Kielletyt himot

Ai että, mitään en kaipaa paitsi tupakkaa. Lopetin heti seinään kun plussasin. Osaan suhtautua lopetukseen ihan eri tavalla kun ennen. Joskus saatoin olla ilman röökiä mutta repsahdus oli ihan liianki helppoa, nyt on joku syy oikeesti lopettaa :Heartred Ajatuskin ulos tupakalle menemisestä saa melkein veden kielelle, vaikka muiden polttamana rööki haisee ihan sairaan kauheelle :D
 
Mulla tekee nykyään kokoajan mieli ediä, ennen raskautta join useamman pullon viikossa..
 
Energiajuomat tuoksuu nyt kyllä ihan taivaalle! Harvemmin olen moisia juonut, mutta nyt voisin olla koko ajan juomassa. Välillä on pitänyt miehen tölkistä hörppy maistaa ja se on kyllä maistunut yhtä hyvälle kuin tuoksunutkin. Energiajuoma ehkä sitten sairaalakassiin :D
 
Mun mies ei saa kotona tai missään mun seurassa juoda energiajuomaa koska mulla alkais tekee liikaa mieli, ja ei jäis yhteen hörppyyn! :D
 
Vastasyntyneen keho ei oikein poista kofeiinia, puoliintumisaika on monta vuorokautta, kun se aikuisella on tunteja. Mietin, olisiko kahvi ollut yksi syy itkuisuuteen ym. kun mun esikoinen oli vauva. Ennen synnytystä en juuri kahvia juonut, synnytykseen jälkeen pystyin taas juomaan.

Ei se silti kiellettyä ole, mutta kannattaa pitää mielessä energiajuomienkin kohdalla, jos vauva on levoton.
 
Kahvia tuli aluksi juotua ihan liikaa, mutta nyt on onneksi tullut vähennettyä. Aluksi oli vaikeaa,mutta nyt pystyy hyvin olla koko päivänkin välillä juomatta!
 
Mulla taas kävi niin päin, että kahvi alkoi ällöttämään melkee heti plussan jälkee. Vasta nyt pystyn juoda silloin tällöin puoli kuppia. Nyt en oo pariin päivään taaskaan juonu. Saa nähdä palaanko entiseen sitten ku vauva on syntyny, ennen meni nimittäin 5-6 kuppiakin päivässä :D
 
Tuli tässä mielee et monet ruokarajotukset pätee myös imetyksessä.. Täytyy vähä tutkiskella asiaa ettei ala heti synnytyksen jälkee syömää iha mitä vaa :D vaikka monia juttuja oli kyl sillee et ei suositella että paljon syö, muttei kokonaa ns.kielletty
 
Tuli tässä mielee et monet ruokarajotukset pätee myös imetyksessä.. Täytyy vähä tutkiskella asiaa ettei ala heti synnytyksen jälkee syömää iha mitä vaa :D vaikka monia juttuja oli kyl sillee et ei suositella että paljon syö, muttei kokonaa ns.kielletty

Mä tarkistin, että sushia ja medium lihaa saa syödä! Tärkeimmät siis. :) Pitää vielä tarkistaa pehmeät juustot, muista ei oo niin väliä. :D
 
Mulle kelpaa kyl ihan hyvin ne sairaalan sapuskat :D suklaalevy pitää pakata vaan mukaan :wink
 
Tais toisessa ketjussa olla, että mitä miehet saa sit sairaalaan tuoda :D
 
Mulle kelpaa kyl ihan hyvin ne sairaalan sapuskat :D suklaalevy pitää pakata vaan mukaan :wink


Ooks nyt ihan varma, että kelpaa esim. perunamuusi missä on seassa suolakurkkua, sitten semmonen ällöttävä seiti pala jossa on epämääräinen kuorrute? :grin :wtf:
 
Minä kyllä hyvällä ruokahalulla söin viimeksi sairaalassa kaiken muun paitsi kumipotut, mulla oli niin hirveä nälkä :D Lisäksi jääkaapista sai hakea jugurtteja ja mehukeittoja ja tehdä leipää niin niitä piti hyödyntää iltapalan jälkeen, joka oli aika aikaisin.
 
Mä luulen, että aika kova nälkä saa olla, että menee sairaalan ruoka alas... onneksi tässä on tullut kiloja kerättyä, niin on energiaa sitten ees hetkeksi :hilarious::bored:
 
Elise, mulla oli myös öisin kamala nälkä! Enkä heti tajunnut, että yöllä voi hakea välipalaa jääkaapista. Se iltapala tais olla joskus klo 19, ja aamupala taas klo 7. Kun yritti imettää ja oli paljon hereillä, niin mun vatsa kurni kauheasti!

Kiinteä ruoka uppos hyvin, mutta ekana päivänä tais olla soseutettua ruokaa tai keittoa, en tiedä oliko siinä joku "sitten kun vatsa toimii" -juttu, vai mikä, mutta en noista nestemäisistä ruoista niin välittänyt.

En tiedä, miksi toiset inhoaa sairaalaruokaa sydämestään ja mä syön sitä ihan mielelläni.
 
Mä oon kans aina saanu sairaalassa hyvää ruokaa :) mutta onhan se välillä aika mautonta kun on niin paljon erilaisia ihmisiä ja allergioita jne mutta ei se haittaa :)
 
Takaisin
Top