Kestovaipat vs. kertikset?

Kestovaipat vai kertakäyttöiset?


  • Kaikki äänestäjät
    28
Pampersit tosiaan haisee ihmeelliselle. Mä edelleen odotan niitä näytteitä sieltä liberolta että päästään testaan housuvaippoja.
 
Mä en oo huomannu mitään outoa hajua pamperseissa. Ainoastaan ne kemikaalit haisee, kun ottaa pussista. Mut mä tuuletankin vaippoja aina, nii se haju katoaa. Eikä liberotkaan mun mielestä haissu, kun silloin alussa niitä testattiin. Mä oon unohtanu kokonaan kysyä niitä näytteitä liberolta... :P
 
ehkä meijän tyttö vaan kusi niin paljon:grin joo ei noi pampperssit haise kun ne muistaa ottaa paketista pois,me säilytetää niitä korivaunun alahyllyllä ni niit on sit siitä helppo ottaa,lattialla kun vaipat vaihdetaan.
 
Täytys kans keksiä joku fiksu paikka vaipan vaihtoon kun tuossa pesuhuoneen tasolla en oo uskaltanu pitää enää poikaa...
 
mun mielestä toi lattia on hyvä.siinä lattialla on se vessan pehmee matto ja sit vaipanvaihtoalusta.ja korivaunussa on harsot,vaipat ja rasvat ym.helppo sit siitä ottaa sen mitä tarvii.eikä haittaa vaikka tytsykii kääntyy mahallee ja lähtee pyörimää ympyrää kesken vaipan vaihdon.
 
Kokeilin tossa yks päivä ensimmäistä kertaa kestovaippaa poitsulle ja heti tuli pissat läpi! Teinköhän mä jotain väärin? Mut jää kyllä ensimmäiseks ja viimeseks kerraks, kun käytän kestovaippoja. :grin Kyllä noi Liberot on vaan hyviä! :)
 
Eipä noi kestovaipat meilläkään pitäny... Ekat pisut läpitte.... Mäki tein vissii jotain väärin :DD Kertsis pysytään :D
 
Noi äp:n kestot vaatii hiukan taiteilua ja vaatii meidän rimppakintulle lisäimut :) Yksinään falskaavat aina reisistä, mut lisäimun kans ovat napakammat ja toki imua riittää paremmin :) Myös muutaman pesun jälkeen imevät paremmin :) Mä oon jopa oppinu oleen kurkkaamatta vartin välein, et onko kesto märkä...ei siis vartin välein enää vaiheta vaippaa, poika ilmottaa kyllä kun on epämukavaa ja nyt on selvitty pitkään ilman falskauksia :) Oisko vähentyny maidon kittauskin yksi selitys... Illat ja yöt mennään kertseillä ja tää päivä, koska äiti on VÄSYNYT :D
 
Pikkis: Onko molemmat toimineet lisäimun kanssa? Kuinka pitkällä rimppakintulla olet käyttänyt? Mä en ole niitä pariin kuukauteen koklannut, mutta päivityksesi loi toivoa! :)
 
meijän täytyy varmaan sitte paaaljon myöhemmin koittaa uudestaa niitä liberon housuvaippoja,tuskin me aina teippivaippoja käytetää ja jos pampperssin housuvaipat on huonoja niin eipä jää paljoo vaihtoehtoja.
 
Vaihdetaa takas pampersii.. laardiperse tarttee leveemmät vaipat..... on falskannu ny muutamasta vaipasta pisut pihalle...
 
Teippivaippoja... tulee nopeemmin täyteen kun pampersin baby dry... on yleensä falskannu ku poika herää aamulla ja yks päikkykerta oli pissat niskas asti.... on muute hyvät mut ei niin pitävät ku pampersit... tai ostaa pampersseja yöks... kun toi iho näyttää olevan paremmas kunnos ku liberoita käyttää... en tiiä kuvittelenko vaa... liikaa vaippa vaihtoehtoja. :schocked028
 
me käytetää nyt molempia,en raaski heittää noita liberoita pois ni käytetää pamppersseja joka toisella kerralla.:grin
 
Pikkiksen innoittamana päätin kokeilla äp:n imse vimsen taskuvaippaa. En kyllä ihan täysin luota, joten laitoin villahousut vielä potkupuvun päälle....Kaipa noiden vaippojen sopivuus muuttuu vauvan kasvun myötä, ei ole enää viime viikkoina muumikertsit meillä toimineet, vaikka neloskokoon vaihdettiin.
 
Just kun mä kehuin, ettei oo koskaan vielä falskannu pampersit meillä. Viime yönäpä falskas. Oli pettäny teippi. Ehkä olin laittanut huolimattomasti, kun nii helpon oloisesti petti. Ne kun ei meillä koskaan petä. :D Onneks poika nukahti vaipan vaihdon jälkeen heti. Siellä on pojan sänky vaan pissassa ja petivaatteet pesussa.. onneks pissat jäi vaatteisiin ja petariin. Kiitos varmuuden vuoksi laitetun muovisuojan. Vaikka ei ne koskaan falskaa meillä noi pampersit.. :D
 
ei meilläkää falskaa,muutaku jos on megatorttu joka ei muuten mahdu vaippaa.muuten on kyllä aina toiminu.
 
just ku pääsee kehumaa....niihän siinä sitte kävi että megatortun teki ja vaippa falskas,mut se oli libero:)
 
Takaisin
Top