*Keskustelu siirretty*

Milia: Voi sinua ! taidat olla ensimmäisiä tällä palstalla kenellä on kovat oireet. Itselläni vain nännit törröttää ja rinnat muutenkin jotenkin turvoksissa. Tämän lisäksi ainoastaan pientä nippailua ja painontunnetta vatsassa. Meillä on ensimmäinen neuvola 13.9, jolloin rv pitäisi laskujeni mukaan olla 6 + 4, mikäli laskuni pitävät paikkansa. Varhaisultran ajattelin myös varata, mutta mietin kovasti että milloin se olisi hyvä varata... milloin sen sykkeen pitäisi kuulua, kun haluaisi tietysti niin aikaisin kuin mahdollista? Uskaltaisikohan varata se 6 + 3 päivälle......?

Pimatsu: minulla on sama taktiikka kun sinullakin, eli testasin keskiviikkona digitaalisella raskaana 2 -3, ja ensi viikolle on varattu toinen viikkonäytöllinen testi.

olio2013:jotenkin tuntuu, että kun sinulla tuli tuo raskaana 2 - 3, niin luulisi ettei raskaus nyt voisi olla mitenkään kovasti pielessä siihen miten itse luulet. Jännää sinulle - pääset noin pian kurkkaamaan ! Tsemppiä siihen !

Mangi: en oikeastaan osaa sanoa muuta, kuin että itse testaisin heti aamulla taas... olen niin malttamaton ! Onnea matkaan !

Akidi:oikein paljon kiitoksia vinkistäsi! Kävin onneksi tänään apteekista sitä ostamassa, sekä mustikkamehua, mitä juon kuuman veden kera. Kyllä tämä lentsuksi kohta valitettavasti kehittyy, koska nyt on myös nenä ruvennut vuotamaan. Jippii. :(

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille plussaa vielä odottaville !

Ps. osaisikohan joku avata noita raskausketjuja, kun niistä on ollut puhe?
 
olio2013 - kirjoitin vähän hassusti - eli luonnollisesti tarkoitin sitä, että tuskin raskausviikot ovat pahasti pielessä siihen verrattuna mitä itse luulet. :)
 
Joo minä tiedänkin aika tarkkaan että olen luultavasti ovuloinut n. 11.8 mutta hoitsu neuvolassa ei tiedä muuta kuin mitä sen kone sille kertoo ettäkun edelliset menkkani oli kesäkuussa niin minun pitäisi olla rv 10+ :D Tästä syystä aikainen ultra mutta enpä pistä pahakseni kyllä :) Selviäisipä että pirpana on oikeassa paikassa ja hyvän kokoinen. Eli meillä neuvola rv 5+3... Mietinpä vain että kuinkahan kiire aikataululla saa synnytyssairaalaan meille sen ultran että se sydän myös varmasti sykkisi kun sinne asti päästään... Kun laskujeni mukaan alkaa pamppailla sunnuntaina tai ensi viikon alkupuolella.

Täällä ei pahoja oireita, väsymykseen on paha sanoa mitään kun olen ollut 24/7 väsynyt ainakin viimeiset pari vuotta. Alavatsan menkkamaisia kouristuksia tulee silloin tällöin, kuitenkin päivittäin ja ovat välillä erittäin kipeitä. Vatsa ei kestä mitään painoa sen päällä, miehen käsikin ahdistaa. Kova vessahätä tuntuu olevan useammin kun ennen. Rinnat hieman arat mutta eivät elämää haittaavasti ja pikku öklötystäkin löytyy aina välillä. Se on enemmänkin sellaista täytyyden tunnetta (vai miten sen ilmaisisi) kurkussa ja muutenkin todella outoa :D

Ja sainpa kuulla että mies on kertonut raskaudestani työkaverilleen kun lähti plussa uutisen jälkeen etuajassa kotiin ja yhdelle kaverilleen jonka vaimo odottaa heidän toista lastaan. Kovasti haluttaisi kertoa vanhemmille ja sisaruksille mutta yritetään nyt malttaa.

Oli vähän tylsää eli tässä mun tähän mennessä bongaamat plussaajat ja LA:

1.5 pääskynen ja hahtuva
2.3 wilhelmina_85
3.5 pimatsu ja Taikatutti
4.5 pirpana
5.5 Tapsu
6.5 Jinde83, mietintämyssy ja (Miilia)
7.5 mimsu ja (Miilia)
8.5 -may-
13.5 Elsu
 
Huomenta!

