annan helposti sileempää ruokaa ku toinen kakoo veet silmissä.
Harmittaa ku olidhan se kuva antaa jotain hetelmä lohkoja mutta mutta..
 
Takaisin
Top