Keskustelua keskenmenoista

Tänään tuli paperiin rusehtavaa verta. Viime raskaudessa mulla oli kahdet valemenkat.

Pelottaa että tää menee kesken.

Täällä melkoisen selvästi meni sitten kesken. Huomenna lääkäriin ja tulee varmuus asiaan. Empä osannut odottaa millaiseen tunnemyrskyyn sitä joutuu... Kovasti jaksamista kaikille jotka samassa tilanteessa on <3

Täällä ollut aika epävarma olo myös, kun oireet muuttuneet ja ollut kipuja sekä testit haaleita. Huomenna on ultra yksityisellä, kun halusin selvyyden vielä ennen joulua siitä missä mennään. Huomenna pitäisi olla 6+0.

Täällä melkoisen selvästi meni sitten kesken. Huomenna lääkäriin ja tulee varmuus asiaan. Empä osannut odottaa millaiseen tunnemyrskyyn sitä joutuu... Kovasti jaksamista kaikille jotka samassa tilanteessa on <3
Tsemppiä Emsi ja TIPI18! Tunnemyrsky on mahdoton ja ennalta-arvaamaton ja kestää monta päivää. Lähetän teille kuitenkin onnenkipinöitä ultraan!

Voimia kaikille <3

Itse koin keskenmenon kaksi kuukautta sitten, kuudennella viikolla, mutta silti haave jo pienestä ehti syntyä.
Raskausoireet olivat kadonneet vajaata viikkoa aikaisemmin.

En olisi uskonut, mitä tunteita se sai aikaiseksi - vihaa, itkua, häpeää, pettymystä...
Pelko on läsnä tässäkin raskaudessa.
Helpotti kuulla, että itse ei voi keskenmenoa aiheuttaa.

Voimia teille[emoji177] itsellä eka raskaus päätyi keskenmenoon viikolla 12 (oli viikkoja aiemmin menehtyny, mutta vasta np ultrassa huomattiin) , hirveä tunnemyrsky ja olin ihan masentunu yli kuukauden. Kolme viikkoa oli töistä poissa kun en päässyt sängystä ylös. Sen jälkeen yhdet kuukautiset ja uusi plussa. Eli laskettu aika siirtyi 4 kk ekasta. Ja kyllä nyt jännittää niin ettei voi uskoakkaan. Niin paljon että oksettaa.. mutta nyt on taas mahdollisuus ja todennäköisyydet meidän puolella, joten älkää menettäkö toivoa, kyllä se ennenmmin tai myöhemmin. Voitto on jo se että pystyy tulemaan raskaaksi :)

Täällä kanssa meni eilen kesken tää raskaus.

Tyttö lähti mummillaan hoitoon että saa ite nyt päivän ja yön levättyä. Tyttö aisti mun mielialan ja alko kanssa itkee ku itkin.

Täällä tuli lääkäriltä vahvistus asiaan ja loppu tyhjennellään lääkkeellisesti kotona... Tarkastellaan kuun lopussa sitten uudelleen lääkärissä.

Hei!
Olen kärsinyt keskenmenon pelosta/tunteesta ettei kaikki mene hyvin. Nyt rv8. Muutama päivä sitten alkoi tuhruvuodot, aina välillä tuli vessalla käydessä ruskeaa paperiin. Eilen tuli sitten enemmän paperiin jokaisella vessakäynnillä ja pikkuisen siteeseen. Varasin varhaisultran, kaksi päivää pitää pyhien takia odotella. Asia tulee painajaisten muodossa uniin, mietin myös uskallanko mennä huomenna töihin. Levossa tulee vähemmän..

Takaisin