Täällä ilmoittautuu mukaan yksi plussannut myös. Plussasin keskiviikkona clearbluen digitaalisella ja raskaana 2-3 oli tulos ja laskettuaika olisi alustavasti 3.5 :) Kaikille plussanneille onnea plussasta ja tarrasukkia masuasukeille!
 
Negaa näytti edelleen.. :( alan olla jo melko epäuskoinen. Menkat on nyt 6pv myöhässä, kahtena päivänä hiukan veristä vuotoa vessassa käynnin yhteydessä muttei muuta. Kaippa mä nää kaikki raskausoireetkin oon kuvitellut vaan ja nyt jostain kumman syystä onkin normaalista poikkeava kuukausi.. (ennen mulla siis menkat todella säännölliset, lähinnä niin että jos edellisessä kuussa alkanut vaikka maanantaina, niin seuraavassa on alkanut jo la tai su.. ja tämä siis esikoisen jälkeen. esikoista ennen söin pillereitä, joten menkat senkin takia täsmälliset..) plääh.
 
Siis tä? en ole kuullutkaan, mutta mulla oli ovis 7 pv sitten ja pari pv oviksen jälkeen tulin kipeäksi eli juuri flunssaan,kylmä ja kuuma heitteli ekaks aika tiuhaan tahtiin mutta nyt saattaa vain välillä tulla hiki.. siis ihan ilman syytä.. se mikä on "hauskaa" niin mulla liittyy tähän myös rintojen nipistely, paha olo (pari kertaa päivässä), wc tullut kaveriksi 45min-1½h välein, huumorintaju heittelee.. ja mulla on nyt vasta kp 22 menossa. uskaltaiskohan sitä vielä testata? mulla on clearblue plus  
testi ja yks apteekin testi kotona..

Flunssaa vai raskaana?

 
Memmu80: Itse en kyllä ainakaan malttais olla testaamatta :) Toinen nyt ja toinen sit kun menkkojen pitäis alkaa, jos ei tällä ekalla näytä vielä mitään :)Aika hyvältä kyllä kuullostais, että vaikka vauva siellä mahassa oliskin :)
Täällä pidetään peukut pystyssä että olis juuri sitä raskausoireilua :)
 
memmu80: Kuulostaa tosiaan tutulta. Mulla oli erityisesti tosi flunssainen olo juuri kiinnittymisen aikaan. Siis epäilen, kun tuli kiiinnittymisvuodon tyylistä sinä iltana. Peukut pystyssä! emoticon
 
Hei taas!
Olipas ihanaa olla tuolla listalla. Toivottavasti pysynkin.. :/
Tänään alkuillasta innostuttiin miehen kans vähäsen touhuilla, jonka seurauksena mulla alko verenvuoto.. Ei vielä ainakaan hirveen runsaana, mut pelottaa ihan sairaasti..
On täällä kyyneliäkin vuodatettu, kun ei tiedä mitä ajatella, mut niukka verenvuoto raskauden alussahan saattaa olla ihan normaaliakin.. näin mä ainakin ymmärsin.. maanantaina pitää joka tapauksessa kuulemma ottaa neuvolaan taas yhteyttä, jos tilanne ei muutu pahemmaks ennen sitä..
Mieheni on halaillu ja yrittäny parhaansa mukaan lohduttaa, kun ei kuitenkaan oo mistään mitään varmuutta vielä, nii ei sais stressailla..
Mitään pahempia kramppeja ei oo, eikä kyl menkoiltakaan tunnu..
 
Täällä ainakin oli ihan hillitön flunssa juuri ennen plussausta.Mene ja tiedä :)
 
nyt puren hammasta yhteen ja lujaa.. tulen tekemään testin kun mulla on kp 28 menossa, vielä 5 pv:tä jäljellä.. pitäs  saada tekemistä ja paljon jotta pystyy odottaan tuonne asti.. taidan testata ekaks tuolla clearblue plus testillä..
 
memmu80:tsemppiä piinailupäiviin.Toivotaan että sieltä plussa tulisi!Hengessä mukana!
 
