Kestovaipat vs. kertikset?

Kestovaipat vai kertakäyttöiset?


  • Kaikki äänestäjät
    28
Ihania pikkupeppuja :Heartred haluaisin itekin käyttää pojalla niitä pikkusia vielä kun ovat perkuleet halvempiakin kappalehinnaltaan, mutta ei auta kun kiristää sit niin helkutisti eikä oo pojalla hyvä olla kun on liian kireellä vaippa. Taidan ostaa noita 6 housuvaippoja paketin kokeeksi kun käytettiin 2kk sitten viimeks housuvaippoja kokoa 5 liberolta ja ne oli sillon passeleita eli nyt varmaan menee noi 6 :)
 
nyt noista liberoista ei oo tullu vaippaihottumaa,saa nähä tuleeks sitte ku joudutaa käyttää niitä tytöllä yölläkii.nyt yöks ollaa laitettu pampperssi.
 
Ostettii muute eile lidlistä sellanen 12 kpl vaippapaketin... Kokeillaan minkälaisia noi on... Aika iso hinta ero kun pampersit on sen 13-14 € ja lidlin vaipat 8 €.... En tie ovatko yhtä imukykysiä kun pampersit... tänään testaillaan :)
 
mut paljos ne lidlin vaipat olis maksanu jos niissä olis ollu saman verran vaippoja kun siinä pampersin paketissa?
 
Mahtavaa! Mun on pitäny kans testii niit lidlin vaippoi, mut kun ei käydä koskaan lidlissä, nii eihän sitä muista.. tosin, nyt kun pottaillaan niin ei mee vaippoja enää samaa tahtiakaan. :)
 
Hyvä pointti jädeltä... mä vertailen aina hintoja kaupoissa.. kappale-,litra- ja kilohinnat merkkaa mulle eniten. :)
 
mä ostin eilen liberon megapaketin,siinä oli jotain 58kpl ja makso 13-15 euroo.normi paketti olis ollu jtn 12-14e.
 
Tääl kiskurikaupas toi tavallinen pampersin paketti maksaa 14 €... lidlin 12 kpl vaippapaketti makso 2,5€.... Muistaakseni nois normi kokosis lidlin vaippa paketis on suurinpiirtein saman verran vaippoja ku pampersis.... jos noi lidl vaipat toimii niin käytetään niitä... Öisin käytetään kyl baby dry kun sitä pisua tulee viel yön aikana jonkun verran kun vaippa on 20.30-08.00 asti päällä...
 
Noi lidl vaipat on ihan ok päivä käyttöön mut si ku se vaippa on ollu pari tuntii päällä nii se paisuu pissasta ihan mahottomaks :D En uskalla kyl yöks pistää muutaku papmersia :)
 
Takaisin
Top