Kielletyt himot

Ja muistakaa, että viilissä ja banaanissakin on pieniä määriä alkoholia, ja kun syö hiilihydraatteja niin suoliston hiivat tekee niistä alkoholia. Riisiä ei pidä syödä, koska siinä on arseenia. Marjoissa voi olla toksoplasmaa, eli ei raakoina kesälläkään. Mandariineja ei saa syödä, koska niissä on torjunta-aineita. Viinirypäleet uitetaan säilöntäaineessa, koska ne pilaantuu muuten päivässä. Ulkomaisessa lihassa on usein antibioottijäämiä. Kahvia ei pidä juoda, eikä muutakaan missä on kofeiinia. Lakritsi tekee syntyvästä lapsesta tyhmän.

Mammavitamiineja varmaan saa syödä, ja rautatabletteja.
 
Muffinin, meillä kans blinejä uutena vuotena tiedossa! Onneksi lempparitäytettä eli smetanaa, suolakurkkua ja hunajaa saa syödä :) kylmäsavulohta kyllä tekis mieli, mut ilman on pärjättävä!
 
Mä on syöny viinirypäleitäkin monta rasiaa jo :D huuhtelen ne tosi hyvin muutama kerrallaan. Niihin on tullu joku himo :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Rea
Varmaan se olisikin turvallisin raskausdieetti: mammavitamiineja ja rautatabletteja, koska eihän niissä nyt mitään vaarallista tai ainakaan ylimääräistä ole. Ja jos ihan raggariksi haluaa heittäytyä, niin ne otetaan keitetyn veden kanssa.
 
Viinirypäleitä ja mandariineja tännekkin mahaan on uponnut kilokaupalla. Täytyy myös myöntää että salmiakkia en oo vältellyt sitten yhtään, syön jos huvittaa. Tiedänpähän sitten että lapseni on tyhmä ja ihan itse aiheutin koska en vaan voinut olla ilman. Niin ja kokistakin(zero versiona) olisi pitänyt välttää mutta sitäkin menee helposti 3l viikossa :eek:
 
Meille on tulossa niin niin sairaita näistä lapsista kun ollaan nälkäämme syöty. :D
 
Täällä mennyt etenkin nyt lomalla Coca colaa järkyttävät määrät.. :P Nyt lupaan ryhdistäytyä!
 
Joo kyllä yhessä kohtaa söi melkee ihan mitä vaan kuhan pysy sisällä ja ei ällöttäny. :---D
 
Eihä niitä zero ja light limppoja kannata juua ku niissä on sokereitten tilalla kaikkee muuta myrkkyjä :D
 
Bliniherkuttelijoille, mä tein kylmäsavuporotuorejuustotahnan. Paistoin porolihan. Hyvin toimi. Muistakaa piparjuuritahna.

Ja samanhan voi tehdä kylmäsavulohen kanssa...tosin lämminsavulohi on kanssa aika hyvä täytteenä. Ja sienisalaatti on kans jees blinien kanssa...varsinkin se korvasieni nyt raskaana :-)
 
Nakkikastiketta on tullu syötyä muutaman kerran, ei käyny mieles että siinäki on jotai :D
 
Kyl vaan me tytöt ollaan syyllisiä ihan kaikkiin lastemme tauteihin ja ominaisuuksiin:wink meinasin kilahtaa täysin, kun joku nuori miespoliitikko jakoi facessa sellaista "lapsesi on mitä syöt" kuvaa, jossa odottajan vatsaan oli laitettu kuvia hampurilaisesta jne. Tiedoksi hänelle nyt vaan, että ekaks mä 3 kuukautta melkein itkin, kun oksetti ja kuvotti. Sen jälkeen tippui hemoglobiini alle sataan ja koko ajan väsyttää, rakkaista harrastuksista on täytynyt luopua vuodeksi, jalat ja kädet on aivan turvoksissa, rinnat paisuu (ei mitenkään seksikkäästi), joka paikka kutisee, mielialat aivan sekaisin, särkee selkää ja jalkoja, öisin vetää suonta ja 2 kk:n päästä mun pitää synnyttää vesimeloni tulitikkurasian kokoisesta reiästä ja revetä lähes halki... Et MINÄHÄN SYÖN SEN HELVETIN HAMPURILAISEN JOS HUVITTAA!!
 
Joo nuori miespolitikko voi ihan itse kokeilla olla raskaana....ai niin, mutta eihän se pysty siihen. Kyllä mä sanon, että monikaan mies ei pystyisi koko raskaana oloon joten heidän jos jonkun on parempi pitää suunsa visusti kiinni asioista, mitkä liittyy raskauteen!!! Ja nautitaan me naiset hampurilaisista jos siltä tuntuu!!!
 
Ei ehkä varsinaisesti kielletty himo, vaikka sellaistakin olen lukenut, mutta tulinen ruoka himottaa :hungry: Tänäänkin mies vuodatti kyyneleitä mun kanawokin äärellä ja pitkään olen jo haaveillut lempiburgerpaikan chiliburgerista.

Miksi tulinen ruoka sitten olisi pahasta? Olen kuullut/lukenut, että saattaa käynnistää synnytyksen ja muuttaa lapsiveden makua (jolloin vauva joutuu tulisen ruuan uhriksi!). Närästää se kyllä oikeasti voi! :grin
 
Takaisin
Top