*Keskustelu siirretty*

VOI EI!! :)
Olihan se pakko testata ja haalean plussan antoi!! Ihan jotenkin aivan uskomatonta, kun en millään kuvitellut, että näin helpolla onnistuis :)
Isäntä tuo vielä digitestin apteekista töitten jälkeen, niin pitää vielä varmistaa :)Jotenkin pelottaa, että tossa testissä oli jotain vikaa ja toinen testi näyttää negatiivista. Mutta toivottavasti ei! :)
 
Me saimme maanantaina huonoja uutisia.. :'(
Mein Pikkuisesta on tullu enkeli.. <3
Joten poistun tästä ketjusta, ja toivotaan, että talven myötä tärppäisi, ilman keskenmenoa..
 
Oi, ihanaa että plussanneita on näin paljon tänäkin vuonna, tässähän alkaa toivo herätä et jos vaik täälläkin olis tulossa toukovauva. laskurin mukaan jos nyt olis tärpänny nii laskettu aika olis 23.5.13
aattelin ite testailla vasta sitten ku  menkat myöhässä niin että voi melkeimpä voi olla varma raskaudesta, tiiä miten kestää sinne asti ku toi testi kummittelee tuol kaapissa jo valmiiks, no pitää pysyä lujana...

Pahoittelut Miilialle keskenmenosta ja voimia jaksamiseen
 
Tänään on sattunu alaselkään  ollu koko päivän huono olo, mieliala vaihdellu, rinnat arat ja väsyttäny joko nää olis niitä odotettuja oieita ;)
 
Heimoi!

Hyppään kuumeilevaan (ja osin plussanneeseen) joukkioonne. Jos sattuisi niin hassusti että plussaisin tästä kierrosta, laskettu aika taisi olla 28.5 Vau:n laskurilla, ellen ihan väärin muista. Nyt on dpo4, joten tovi pitää vielä malttaa testaamiseen.. emoticon Alavatsaoireilua on reilusti, kivistelee kyllä kovasti "ei niin normaaliin tapaan", mutta, ehkä se on vain toiveajattelua.

Ihania plussauutisia, mutta myös surullisia tapahtumia. Tsemppiä jokaiselle siihen omaan tilanteeseen - koitan päästä jyvälle paremmalla ajalla, että missä täällä mennään kun ehdin lukemaan enemmän kirjoituksia :)
 
Minäkin täällä vielä, jotenkuten hengissä; iski aivan armoton väsymys ja pahoinvointi eikä koneellekkaan ole päässyt. Onneksi tämä vko ollut kesälomaa niin olen saanut nukkua niin paljon kun vaan unta on riittänyt, päivällä lapset hoidossa ja illalla isäntä jaksanut passata <3
Neuvola aika saatu mutta meni mielestäni tosi myöhään, koska aika vasta 26.9 ja viikkoja silloin  täynnä melkein  yhdeksän, mutta ehkä meinasivat että koska en ole ensikertalainen ei ole niin hoppua. Tuohon väsymykseen vielä, en muista että aikaisemmin olisi ollut näin rankkaa, mutta ehkä musta on vaan tulossa vanha...
 

Mies kiusaa että masussa kasvaa ja kehittyy vähintään kaksoset kun nuo oireetkin on niin rankat, mutta tuskinpa vain
 
 
Pimatsu:Myös mulla on mielestäni tosi myöhään eka neuvola.Se on vasta lokakuussa ja silloin olisi 9+4 menossa.Tai en mie tiiä onko se myöhään, mutta tosi monella täällä olevista on jo huomattavasti aikaisemmin.Ja  kun ensikertalainen olen,ei malttaisi odottaa :)
 
Kyselin jo toisessa foorumissa ja toisessa ketjussa, mutta kysyn teiltäkin: Kauanko teillä on kestänyt oviksen jälkeen, että erinäiset kipuilut ja ovisoireilut on kadonneet ja olo "normalisoitunut" ennen tädin saapumista / plussaamista? Mulla dpo4, vasta, mutta oviskipuilu nivusissa ei helpota, vaan tasainen jomotus on koko ajan. Voihan se olla että niin on aina ollut, mutta nyt vasta kiinnitän siihen huomioni. Toki, toivon sen olen oireilu jostain muusta kuin lähenevästä tädistä  Välillä pistelee epämääräisesti myös pitkin mahanseutua, välillä tökkii kylkiä ikävästi tai kivistää hieman navan yläpuolelta. Eilen illalla kun menin nukkumaan ja asettelin itseäni sängylle, huomasin että ikäänkuin kyljen lihakset olis tiukilla ja kiristeli ikävästi. No joo, ei ne raskausoireita ole kuitenkaan, mutta ajattelinpa kysellä, miten muilla.. emoticon
 
