*Keskustelu siirretty*

Täälä samat haaveet! Kolmas olis niiiin tervetullut tästä kierrosta. Meillä olis laskettu aika siinä 10.-11.5. :D
 
Samat toiveet täällä kans! Jos tästä kierrosta napsahtais, niin laskettu olis 7.-8.5. (Tosin aika iso epävarmuus puserossa, mutta saahan sitä haaveilla. :D)
 
Täällä myös haaveena toukovauva :) Ensimmäinen yrityskerta kyllä vasta, eikä edellinenkään ihan helpolla tullut, mutta saahan sitä toivoa :)
 
Täällä myös toiveena toukovauva. 
Kiertoa en varmasti tiedä, kun esikoisen tulon jälkeen vielä kroppa sekasin. Arvellun kierron mukaan Vau.fin laskuri kertoo, että ovis olis huomenna, jolloin LA 11.5. Koitan olla ottamatta stressiä, mutta katsotaan miten käy. Toivon tätä niin kovasti.
Esikoinen tärppäs ekasta yrityksestä ja olis uskomattoman ihanaa, että oltais yhtä onnekkaita tällä kertaa. Peittoa on heiluteltu rutkasti koko viikko. Ihan varmuuden vuoksi ja omaksi huviksi :D Loppuviikko olkoon pyhitetty lapsenteolle.
Tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille! Toivottavasti saadaan kohta jo höpistä raskausjutuista :)
 
AKIDI
Meillä on näköjään aika samat aikomukset ikäeron suhteen :) Mulla esikoinen synty viikkoa ennen laskettua aikaa, niin tuli helmivauva. Tarkalleen ottaen syntyi 27.2. 
 
Minäpä liityn tähänkin joukkoon. :) Toiveena toukovauva. Tämä on ensimmäinen yrityskierto ja nyt menossa kp17. Ovis oli nyt ke-to (ti tikutin hymiön) ja eilen oli oviskivut. Esikoinen täyttää lokakuussa 5v. :)
 
Meillä tuo neiti taas tuli vasta käynnistyksellä 42+0
Ja joo olis kiva saada seuraava pienellä ikäerolla, toisin kuin nämä 2 edellistä.
Plussia toivotaa pian kaikille täällä  Toivottavasti tärppää
 
Hei! Tänään tuli plussa testiin ja vappuvauvaa odotellaan, eli laskettuaika olisi 1.5. Nyt pitää vaan toivoa, että kaikki sujuu niin kuin pitää. Ennestään kotona on kohta kaksi vuotias poika.
Muille onnea matkaan yrityksiin!
 
Heippa! Minäkin uskaltaudun nyt mukaan, olen jo pidemmän aikaan kuumeillut eri palstoilla, mutta vain sivusta lukijana, enkä liittyneenä mihinkään. Elikkä "vähän" taustaa olen alkuvuodesta 30- täyttävä kahden lapsen äiti, naimisissa (mies täyttää 30v. tämän vuoden lopussa),
esikoinen  tyttö -07, kuopus poika -09. Vielä kesän alussa oli molemmat varmoja että lapsiluku on täynnä, mutta vauvakuume "paheni" siihen pisteeseen että ehkäisy (kondomi) jätettiin pois kesä-heinäkuun vaihteessa. Halusin myös kokeilla ovulaatio tikuttamista koska olin itseeni eri palstoilta kaikkea informaatiota imenyt. Ovulaation testiin sain 9.-10.8  (kovimmat kivut juuri tuo 10.8.) Sen jälkeen alkoikin piina ja odotus miten kävi. Tällä vkolla malttamattomana aloitin testailun jo maanantaina jolloin kiertopäivä vasta 26/29-32, dbo10, haamua pregcheck sitten näyttikin, tiistaina clearbluen digitaalinen näytti raskaana 1-2 vko, tehty tuo pregcheck myös eilen ja tänään ja viiva vaan vahvistuu. Huomenna siis vasta olisi ollut ensimmäinen testipäivä mutta oireet tunnistin aikaisemmin ja plussaahan se tosiaan näyttää. Nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy kyytissä mukana. laskettuaika olisi 3.5.13 jos kaikki menee hyvin. Sen verran onnellisessa asemassa olen ollut, että myös kuopus sai alkunsa ensimmäisestä yritys kerrasta, mutta kokemusta on myös pettymyksistä ja aina uudelleen alkavista kuukautisista, esikoisen tärppäykseen meni vuosi. Silloin sain (kun älysin lääkärin kanssa ottaa asian puheeksi)muistaakseni ensin terolut, sekä toisena  lugesteron lääkkeitä jolla kierto tasapainotettiin, sen jälkeen ei kauaa sitten tärppiin mennytkään.

