Keskustelua keskenmenoista

Anteeksi, että kesti. Pieni aikaero, lääkäri myöhässä ja piti huolehtia esikoisesta, joka ihmetteli, miksi äiti itkee.

Tunnen siis kehoni erittäin hyvin: alkio löytyi, vastasi vkoa 6+4 eli oli kasvanut torstaihin saakka. Sydän ei lyönyt. Viime torstainahan mun oireet yhtäkkiä oli hävinneet, ja päälle jäi vain menkkaolo ja masennus iski. Ei voi mitään. Mua jotenkin lohduttaa, että ei ollu tuulimuna vaan raskauduin normaalisti.

Jään tänne linjoille tsemppaamaan teitä! Kiitos kovasti kannustuksesta! Täällä oli ihana jännittää niin kauan kuin tätä kesti...
 
Voi ei:sad010
Voimahalauksia!!
Toivottavasti saat uuden plussan pian ja vauvan syliim asti. :Heartred
 
Voi ei :sad001 pahoittelut ja voimia!
 
Kiitos kaikille! Gynekin tirautti kyyneleen ja totesi, että parempi että elinkelvottomat karsiutuu näillä viikoilla heti pois. Kertoi tapauksesta, jossa nainen tulee kyllä raskaaksi, mutta on jo viisi kertaa päätynyt aborttiin trisomian takia..
 
Kiitos kaikille! Gynekin tirautti kyyneleen ja totesi, että parempi että elinkelvottomat karsiutuu näillä viikoilla heti pois. Kertoi tapauksesta, jossa nainen tulee kyllä raskaaksi, mutta on jo viisi kertaa päätynyt aborttiin trisomian takia..
Mä tiedän tällaisen äidin. :'(
 
Voi surkeus vieno! Kovasti voimia sinulle, raskaita aikoja varmasti edessä. Mutta aika huikeesti tunnistit oireet. Tai siis niiden puuttumisen. Ja hyvä kun tuli tilanteeseen selvyys tässä vaiheessa. :Heartred
 
Tsemppiä Vieno77! :Heartred kauheaa sanoa, mutta edellisessä raskaudessa kaikki olis päässy "helpommalla" kun olis mennyt jo aikasilla viikoilla kesken eikä olis selvinny vasta rakenneultrassa, ettei lapsi tule selviytymään... :sad001 onnea uuteen yritykseen!
 
Kovasti jaksamista vieno surullisien uutisten keskelle! Täällä vielä pieni toivonkipinä elää, että kaikki olisi hyvin...
 
Takaisin
Top