Kg :)

Maksimekko testattu. Tursuaa viettelevästi ulos rinnat, ihoa selän puolelta ja kainaloiden alta. So sexy!

Viikonloppuna yksi miespuolinen sukulainen tokaisi yksillä synttäreillä että nauttisit nyt kun saa syödä oikein kunnolla. En nimittäin ottanut kuin pienen kakkupalan ja keksin. Taitaa joillakin miehillä olla kuvitelma (joka osalla naisistakin on) eli saa syödä mitä vain (vaikka pelkkää mättö ruokaakin) ja vieläpä 2 edestä xD

Nyt on itsellä rv 34+5 ja painoa tullut 7,5 kg. Saa nähdä paljonko loppusaldo lopulta on :)

Yritän parhaani mukaan kans syödä tosi terveellisesti mut välillä vain tekee mieli kaikkea hyvää. Yritä sit pitää mielessä siinä sokerin himossa kaikki ne herkuttelun haittavaikutukset. Allekirjoittaneella tulee kyllä melkein joka päivä juotua kaakaota kupillinen tai parikin mutta jospa sellainen pieni synti sallitaan ^^

Joo, toi kahden edestä syöminen on niin loppuun kuultu jo. Samoin se, etä kannattaa nyt nauttia ihan huolella kun kerrankin "saa syödä". Mitä helv...? No kyllähän sitä saa syödä ihan koska vaan ihan mitä vaan...

Juuriki suihkussa mietin että vois tätäki ketjua herätellä henkiin.. :D Synnärille jäi 10kg, enää toinen mokoma poistettavana... Arpiahan mulle ei tullu ku kaks pientä jotka neki jäi sektiossa käytetystä suojasta, oli vissiin aika äkäset liimat. Ja sellanen pieni söpö röllykkä <3 (NOT!) Hyi, toivottavasti on vaan leikkauksesta johtuvaa ja pienenee edes ajan kanssa. Oon aika vakaasti sitä mieltä että toista lasta ei meille tuu, tissit on oikiasti ku täyteenpuhalletut potkupallot (ai eivät turpoa enää paljoa viimeisestä kuukaudesta? Haist home sanon minä, terveisin g-kuppi jäi hujauksessa liian pieneksi ku maito nousi.) ja tää maha, tää maha..... Huoh. Näytän siltä ku oisin tyyliin kolmannella kuulla raskaana, niiiiiiiice. Tapan ensimmäisen joka kysyy että millos sun la olikaan...

Huoh... rv 32+6 mennessä oli painoa tullut muistaakseni yhteensä 5,2 kg raskauden alusta, rv 33-37+5 lisäystä 3,9 kg :confused:

Näin neuvolassa tänään. Vaikka kokonaislukema edelleen tosi kohtuullinen ja terkkakin sanoi kyseen todennäköisesti olevan turvotuksesta (jota onkin komeasti, näkisitte mun reidet ja jalkaterät), niin ottaa se vähän päähän kun selvisin niin pitkään niin vähillä raskauskiloilla :smiley-angry019

22 kiloa :porc En vaan ymmärrä mihin ne kilot on menny kun näyttää (ainakin omaan silmään:wink) siltä et max 10 kiloa olis tullu :confused005

Painoa kertynyt vähän alle 10kg ja viimeset 2kg on tullut kolmen viime vkon aikana. Ne on luultavasti turvotusta hyvin pitkälti. Viimeisessä neuvolassa ei ollut paino enää noussut ollenkaan.

14,5 kg tullu, huoh.. oli jo 16 puolella, mut onneks nyt saanu vähän turvotuksia ees liikkeelle.. oon asettanu rajaksi ton 16 kg:n.. voi syntyis jo mussu..

+10kg.. pysynyt samana jo pari kk, joten toivotaan ettei turvotus iske viime metreillä. Mitään turvotusta ei ole vielä havaittavissa.

N. 18-19 kg tullut, mutta ei mitenkään plösösti, mäkin ihmettelen, mihin ne on piiloutunu, varsinkin ku oon piirun verran yli 160 cm.. Ü Jospas onkin "raskasta vettä", kun ipana vain 3,5 kg nyt.. Toivottavasti synnärille jää mahdollisimman paljon. Kadonneen vyötärön metsästys alkaa joka tapauksessa, mutta oishan se kiva, jossei ihan pelastusrengasta tarviis laihduttaa pois..

Minulla jäi synnärille 5 kiloa ja nyt on kahdessa päivässä kotona tippunut 3 kiloa. Sairaalassa ollessa oli ihan "kevyttä" turvotusta havaittavissa, hillittömät norsun nilkat.. :grin

Tänään, 5 pv synnytyksen jälkeen kävin vaa'alla ja verrattuna viimeiseen punnitukseen ennen synnytystä neuvolassa oli semmoinen kymmenen kiloa jäänyt matkalle! Raskausaikana niitä kertyi lähes 20, joten työtä on edessä, mutta ottaen huomioon, etten oo päässyt vielä yhtään liikkeelle tuo -50% on oikein motivoiva. :p

mä valittelin jo aika alussa tuota mun painon nousua, ja se tosiaan jatkui koko raskauden ajan... 32 kiloa tuli synnytykseen mennessä!! Laitokselle jäi reilut 8 kiloa, nyt on tippunut yhteensä 13,6 kg. Kyllä se siitä häviää. Ainakin mitä nyt vaunulenkillä on käyty niin hiki virtaa :D

Sairaalaan jäi 5 kg, nyt viikko synnytyksen jälkeen kaikkiaan 9 kg. 3kg jäljellä raskautta edeltäneeseen painoon :smiley-bounce012

Yhteensä 10 kg tuli raskausaikana. Sairaalaan jäi minultakin viitisen kiloa. Nyt reilussa parissa viikossa paino laskenut vielä ja kolme kiloa taitaa olla ylimääräistä. Vatsa on alkanut kiinteytyä silmissä... :)

Takaisin