Kestovaipat vs. kertikset?

Kestovaipat vai kertakäyttöiset?


  • Kaikki äänestäjät
    28
Ei meilläkään oo kertsit falskanneet. Kestot joskus, jos tulee paljon tavaraa, mutta pesukone pesee, niin hällä väliä. Oon vaan toisen kohdalla kyllä laiskistunut, vähemmän tulee kestoja käytettyä nyt kuin esikoisella. Mutta sentään välillä!
 
Meillä käytetään kertsejä. Mä oon nykyään pyytänyt miehen laittamaan yövaipan kun usein tuntuu että kun itse vaipan pistän, aina falskaa! Taidan jättää sen liian löysälle....
 
Juu, molempiin oon laittanu lisäimua! Muksut on jo jees lisäimun kanssa, mut se nepparivaippa tuntuu aina hiukan väärän kokoselta säädöiltään... sitä tuleekin harvoin käytettyä. Poika on about 70cm ja 8kg (ehkä hiukan alle). Lisäimuna oon käyttäny esim sellasta imse vimsen flanellettia (?) joita tuli joskus äp:n mukana, toimivat siis kuoren kanssa vaippana, mut se systeemi jäi meillä pieneksi ennenkuin kestoiltiin kunnolla. Sit löysin sellasia kivoja läpysköitä kirpparilta, ei tuu isoa pakettia ja imevät hyvin :)
 
Pikkis: Menin jo pistämään omat flanellittini eteenpäin, me ei niitä laisinkaan keritty pienen ihmeen kanssa käyttämään. Ihmeen hyvin on alkaneet meilläkin kyllä istumaan nuo äp:n vaipat, päiväunille olen laittanut lisäimujen kanssa. Yöksi eivät riittäisi nuo taskut meillä, sen verta pieniä ja kapeita ovat.
 
Mulle tuli viime viikolla se näytepaketti sieltä liberolta. Olipa just sopivan kokosia nuo nelosen housuvaipat! Piti käydä ostamassa paketti niitä. Öisin kyllä käytetään vielä teippivaippaa kun en ole uskaltanut ees vielä koklata pitäskö housuvaippa yön pisut sisällään.
 
me mennää varmaan niin pitkää teippivaipoilla kun tyttö antaa teippien olla rauhassa.ainakii voi pitää yöllä niitä eikä tarvii sitten ostaa kaksia eri vaippoja.
 
Äh.. nyt mäkin kyl pyydän sen näytteen! Alkaa teippivaippojen kans olla hankalaa nii jos sitä koittais taas uudestaan niitä housuvaippoja. Poika pyörii ku väkkärä, mut seisoo ku tukkijätkä, nii vois helpottaa vaipparumbaa housuvaipat..
 
Osaisko joku kertoa, että mitä eroa on pampersin active fitillä ja easy upilla?
Mun äiti osti jompia kumpia 4 koon vaippoja ja oli tosi hyvät paitsi pojan reisi tuntuu olevan liian iso lahkeeseen kun jää ilkee painauma.
Mies osti 5. koon easy uppeja mut ne taas on tosi isot.
Vitsit kun noista saiskin kaikista aina jonkun näytteen ni tietää minkälainen olisi hyvän kokonen.
 
Active fitit on teippivaippoi ja easy upit housuvaippoi. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei hyvää päivää. Mä oon kuvitellu et ne kummatkin on housuvaippoja kun näytti äkkiseltään katsottuna kuvasta activet kans housuilta :grin Nojoo, eli siis easy upseja meillä olikin, mut 4 kiristää jalkaa ja 5 on liian iso. Pitäisköhän uskaltaa koittaa liberoa jos ois erimalliset... onko kokemuksia noiden eroista? :)
 
Active fittei on 4+ kokoakin, mut minusta se ero oli mitätön.. pidetään vitosia pojalla nykyisin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ai saako jostain jotain vaippanäytteitäkin? :think005


Varmaan saa, jos pyytää. Mä inisin asiasta jo kuukausia sitten täällä ja oon vissiin viimeinen, joka näytettä pyytää. Nyt lähti näytepyyntö Liberolle.. katsotaan, tuleeko. :D
 
Mun käsittääkseni piti Liberolta tulla automaattisesti 6kk ikäiselle vauvalle vaippanäyte. :confused004 Tai ainakin joskus niiden nettisivuilla luki niin. Nyt siis täytyy pyytää sitä, vai? :eek:
 
En mäkään oo kuullu.. hmm.. no mä pyysin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top