Meillä taas eka neuvola on jo ens tiistaina, ja silloin on vissiin 5+1. Eilen soitin ja varasin, niin halusi antaa ajan mahdollisimman pian :) Neuvolan täti vielä enemmän innoissaan vissiin kun minä :)
 
Täälä ainakin annetaan eka neuvola-aika kun raskaus on menkkojen mukaan n.10vkoa.  Ite sain kans tänään soitettua ja varattua ajan joka on 8.10. Vielä siis pitää kovasti jaksaa odottaa. :D
 
No hyvä että on muitakin,jotka joutuu odottamaan :D

Tää käpertyy nyt torkuille.Mistä tää väsymys tulee?!:)
 
Chili: mulla kans väsymys ollu jotain aivan ylimaallista, tuntuu et vois vaan nukkua päivät pitkät ja loikoilla sängyssä muutenkin mut ei ihan viitsi ku mies saattais vetää siit herneen nenään, hän ite ku herää automaattisesti kuudelta aamulla * hirvitys*
ja töissä ei kummatkaan tällä hetkellä olla, työnhaussa kuitenkin
 

Tänään on ollu ihan hirveitä kramppeja mahassa... Raskaukiekko.fi sivuston mukaanoisin raskasviikolla 3+3..En oo vie tehny testiä... Näkyykö jo testis ??? Kauheeesti tekismieli tehä testi.. Ny onVau. sivuston mukaan kierron 19.päivä r.testi  voi näytää positiivista 3.päivänpäästä :)...En kestä tätä odottamista
 
jep ja hei! just joo.. eli nyt ollaan menossa kp 31, testejä olen tehnyt jo muutaman elikkäs kp25, kp 27 ja kp 29 ja kaikki näyttää negaa :(, eikä menkkoja kuulu.. (onneksi, siis toivoa vielä on..?) ajattelin tänään hakea vielä yhen testin (tai vaikka kaks) ja kattella josko se alkais plussaa näyttään.. mulla on aina ollut kp 28 tai kp 29.. olenkohan tehnyt hieman liian aikaisin testejä? eiköhän se nyt jo pitäis oikeen näyttää..
 
memmu80:odottele rauhassa,ite tein 4 neg. testiä kp 30 alkaen ja vasta viikko menkkojen pois jäännin jälkeen antoi positiivisen tuloksen.Ja tosiaan miul on kierto tarkka 28.Vaikka kyllähän ne testien ohjeet lupaa näyttää aikaisemmin, mut malttia :)
 
Memmu80: Olisin vielä kysynyt -että oletko testannut digitestillä? Minulla nimittäin ainakin kesti todella pitkään kunnes liuskatestit näyttivät kunnon plussaa. Ja olethan testannut ensimmäisestä aamupissasta - sillä nimittäin ymmärtääkseni on erittäin iso merkitys raskauden alussa... (testasin huvikseni, kun niitä sattui olemaan) Digitestillä sain heti selkeän vastauksen, ja vielä 3 päivää etuajassa.

Tsemppiä sinulle ja mikäli ei tällä kerralla tärpännyt - niin tsemppiä uuteen kiertoon !
 
Ihan pienenpieni, pikkuriikkinen toive toukovauvasta elää täällä vieläkin... :) kk:ia ei vaan kuulu ja sitten kun aloin tuota viime viikon +/- -testailua miettimään niin huomasin et se haalea + tuli herkemmällä testillä ja sitten se - oli vähemmän herkkä ja vieläpä keskellä päivää. Nyt koitan kuitenkin odottaa ainakin loppuviikkoon. Jos mitään ei tapahdu, voi testituloksesta olla melkosen varma jo ennen testiä :)

Luulin ihan et kun raskaudenon jo kerran kokenut, ei se pikkukakkonen olis enää ihan näin ihmeellisen jännä juttu, mut melkosesti vaan jänskättää :)
 
Chili: Kiitos vinkistä, minä olin jo unohtanut tuon raskauskiekko- sivuston. Piti itsekin käydä kurkkimassa ja aika lailla kaikilla vaihtoehdoilla sain tulokseksi rv3 tai päivä sinnetänne. Voiskohan olla.. emoticon 

memmu:
millä testillä olet testaillut?