Uskaltaisko vähän iloita kun aamulla tuli toinen haalee haamu testiin :) Menkat on nyt pari päivää myöhässä ja toivottavasti ei tuu ollenkaa :D Jos tää on nyt totta niin la 10.5.2013
 
Täälläkin yritetään vauvaa...  Masukainen ois ensimäinen ja  odotettu..  Jos ny tärppää niin laskettu aika 23.5.2013
 
Ihania uutisia mangi, minäkin iloitsen täällä puolestasi :)

mietintämyssy: uusi testi tehty, nyt näkyi se 3+ :) nyt on testeillä tehty kaikki mahdollinen varmistus, ei muuta kuin odottamaan varhaisultraa ja sitä tärkeintä, että näkee että asiat ovat sillä mallilla kuin kuuluukin ja sen pienen pienen ihmisen alun :)
 
Chili87 paljon onnea yritykseen <3, toivottavasti tuot pian terveisiä että liityt toukokuisten  joukkoon :)

piti tänään varata eka neuvola, mutta siellä typerät soittoajat eli joudun keskiviikkoon asti odottamaan ennenkuin tiedän ensimmäisestä käynnistä...
hassua että vaikka olen jo kahdesti kokenut aikaisemmin tämän kaiken, niin silti tuntuu että kaikki olisi yhtä uutta ja jännittävää :D
 
Onnea uusille plussille !!!! 

Pimatsu: hienoa että sait 3 + testiin ! Luulisin että se tarkoittaa todella hyvää ! Itselläni kävi jo mielessä viikonloppuna, että pitäisikö tänään jo testata, mutta sitten päädyin siihen etten vielä tänään testaa, koska tänään minulla vasta on 5 + 0. Rupesin miettimään, että oikeastaan huomenna vasta olisi "oikea päivä" testiin tai sitten jos oikein haluaisi ottaa varman päälle niin ylihuomenna. Saas nähdä miten teen.

Todella harmi, ettet saanut neuvolaa varattua. Onneksi kuitenkin keskiviikkoon ei ole paljon aikaa enää :) Ps. pieni vinkki: itselläni oli tietty kellonaika jolloin piti soittaa, ja varoittivat jo etukäteen, että voi olla ettei saa puhelua läpi. Että puheluita joskus yksinkertaisesti meidän alueella tulee liian paljon. Tein siis niin, että laitoin kännykkään hälytyksen, ja soitin pari minuuttia ennen kyseisen puhelutunnin alkamista. Sain onneksi helposti yhteyden. Mutta vähän huolestuin, kun sanoivat, että voi olla ettei tuntiin pääse läpi ja sitten puhelinaika on jo ohi. Mielenkiintoista.

Itse otin tänään uuden askeleen.. eli soitin ja varasin itselleni ajan varhaisultraan. Se on viikon päästä keskiviikkona. Jännittää kovasti - ja todella, todella toivon että kaikki olisi hienosti. Miehen kanssa käytiin läpi, että myös hänen kalenterissa nyt on ensimmäinen neuvola ja varhaisultra merkattuina. Ajattelin, että hän ei olisi mukana normaalineuvolakäynneillä, mutta ultrissa ja muissa erityisissä kylläkin.

Miten te muut olette ajatelleet?
 
Viikonloppu osoitti että niinhän ne raskausoireet sitten olivat vain pelkkää kuvitelmaa tällä kertaa, joten poistun joukostanne jatkamaan ahkeraa yritystä.. Tsemppiä kaikille! emoticon
 
Täällä kovasti pelottaa edes miettiä testailua.. tänään kun olis testauspäivä, siis menkkojen pitäisi alkaa, siis jos katsoo siitä, että pillereitä söin 3kk ja ajallaan tuli. Nyt kuitenkin kun kuukausi sitten jäin pillerit pois ja kovasti olis pieni toiveissa, niin en uskalla lähteä testailemaan ollenkaan, kun tuntuu siltä, ettei se ole mahdollista :(Ei oireita ollenkaan..tosin ei ollut edellisenkään kanssa (olin päättänyt mielessäni, etten niin raskautta mieti, keskenmeno kun tuli, ja siinä onnistuinkin jotenkuten :) Sitä ennen taas joka kuukausi oli muka-oireita, kun sitä raskautta niin kovasti toivoi :)
 
Takaisin
Top