Kg :)

Hoaaaaah, tää on ihan p*rseestä. Painoa nyt 68-69 kg, ennen raskautta painoin 53.... Menis nyt vaan vauhilla tää 11pvä niin sais ruveta järjestään tyyppiä kartanolle ja pääsis laihduttaan! Unelmissa ois että jäis väh. 10kg sinne laitokslle, vaan mun tuurilla sinne jää ehkä 5.... Ei ne kilot kyllä paljon missään näy muutaku mahassa, vaan kyllä sitä huomaa itse että on sitä kertyny vähän sinne sun tänne. Tosin, mun tissitki painaa nykysin varmaan kilon/kappale... :D

Itsellä tullut painoa huikeat 22kg ekan neuvolakäynnin jälkeen... Nyt rv 38+1. Taidan siis olla kyseenalaisen ennätyksen haltija. :D Paino tosin vaihtelee päivittäin muutaman kilon tuntumassa, turvotuksia on ollu melkosesti. Ja kyllä jalat ja selkä on kovilla tällasen nopeen painonnousun tiimellyksessä. Toivotaan että nesteet lähtee synnytyksen jälkeen reippaasti liikkeelle..

Niin ja joo, rehellisesti myönnettäköön, että on sitä suklaatakin sallinut itelle poikkeuksellisen paljon näin raskausaikana..

Ei hätää Antjakov! Sain esikoisesta 23, mutta laihduin ne plus ekstraa reilu vuoden aikana synnytyksestä! Toisinaan käy vaan niin! :D

Toivotaan! Ja oon kyllä niin motivoitunut tulevaan liikkumiseen/laihtumiseen. Varsinkin liikuntaa on ikävä, en edes muista miltä tuntuu kun lihakset on hapoilla ja kipeät. On ollu niin kaikenlaista vaivaa pitkän aikaa, että hurjimmat urheilusuoritukset on ollu kauppareissut ja koiran max. 2km lenkitykset.

Täällä on tullu kiloja tällä hetkellä lähtöpainosta 7kg. En oo mitenkään ylitarkka ollu syömisistä ja karkkiakin tullu välillä syötyä oikein isot pussilliset.. edellisessä raskaudessa tuli 10 kg synnytykseen mennessä, ehkä nyt ei ihan kerkee siihen :)

Raskausviikkoja 36+0 ja kiloja siihen mennessä vajaa 6. Kilot jäivät sairaalaan muutaman ylimääräisenkin kanssa ja nyt paino 64, ennen raskautta 68. Synnytyksestä aikaa pari viikkoa.

Tänään viikkoja 34+3, viime maanantain neuvolakäynnilla painoa oli tullut n. 20kg. (Kahden viikon aikana painonmuutos 4kg) eli aika vauhdilla alkanu tulla. Saapa nähdä miten hurjiin lukemiin se oikein kerkeääkään nousta. :smiley-ashamed004

Tumelo..!? Olin tukehtua kahviini, ootpas onnekas ja suurella itsehillinnällä varustettu! Mulla oli tavoite, että synnytykseen mennessä olisin max 70 kg, no se nyt on ohitettu jo aikaa sitten. Pelottaa mennä huomenna neuvolaan vaa'alle.. Meidän suvun naiset on kantanu raskauskiloja kuolemaansa saakka. No, mä AION olla eka, joka rikkoo tradition. :D

Perjantaina (rv36) neuvolakäynnillä painoa kertynyt 2,7kg lähtöpainosta, wuhuu!! Mutta onneksi vauva kasvaa hyvin <3

Tumelo ja Saria1, ootte kylla ihmenaisia :)

Minulla nyt rv 36+2 ja painoa on tullut tasan 12kg. Lahtopaino 56kg, nyt 68kg. Ja asiallehan ei tassa vaiheessa enaa mitaan voi. Tai saattaisi voidakin, mutta ei ole energiaa miettia naita painojuttuja. Aloitan itseni tsemppaamisen vasta sen jalkeen kun olen toipunut synnytyksesta...

