Keskenmenon pelko

Hienoja uutisia Newbie!! Toivottavasti rauhoittuu kokonaan vuoto nyt. Mulla oli ihan alussa hematooma joka luultavasti juurikin vuoteen jonkun viikon,ei tosin paljoa. Se todettiin ultrassa joskus rv6+. Nyt kun kävin rv11+2 ultrassa tällä viikolla sitä ei näkynyt enää.
 
Taas vuotelee vähän. Raastavaa. Ei auta kun odottaa mihin tää tilanne päätyy.
 
Mulla viikot nyt 11+4. Orgasmin jälkeen alkoi pieni vuoto. Kipuja ei ole. Onko muilla ollut vastaavaa? Ihme paniikin saa tällaisista aikaan vaikka järki yrittää pitää tyynenä. Varhaisultrassa en ole ollut mutta niskapoimu-ultra olis torstaina.
 
Paeonia: eikö yhdynnän yhteydessä ilmenevä vuoto viittaa limakalvoihin? Mullakin on tullut kerran tuollaista, ja vaikka tosi tylsä onkin niin en siitä kummemmin ollut huolissani :)
 
Huh mikä jännitysnäyelmä täällä oli luettavana Newbie2! Olen lomareissussa, niin lueskellut harvakselleen näitä. Mutta vaikka tää tieto nyt myöhässä tuleekin, ni mut on aiemmin ultrattu ihan Kysillä km jälkeen. (Ei siis tk:ssa, missä nt ultra tehdään, vaan ihan sairaalassa, missä myöhemmin myös rakenneultra)
 
No nyt sain ladattua jopa kuvan tänne meiän sitkeestä pikku vauvan alusta. Tossa sikiöpussin oikealla puolella näkyy sentin paksuinen alue missä sitä verta vielä oli. Nyt toivottavasti kaikki vuotanut ulos. Toivon niin että tää raskaus jatkuu loppuun saakka ja että kaikki hyvin :Heartred
 

Liitteet

  • 1501425905205.jpg
    1501425905205.jpg
    42.1 KB · Katsottu: 89
Hui sentään mikä jännitysnäytelmä täällä on ollut meneillään. Olen ollut mökillä, missä on huono netti niin siksi missasin koko jutun. Ihanaa Newbie, että sait hyviä uutisia ultrassa! Tsemppiä kovasti, jos vieläkin vuotelee.
 
Mullaki edellises raskaudes näkyi vuotoa noilla viikoilla ja vuosi sitten vaan pois. Mitä sitten ikinä olikaan ei johtunut keskenmenosta. Minä uskon että ei ole vaarallista vaikka säikäyttävää kylläkin!
 
Onnea hyvistä uutisista newbie! Onpa raastava jännitysnäytelmä siellä meneillään. Toivottavasti vuoto loppuis ihan kokonaan.
 
Mäkin oon näitä juttuja täällä lueskellu, ja oon Newbie ilonen siitä että kaikki olikin hyvin! :)
 
Minulla oli myös uhkaava keskenmeno ulkomailla hematooman vuoksi raskausviikoilla 6 ja 7. Olin ihan varma, että kyse oli keskenmenosta, mutta sairaalassa näkyikin sykkivä syke. Alkion vieressä oli iso hematooma, joka vuosi verta. Lääkäri määräsi lepoa hoidoksi. Pari päivää tuli veristä niukkaa vuotoa ja sen jälkeen 2 viikkoa tosi tumman ruskeaa vuotoa. Sitten oli pari päivää hiljaista ja nyt tulee keltaista, vaaleanruskeaa vuotoa. Tästä viimeisimmästä vuodosta kävin lääkärissä viime viikolla, ettei ole mikään tulehdus. On ilmeisesti normaalia vuotoa. Tänään 10+3 ja kovasti lasken päiviä siihen, että ensimmäinen kolmannes olisi ohi.
 
Mulla kans ollu tosi keltaista ainakin välillä valkovuoto.. Mutta ei haise pahalle.
 
Mom2be saitko antibioottia ennalta ehkäsemään tulehdusta? Mulle laittoi 5pv kuurin. Enää ei oo tullut edes pyyhkimisvuotoja. Hurjan kuulosta sieläkin :/ toivotaan että kaikki hyvin ja saadaan pienokaiset ajallaan syliin :)
 
Täällä oli suuri pelko km kun keväällä semmoisen jouduin kokemaan. Onneksi ultrassa kaikki oli hyvin ja vatsakin alkanut jo kasvaa niin mieli jo paljon huolettomampi :)
 
Newbie2; ei määrännyt antibioottia. En mielellään syö antibiootteja, koska ne laukaisee suolistosairauden huonoon kuntoon. Gyne sanoi, että voin halutessani syödä hiivalääkityksen. Gyne oli sitä mieltä, että vuoto olisi normaalia.. Ehkä sitä voisi varmuuden varalta hakea canestan-kuurin.

Toivotaan todella, että saataisiin terveet nyytit syliimme ajallaan [emoji173]️
 
Takaisin
Top