Kestovaippailuista

moikka jengi,

kiitos kannustuksesta kaikki!
Joo, olen ollut yhteyksissa jo muutamiin suomalaisiin yrityksiin ja myllymuksujen allergialiittosuositukset olin pannut merkille, kova sana aina markkinoinnissa. Kiva paasta kirjotteleen liiketominta ja markkinointisuunnitelmaa valilla jotain omaa projektia varten eika vaan toihin. kayttokokemuksia ja vinkkeja otetaan vastaan!! :)

<3 maaru[:)]
 
Hei joku kirjoitti kaavoja löytyvän käsityölehdestä mikä mahtaisi olla kyseinen numero ja vuosikerta? Muutenkin kelpaisi vinkkejä hyvistä kaavoista ja niiden netti osoitteesta.[:)]
 
luukas: Ainakin 2/2010 ja 2/2007 lehdissä oli kaavat. Sitten 1/2008 lehdessäkin taitaa olla, en ole saanu vielä käsiini tuota lehteä.
 
Viirukhan,ugt hieno tietoisku!!kiittää ja kumartaa jälleen!

Sekä kiitos nauhavaippalinkeistä,olivatkin aikas edullisia,laittakaahan sit viestii kuinka pelittää!!

Ite löysin superhalvalla hahtuvaa suoraan luomutilalta hämeenkyröstä makso 100gr/4e,oli tosi suloista ja pehmeää luonnonvalkoista,väsäsin siitä jo villahousut ja tuli nätit!Lankaa viäkin puolet jäljellä pitäs laittaa puikot taas kalisemaan..

Mutta palaillaan taas pian..alkaa kattomaan telkkua[:)]
 
mäkin voisin tänne ilmoittautua, tytön kanssa tällä hetkellä kertoillaan, ja tarkoitus olisi jatkaa myös vauvan kanssa.

noista vaippojen kokojen meneväisyyksistä ei oikein voi vetää suoria johtopäätöksiä, paljon riippuu lapsen ruumiinrakenteestakin. esim. meidän rimpulalle tytölle (1v7kk, varmaan vähän yli 9kg) käytetään tällä hetkellä M-koon vaippoja, tosin esim. myllymuksuista menee ihan hyvin tiukimmilla säädöillä vielä se S-M koko. fuzzeista käytössä on M-koko, sekin tiukimmilla säädöillä, sais ehkä vähän tiukemmatkin olla vielä. hätätilassa mahtuu vielä popolinin S-koon kuorivaippakin. :D

oon tykästynyt taskuvaippoihin, ovat näppäriä olleet käytössä. niihin saa kivasti ladattua tarpeen mukaan joko enemmän tai vähemmän imua sisään, ilman että rähäjtää käsiin kun laittaa päälle tai kuljettaa mukana. :)  saa nähdä mikä on sitten se yhdistelmä, mikä pienelle vauvalle sopii parhaiten, kun tytön kanssa ollaan kestoiltu vasta joitain kuukausia. kuoria ja sisävaippoja, imuja tai harsoja ajattelin ainakin alkuun koittaa.
 
Viirukhan, laitatko kuvaa minkälaisia vaippoja teit? Kiinnostaisi kovasti, kun itsekin olen kovasti bambuun ihastunut.
 
Jep,mäki haluun nähdä Viiruhkan vaipat,mäki aattelin ostaa tota bambua!
Joo Viirukhan ja Tiiti72, tiettekö onko sinne tullintorin eurokankaaseen jo tullu pul-kangasta?ei oo kyl viäkään varaa ostaa kankaita ehkäs syyskuussa vasta,joko tilaan tai ostan eurokankaasta jos sinne tullu..[:D]

Mä sain tänään tehtyä imut taskuvaippoihini!!!viimmeinkin oli aikaa istua koneen ääreen,nyt on hyötykäytetty kaikki vanhat froteepyyhkeet,pellavat,villapaidat ym..
Ja kestoliivinsuojatkin on valmiiks leikattu,enää vaan saumurilla hurauttaa reunat niin siinäpäs se,saipahan hyvin käytettyy vaippakankaiden jämät noihin...

Tervetuloa Sinnah joukkoon,meitähän on täällä jo aikas paljon!Kiva[:)]

Mäkin aattelin aloittaa kestoilun ihan alkuun harsoilla ja villahousuilla jos taskut isoja vastasyntyneelle aijoo tietääkö joku saako harson kiinnitykseen Snappia muutaku netistä?
 
Wooh,Viirukhan hieno vaippa ja hyvä idea tuo ommeltu imu,mä tahdon kans tota banmbua ja ostankii näin mie päätin!!!

Aattelin tos ommelles et meidän Trelaisten kestoilijoiden pitäs kohdata kangaskaupas..ois varmaan innokas hyörinä ja pyörinä ku me sinne päästäs joukolla[:)][:)][:)][:D][:D][;)][;)]

Jaahas vai on kankaat jo tulossa..hyvä[:)]
 
Menin sitte innostuksissani törsäämään oikein kunnolla kankaisiin... mies ei oikeen tykännyt. Suunnitelmissa olis myös kokeilla liivinsuojien ja kuukautissuojien tekoa. Hurahdin nyt sitten oikein kunnolla kaikkeen kestoon [:D] Toivottavasti tää innostus nyt sitte kans kestäis.
 