Toivottavasti saan teidät odottajien joukkoon mahdollisimman pian

ps. anteeksi jos kerroin liian pitkästi asioista, ketään ei välttämättä kiinnosta
 
Ei se nyt niin pitkästi ollut kerrottu, ja minä uteliaana ihmisenä ainakin tykkään lukea muitten juttuja
 
hei!  mieki liityn tähän. ensimmäinen yk..ens viikoll sit tietäis ett oisko tärpänny.
Plussa tuulia kaikille! :)
 
täällä kans tavallaan kovasti toiveena vauva ensi vuodelle... keskenmeno 11.8 eikä mitään tietoa koska alkaisi seuraavat kuukautiset ja koska testien pitäisi näyttää negaa.... nyt kun ne näyttävät kirkasta plussaa vaan..... apua!!!! :)
 
Hei kaikille,

ja onnea plussanneille, huomasin että joitain jo oli ! Kovasti tarrasukkia !

Me olemme reilut 11 kk yrittäneet, ja nyt tänään tuli ensimmäinen raskausplussa. Laskettu aika olisi näillä näkymin 6.5.13. Kunhan kaikki nyt menisi hyvin....

-Mietintämyssy 2011- rv 3+4
 
Mulla oli ovis 17-18päivän paikkeilla ja maanantaista tähän päivään alavatsa tuntunu turvonneelta ja rinnat kipeet, väsyttää normaalia enemmän ja palelua oli pari päivää. Mä toivon todella paljon että tää meinais sitä että sais tehä testin ja siihen ilmestyis kaks viivaa! Ku jaksais vaan maltillisesti odottaa :D
 
Oireista sen verran, että kahdessa aikaisemmassa raskaudessa rinnat oli kipeänä ja siitä oireesta nytkin  aloin toivomaan että tärppäsi, vatsa turvottaa, (tekee sitä kyllä menkkojenkin aikaan, eli ei varsinainen oire) myös huippausta ollut aikaisemmissa ja tänään nopeasti noustessa on sitäkin tehnyt, pissalla ramppaan muutenkin tiuhaan niin siitä en voi nyt sanoa juuta enkä jaata. Eilen alkoi ilkeästi viiltämään vasemman munasarjan kohdalta ja pelästyin hirveästi mutta koska kipu ei pahentunut olen malttanut mieleni. Edellisissä raskauksissa löytynyt ultrasta kysta joka kipuili, mutta seuraavaan ultraan mennessä oli itsestään hävinnyt, mahdollisesti nytkin sellainen. Tietysti sitä käy mielessä kohdunulkoiset ym. mutta jos kipu ei kovene/lisäänny/ tule vuotoa yritän pysyä luottavaisena. Tuntuu vaan että aika kuluu niin hitaasti, toivoisi jo että muutama viikko olisi mennyt eteenpäin ja pääsisin mielenrauhan vuoksi käymään varhaisultrassa. saatika että pääsisi sen 12vko:n etapin ohi, jotenkin olen paljon huolestuneempi kuin aikaisemmin, ehkä johtuu ympärilläni tapahtuneista keskenmenoista ym.

Niin ja kovasti kiitoksia onnitteluista!
 
Hei ja kiitoksia onnittelusta!

On tämä aika epätodellista...mutta aivan ihanaa! kunhan vain kaikki todella menisi hyvin. Yritän olla huolehtimatta, mutta kyllähän sitä vähän miettii...

Oireista: minulla on siis nyt rv 3+4 ja aamulla siis plussasin clear blue digitaalisella testillä. Minulla on ollut viimeiset päivät painon tunnetta vatsassa ja joitain vihlomisia. Nännit ovat myöskin törröllään, mutta mitään kipuja ei onneksi ole ollut.