Neuvolassa paino tänään +4,6 kg ekan neuvolan punnituksesta (tais olla rv 9) ja 6,8 kg arvioidusta painostani ennen raskautta. Sinänsä tosi vähän eli voi olla tyytyväinen, mutta vikan 2 vkon aikana tullut 1,2 kg. Tais lomailu tehdä tehtävänsä kun lähinnä makasin ja söin, söin ja makasin!

Huh huh! Eilen neuvolassa rv 38+0 ja painoo tullu 17kg lisää... Samoilla linjoilla mennään, kun oma äite, joka paisui minusta 18kg (ja minä siitä painoin vaan vaivaiset 2800g). Neuvolassa on mulle onneks sanottu, että vauva tuntuu aika normaalikokoiselta. Oon pelänny, että saan kauheen jättivauvan omien käsistäkaranneiden herkuteluitteni takia.

Täällä heilutaan edelleen siinä +10kg tietämillä, samassa painossa pysytty viimeiset 10 viikkoa. Tuntuu siltä että syön koko ajan ja kunnon ateriat myös, mutta kai toi paino pysyy paikoillaan kun on kaikki herkut karenssissa. Nyt toi RB tuntuu ihan hyvältä jutulta, koska ilman sitä herkuttelisin varmasti ja siten jatkanut sitä painonkeräystä mitä alussa oli. Onpahan helpompi urakka päästä näistä kiloista eroon, kun oma äitikin varoitti että meidän suvussa raskauskilot tulee jäädäkseen jos niitä tulee kauhea määrä. Vauvan syntymäpainoksi tosiaan veikattu 4kg, + istukka ja vedet jne, toivottavasti synnärille jää mahdollisimman paljon :)

Ainiin, muistin viimein kattoa monta kiloa jäi viimeksi synnärille niin sinne jäi sellaiset viisi kiloa. Punnittu siis päivää ennen synnytystä neuvolassa ja sitten itse 3 päivää synnytyksen jälkeen. Mutta siitä sitten tippuikin viikossa vielä toiset viisi kiloa! Olin melkosen turvonnut sillon laitokselle lähtiessä! Kelpais kyllä nytkin tollanen 10 kg:n pudotus reilussa viikossa sitkun vauveli on ulkona! ;)

Heips!Tulin huutelemaan tuolta marraskuisista, itselläni laskettu aika 1.11 :) miulla alkupaino oli sellaset 63kg ekassa neuvolassa,osa oli kyllä varmasti jo turvotusta kun aika tarkkaan oli paino 60kg ennen raskautta. Tällä hetkellä mennään jo tuolla 80kg:n paremmalla puolella ja sen kyllä huomaa! Reisiin ja peppuun tullu kamalasti tavaraa ja turvotus on ollu viimesen viikon ajan jaloissa ihan järkyttävää. Ja voisin vaikka vannoa,etten ole juurikaan mitään herkkuja erityisesti syönyt vaan tavallista kotiruokaa.Odotan kovasti että pääsis liikkeelle ku vaavi syntyy(toivossa hyvä elää että jo lokakuun puolella) ja sais nää kilot karistettua :)

Sophie, mullakin RD vaikuttanut syöpöttelyyn positiivisesti. Olisin varmaan tuplakokoinen, jos ei olis joutunut sokereita seurailemaan. Olen kyllä herkutellut aika ajoin, mutta maltillisesti.

Selluliittia tullut persuksiin ja reisiin. Ällöttävää. Käsivarsistakin alkaa paidat kiristämään. Sellainen kunnon virtahepo fiilis tänään. Sorry, myönnän että olen pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen paskiainen. Sisko täyttää pyöreitä viiikonloppuna ja sen kunniaksi isot juhlat. Mikään juhlamekko ei tietenkään mene päälle ja jalkoja turvottaa eli korkkareita ei pysty laittamaan. Mistäköhän saisin jonkun kaavun, joka on mukava päällä eikä hikoiluta liikaa...Voin sitten yksin hikoilla siinä säkissä turvonneena ja hikisenä ja katsella kakku poskella kun muut näyttää hyvältä, vetää skumppaa ja jorailee.

Samoilla linjoilla mennään.. Pian olisi työkaverin häät. Kaikki muut nätteinä vetää skumppaa ja herkkuja, ja meitsi valaana seuraa sivusta porkkana suussa ä...

Takaisin