Carinat,kyllähän nuo kankaat maksavat varsinkin jos kerralla ostaa enenmänkin,mutta kerrohan miehellesi että kestoilu tulee kuitenkin itsetehtynä ainakin halvemmaksi ku kertavaipat[:)]

Viirukhan,pitääkö tuo kuvan vaippapaketti tollasenaan kosteuden?vai onko sulla viä ton päällä jotain?villahousut/kuori??
[:)]
 
[:)]Jep Viirukhan,jäinki pohtimaan tota miten saisit sen kumpparinauhan,itellä kun on tuo kaava erilainen,eli siis mä ompelen sisäkankaan ja pulin yhteen nurjalta puolelta ja kuminauha tulee sitten saumanvaraan ja vaippa käännetään oikeinpäin....jeps tarranauhatki tarvitaan[:)]
Mistä muuten hankit snapin?
 
Heh[:)]mä oon hääränny tän palstan paris koko illan ku on niin mukavaa puuhaa..nyt mä kyllä otan itteeni niskasta kiinni(mieskin jo luulee et mä chattaan tääl koneel jonku ukon kaa[:D][:D][;)][;)],vitsi!mut kyl se väliin kysyy mitä ihmettä mä oikeen kirjotan)siis ottaa itteensä niskasta kiinni ja jatkaa villapöpien kutomista,sekin on jotenkin ihanaa puuhaa!!
[:)][:)]Hassua illan jatkoa kaikille,huomiseen[:)]
 
Mitä olette maksanu tosta bambjoustofroteesta ja mistä olette sitä ostaneet? Hinnoissa tuntuu olevan melkoinen haitari....
 
Hyvät huomenet[:)]
kattokohan kukaan eilen kymppiuutisten kevynnystä?jenkeis on nyt suurta huutoo tunnettujen muotisuunnittelijoiden suunnittelemat vaipat,oli sellassii farkun näkösii ym..vaipat oli kyllä kertakäyttösii[&:] ja tietty maksaa omaisuuden!
Tuli vaan mieleen että kestoja saakin tosissaan vaikka kuinka hienoja kun vaan mielikuvitusta käyttää,oispa hassua tehdä vaikka yhs tollanen farkkukesto,sitä en tie kyl miten pelittäis[:)][:)][:D][:D][;)][;)]

Tässä linkki kangastukkuun ja bambujen hintoihin
http://www.kangastukku.com/?pg=157&page=Group
,sitä en tie mitä kangaskaupassa maksaa..ite oon tilannu muut vaippakankaat täältä ja mun vertailujen mukaan halvimmat ..
[:)]
 
Hei kattokaas tätä:
http://www.haakauppa.fi/index.htm

jos tiedot paikkansa pitää niin nuo taskuvaipathan on aika edullisii ja sisältää imunkin,ja tosi kivoja kuviollisia!
Myös ihkut kuviolliset harsot[:)][:)][:)]
 
Olipas hyvännäköinen paketti, Viirukhan. Itse olen ommellut lähinnä tiimaimuja (ovat niin nopeita tehdä), ja sit kuoria ja taskuja. Mut tuo paketti imuna vaikuttaa kyllä tosi toimivalta, ja kun edessä ei ole tarraa, niin ei tule paketti liian paksuksi.

Samovaari ja muut Tampereen lähistön kestovaippailijat. Tuo Samovaarin idea tavata kangaskaupassa vaikutti kivalta, toteutetaanko? Siitähän sitten voi jatkaa vaikka kahville...
 
Huomenet.
Käykääs katsomassa mitä löydätte tuolta http://www.pikku-aurinko.fi/index.php halvat on hinnat, mutta pieni valikoima.

Oletteko muuten lukeneet VAIPPAILMIÖ kirjan? Mä lainasin sen kirjastosta ja olen jo puolessa välin koko kirjaa. Ei malta lopettaa[:)]. Olenpa tainnut hurahtaa tähän juttuun.

Erillaisia PUL kankaita kävin ostamassa eilen ja netistä tilasin viime yönä bambua. Kohta on äidille töitä[:)] itse kun olen kädetön tai siis totta puhuakseni ei huvita. Äidin firmassa kun olin pienenä apuna aina ompelemassa niin ei mun juttu ja annos on tullut täyteen[:)].
 
HuomenetPäivät!
hiisi kun tuo aiemmin laittamani hääkaupan linkki ei mennny aktiivises,noh mut siä kuitenkin joku yhden koon taskuvaippa jota saa isonnettuu koosta s-l maksaa 8,90 imuineen ja jos ostaa enenmän niin senku halpenee..jos jotakuta valmisvaippa kiinnostaa..

Kävin pikana tosa Luukaksen pikkuaurinkolinkis,joo olihan sie edullista ainakin pul,katon viä myöhemmin uudestaan ajan kaa,kiitos linkistä!

Viirukhan,kangastukun bambugolleges on 70%bambua ja maksaa 13,90,vois olla aikas imukykyistä[8D]

Mulle sopis kangaskauppa tapaaminen jos joku siitä innostuu,mut ehdottasin vasta syyskuun puolta kun täl hetkellä on matti kukkaros[&:]

Päivänjatkokset kaikille aijoo täytyyki lainata tuo Luukaksen mainitsema kirja,kun pääsee kirjastoon taas!
[:)][:)]
 
Takaisin
Top