Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei newbie :( Tuleeko hyytymiä? Missä kohtaa sulla on kivut? Viime viikolla, kun soitin vuodosta neuvolaan, että nyt tuli keskenmeno niin sieltä sanottiin, että kuuluu kaikki 9 raskausviikon ylittäneet ultrata. Näin siis ainakin minun paikkakunnalla. Neuvolasta ohjattiin terveyskeskukseen, jossa sairaanhoitaja yritti passittaa minut kotiin ilman lääkärikäyntiä ja lähetettä ultraan. Eli ei silti oikein toimi kaikilla tahoilla nämä hommat. Vaadin kuitenkin itselleni sen mitä neuvolasta luvattiin ja samana päivänä ultrattiin päivystyksessä. Minun kohdallani tämä kokemus oli säikäytys, ja toivon todella, että sinullakin olisi vielä pikkuinen kyydissä. Ehdottomasti täytyy ultrata!

Voi ei :( Ultrassa pitää päästä käymään, jotta nähdään mistä vuoto johtuu. Voimia [emoji173]

Tietääkö kukaan kuopion käytännöistä? Ei oo tullut hyytymiä, kipu on menkkamaista, ei kovaa ainakaan nyt kun oon ottanu buranaa ja panadolia.

Voi ei Newbie, voimia.. Täällä tutkittiin ja ultrattiin, teki kunnon tutkimuksen ja poisti sieltä tulevaa hyytymää, kuulemma istukan osia.

Vieläkään ei oo tullut muuta kun verta. Pitäiskö mun vielä yrittää päivystykseen illalla jos ei mitään tuu ennen sitä? Onko viikonloppuna tosi vaikee päästä? Vai kuinka kauan voi odottaa että raskausmateriaalit tulee ulos?

Mä soittaisin uudestaan sinne synnärille ja vaikka hysteeriseksi heittäytyen vaatisin päästä vielä tänään tutkittavaksi. Kyllä noilla viikoilla täytyy päästä ultraan tsekkaa mikä tilanne oikeesti on.

Voi Newbie.. Itsekin menisin paikan päälle päivystykseen vaikka ja varmasti tarkastavat tilanteen. Sanot siellä kovista kivuista niin onhan niiden nyt tarkastettava. Saat mielenrauhan itsellesikin. Tsemppiä!! :Heartred

Newbie,vaadi päästä ultraan ilman muuta. Voimia ja rukoillaan,että olisi kyse vaikka hematoomasta.

Tulin päivystykseen. Vuoto vähentynyt mutta lämpöä 37,9 nyt. Otti labrat. 8 aikaa valmiit ja ultrataan jos niissä häikkää.

Ai JOS? Mä kyllä vaatisin ultraa joka tapauksessa. Jos oot jo siellä, niin onko se nyt niin vaikeeta ultrata.. Tsemppiä!

Oon samaa mieltä mintun kanssa. Julkisessa terveydenhuollossa pitää olla lujana ja vaatia tutkimuksia. Mutta onneksi oot siellä nyt jokatapauksessa!

Sielä oltiin vilkkaana ja sykkeet hyvät 170. Verta näky vielä kohdun sivussa. Ei selvinny mikä vuotaa mutta sisätutkimuksen yhteydessä ei isoa vuotoa. 12+0 paljastu viikoiksi. Tää on vaan niin uskomatonta. Sitä verta tuli niin solkenaan. Vieläkin vuotoa mutta ei kovaa. Nyt vaan ootellaan. Laittovarulta ab kuurin ettei tule tulehdusta.

Takaisin