nipsu: kyllä se tuon toisen / kolmannen tms. jännittäminen ja odottaminenkin tuntuu olevan yhtä jännää kuin ekankin, näköjään. Mä huomaan nyt omaa kroppaani kuunnellessa ja seuraillessa, että sitä reagoi paljon helpommin pieniinki juttuihin mitä esikosta - ehkä just sen takia, että niitä mahdollisesti samoja vaivoja koki jo esikon odotuksessa emoticon

omanapa: melkoista kummallisuutta täynnä nämä omat piinapäivät, tänään dpo6 (no joo, melkein ollaan tiistaissa, joten tiistaina dpo7), kp23/28-30 noin suunnilleen. Tänään kävin jo Cittarista ostamassa Pregcheck- liuskoja oikein kahden paketin verran "ihan kaiken varalta" emoticon Olot on toooosi outoja. Nivuskipu on ollut oviksesta saakka, eikä hetkeäkään ole ollut pois. Vertasinkin sitä jo liitoskipuihin.. hehe :) Hassua, kun toiselle puolelle tuikkii aina kummia kipuja kylkeen, eilen oli myös menkkamaisia jomotuksia hetken aikaa. Sitten tuntuu vielä kaiken lisäksi, että töissä en pysty kunnolla kantamaan lautaspinoa mahan päällä, kun ne painaa ja tekee olon epämukavaksi. Olen myös havainnut hetkittäistä huonoa oloa (mm. eilen töissä syönnin jälkeen) ja väsynythän minä olen kans. Siinä pitkä liuta "korvienvälioireita", jotka todennäköisesti katoavat piankin, kun täti tupsahtaa kylään ja pitkiä miinuksia löytyy testeistä. Että näin, kivahan se on ku kroppa tekee temppujaan ja huijaa toiveikasta. Tiputaan sitten ryminällä pilvilinnoista. Napatkaa kiinni sitten emoticon

Nyt lähtee nukkumattia katsomaan ja pohtii kuumeisesti, josko aamulla ihan vähä kokeilis dippailla.. ihan vähä..
 
Chili: Kiitos vinkistä, minä olin jo unohtanut tuon raskauskiekko- sivuston. Piti itsekin käydä kurkkimassa ja aika lailla kaikilla vaihtoehdoilla sain tulokseksi rv3 tai päivä sinnetänne. Voiskohan olla.. emoticon 

memmu:
millä testillä olet testaillut?

nipsu: kyllä se tuon toisen / kolmannen tms. jännittäminen ja odottaminenkin tuntuu olevan yhtä jännää kuin ekankin, näköjään. Mä huomaan nyt omaa kroppaani kuunnellessa ja seuraillessa, että sitä reagoi paljon helpommin pieniinki juttuihin mitä esikosta - ehkä just sen takia, että niitä mahdollisesti samoja vaivoja koki jo esikon odotuksessa emoticon

omanapa: melkoista kummallisuutta täynnä nämä omat piinapäivät, tänään dpo6 (no joo, melkein ollaan tiistaissa, joten tiistaina dpo7), kp23/28-30 noin suunnilleen. Tänään kävin jo Cittarista ostamassa Pregcheck- liuskoja oikein kahden paketin verran "ihan kaiken varalta" emoticon Olot on toooosi outoja. Nivuskipu on ollut oviksesta saakka, eikä hetkeäkään ole ollut pois. Vertasinkin sitä jo liitoskipuihin.. hehe :) Ja sitten se kumma "munasarjajuilinta" oikealla puolella, sekin vielä. Hassua, kun toiselle puolelle tuikkii aina kummia kipuja kylkeen, eilen oli myös menkkamaisia jomotuksia hetken aikaa. Sitten tuntuu vielä kaiken lisäksi, että töissä en pysty kunnolla kantamaan lautaspinoa mahan päällä, kun ne painaa ja tekee olon epämukavaksi. Olen myös havainnut hetkittäistä huonoa oloa (mm. eilen töissä syönnin jälkeen) ja väsynythän minä olen kans. Siinä pitkä liuta "korvienvälioireita", jotka todennäköisesti katoavat piankin, kun täti tupsahtaa kylään ja pitkiä miinuksia löytyy testeistä. Että näin, kivahan se on ku kroppa tekee temppujaan ja huijaa toiveikasta. Tiputaan sitten ryminällä pilvilinnoista. Napatkaa kiinni sitten emoticon

Nyt lähtee nukkumattia katsomaan ja pohtii kuumeisesti, josko aamulla ihan vähä kokeilis dippailla.. ihan vähä..
 
Takaisin
Top