Tämä on minun ensimmäinen raskaus, joten kaikki on epätodellista, ihanaa ja aivan uutta. Mieheni on myöskin aivan innoissaan :)

-Mietintämyssy 2011-
 
Hei.. täälläkin toiveena vauva vuodelle 2013, ollaan yritetty jo noin 2 vuoden ajan, jonka aikana keskenmenojakin on ehtinyt tulla.. :'(  Mutta nyt ollaan positiivisia tästä kierrosta, ovis oli 13 pv. (vauvaa yritettiin aktiivisesti tehdä 11-15pvä) kierron pituus on mulla 26 pvää, nyt ois menossa pv 24. kävinkii jo ostamassa rtestin tänään, kun raskausoireita tuntuu olevan, vaikka olisinkin vain viikolla 3+4.
Melkein koko viikko mennyt huonosta olosta kärsien, lämpöilyä oli alkuviikosta, kauhee väsy kokoajan.. ei millään jaksaisi aamulla nousta käyttämään koiraa pihalla. kaupassakäynti etoo, kun siellä on paistettu jotain lihaa, ja hesen ohi kävelemisestä olo vain pahenee.. :(  koira haisee mun mielestä pahalle, eikä kahvi mene millään alas..
Kuukauteen en oo mitään alkoholipitoista pystynyt miettimäänkään, ilman että meinaa tulla oksu.. (en sitten tiedä, että onko hormoonitasapaino ollu muutenkin tässä kierrossa jotenkin erilainen, vai saattaisko rviikkoja olla enemmänkin, vaikka mulla olikin menkat kuun alussa..)  Noh, testailen huomenna tai sunnuntai aamuna, ja toivon plussaa.. <3
 
Hauskaa kun on tullut paljon uusia joukkoon!

Musta tuntuu, että oireet alkoivat oikeastaan heti. Ovulaatiokipujen jälkeen jatkui alavatsassa pieni menkkamainen kipuilu, joka loppui silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Sama oli silloin esikoisen kanssa. Viime viikolla olin kauhean väsynyt ja epätavallisen kiukkuinen. Alavatsassa ollut myös pientä turvotusta. Tiesin melkein varmasti, että plussa tulee.
 
Minäkin liityn nyt, elikkä eilen tein kuusi positiivista raskaustestiä ja tänä aamuna yhden joka sanoi että raskausviikkoja olisi 4-5 eli laskettuaika olisi noin 4.5.2013.

Meillä koko homma meni todella hassusti kun minulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto ja olen ajatellut että en varmaan ovuloi ollenkaan.

9.8 Kävin kuitenkin lääkärillä joka ultrasi minut, totesi että joku keltarauhanen siellä näkyy, kohtu ja limakalvo on hyvännäköisiä ja pco:n viitettä on ja otatti verikokeen.

15/16.8 tein raskaustestin -negatiivinen

17.8 lääkäri soitti ja kertoi että verikoe sanoi etten ole ovuloinut tässä kuussa.

18.8 lääkärin määräämä 10pvän terolut kuuri loppui ja juhlin synttäreitäni alkoholin voimalla.

24.8 aamulla päätin huvikseni tehdä ovistestin muka raskaustestinä. KAKSI VIIVAA! menin ihan sekaisin ja töistä ei meinannut tulla mitään. Kesken työpäivän hain raskaustestin ja se oli POSITIIVINEN! töissä ei olisi malttanut pysyä enää millään. Mieskin lähti töistä aijemmin kun oli ihan sekaisin :D

illalla tein vielä neljä testiä ja nekin plussaa :)

25.8 clearbluen viikkonäyttö testi ja olen viikolla 4-5

oireina on nännien arkuutta, menkkamaista vihlontaa vatsassa ja välillä pahanolon aaltoja.

Olen siis ovuloinut päivä-kaksi lääkärin jälkeen jolloin se sen näkemä keltarauhanen onkin varmaan ollut munasolu... Minulla oli pelkona että terolut antaisi väärän positiivisen tuloksen mutta ei kuulemma anna. Olen aivan onnessani! Yritys kerta oli ensimmäinen ja oltiin varauduttu menemään hoitoihinkin kun minussa piti olla vikaa... Mutta nyt näyttää aika hyvältä:)
 
Takaisin
Top