Kestovaipat vs. kertikset?

Kestovaipat vai kertakäyttöiset?


  • Kaikki äänestäjät
    28
Mun mielestä vois olla synnärillä joku sellane lomake mihin vois täyttää omat tietonsa,että meille on syntynyt vauva ja se menis suoraan kaikkiin vaippafirmoihin ja sit kaikki vaippafirmat lähettäis näytteet :grin
 
Samaa mieltä Niranda00 ! Joo siis siinä kohtaa missä Liberon sivuilla on se kassi minkä saa synnäriltä, niin siinä oli myös jossain vaiheessa vielä, että 6kk ja joku olisko ollu 8kk saa ilmaisen vaippanäytteen. En tiedä koska on poistunut sieltä. Pyysin minäkin nyt sitten vaippanäytteen. Saa nähdä saanko.
 
Joo sitä 6kk näytepaketti-juttua ei enää ole. Silloin ku esikko tuli puol vuotta täyeen, niin liberolta tuli kirje, jossa oli mukana kuponki. Se kuponki piti viedä lähimpää Lindexii ja sit sielt sai vaihdossa paketin, mis oli just joku housuvaippanäyte, sukat ja oli siel jotain muutaki mut en enää muista että mitä :) Oli must tosi kiva juttu, mut jostain syystä sitä ei vaan enää ole :sad001
 
No nyt on testattu niitäkin liberoja uudestaan. Peppu ei enää punoita mut ei oo kyl mun silmissä läheskään pampersin veroiset! Ehkä noi up&got on snadisti ohkaisemmat. Oli oikein vertailua, kun oli saman kokoisia pampersin housuvaippoja pistää vierekkäin syynättäväksi. Ei tuu liberoa tähän talouteen. On kalliimpiakin, ku pampersin housuvaipat. Meillä otettiin nyt uudestaan pampersin housuvaipat käyttöön kun poika liikkuu niin kauheasti. Öisin ja reissuilla pidetään active fittei edelleen, koska ovat aivan käsittämättömän loistavat olleet meidän perheessä.

Kiitos ja kumarrus pampersille! Pysymme jatkossakin asiakkainanne. Pai pai libero. Ei nähä enää ikinä. :greet025
 
mä kans tänään hiljaa mielessäni pohdin housuvaippoja,pampperssin tai liberon,kummat on parempia ja miten tytsyn hanuri kestää..mut ei tuu vaipanvaihdosta lattialla enää mitää,ei se tytsy pysy siinä selällää sen aikaa et sen vaipan sais vaihdettua kummankaa suuttumatta.
 
Mä sain ne kaks liberon up&go-vaippaa testattavaksi, kun pyysin. Ne on ny testattu ja ei tartte hankkia meille. En huomannut istuvuudessakaan yhtään mitään eroa. Pitkä ja persevä on poika, mut istuvuus oli ihan samanlainen. Pampersit pysy paremmin päällä kun jätkä viuhtoi menemään.
 
mä kaivoin kans tuolta laatikosta noi kaks liberoo,vielä ei testattu niitä.luultavasti ne on liian kireitä(?)koska liberon neloset housuvaipat oli liian pieniä siinä vaiheessa kun käytettii pampperssin kolmos teippivaippoja.
 
Meillä on käytössä Liberon teippivaipoista nyt 6 koko! Jää kohta pieneks, joten varmaan tarvis alkaa käyttään jotain housuvaippoja. Lupasivat lähettää Liberolta näytteitä housuvaipoista, mut katotaan kuinka Santtu mahtuu niihin. :grin Pampersia meille ei tuu, koska iho ei kestä niitä yhtään. o_O
 
Meidän pojallahan meni iha punaseks paikat liberoista sillon kun oli ihan pieni. Nyt ei enää reagoinu. Mut ei auta, kun muuten ovat niin huonot. Siis meille. :D Meillä otettiin pampersin vitoset housuvaiposta käyttöön. :)
 
Se on jännä miten eri vauvat reagoi niin erilailla vaippamerkkeihin. Joku suositteli mulle Lidlin vaippoja, kun niistä ei kuulemma tuu mitään punotusta ihoon, mutta tiedä tota sitten. :think005 Muumi vaippojakin kokeiltiin jossain vaiheessa ja ei sopinu kyllä yhtään. Libero ollu semmonen suosikki alusta asti meillä.
 
Me kanssa käytetään jo liberon 6 teippivaippoja.. pitäis kans ostella jo taas housuvaippoja kun ovat varmaan nyt kätevämmät kun poitsu alkaa kohta liikkuakin enempi :)
 
Mutta ei meijän poika kyllä paina vielä lähellekään 12 kiloo, vaikka 6 koon vaippapussissa lukee siitä alkaen. :grin Serkkutyttö 2v. käyttää Liberon 5 koon housuvaippoja. En ymmärrä millä ihmeellä sille mahtuu toi koko! :eek:
 
Se on ihan muodoista kiinni mikä vaippa istuu parhaiten.. Kokeiltiin liberon 6 vaippaa niin pisut tuli läpi, ei vaan istunut... pampersit on parhaita meijän laardipeppu pojalle :) Ollaan käytetty jo pidemmän aikaa 5 baby dryta ja tyytyväisiä ollaan :)
 
me käytettii ne 5 koon housuvaipat,ja tytsyn serkku käytti niitä samoja 1,5 vuotiaana.ja jostain tartteis lisää niitä housuvaippoja mut en viittis ostaa koko pakettia jos sitä vaippaihottumaa tuliskii,mut siis ne oli helppo laittaa eikä ollu liian tiukat.jos pitäs liberon teippivaippoja käyttää niin niissä menis se kuutos koko,ne kun on niin napakat.
 
Takaisin
Top