Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös yksi plussanut, joka pelkää keskenmenoa. Kolme raskautta aiemmin, joista eka päätyi keskenmenoon ja kaavintaan.

Pahoittelut kaikille keskenmenon kohdanneille <3 <3 se on niin väärin!

Täällä ennen esikoista keskenmeno ja nyt alkaa jo pelottaa, että iloitseeko tästä liian aikaisin. Taidan varata fifi-80 tonne yksityiseen neuvolaan ar-ultran. Kiitti vinkistä

Taitaa mennä kesken tämäkin. Viikot 7+0, rusehtavaa vuotoa eilisestä, lisääntymään päin. Menkkajomoa. Nyt todella ahdistaa:sad001
Pakko vielä lisätä että oireet käytännössä hävinneet, ei hyvältä vaikuta...

Muokattu viimeksi:
Sanzuli voi ei/: jospa olisi kuitenkin harmitonta? Mulla esikoisesta tuli noilla viikoilla rusehtavaa vuotoa

Täälläkin pidetään peukkuja, ei noi vuodot tavattomia ole, vaikka kaikki olisi hyvinkin.

Kiitos teille kaikille tsempeistä! Tilanne ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen,katsellaan...
Varasin jo hätäpäissäni ajan ar-ultraankin vaikka ensin olin ajatellut etten sinne menisi. Saas nyt nähdä kuinka käy!
Kohta lähdetään juhannuksen viettoon ihmisten ilmoille,.ainakin saan ihanviestiä muuta ajateltavaa.
Hyvää juhannusta kaikille!

Meillä varmaan ensi viikolla selviää onko ollut keskeytynyt keskenmeno vai onko hedelmöittyminen vain tapahtunut myöhempään. Oltiin tällä viikolla ultrassa, sykettä ei löytynyt ja toukka oli viikon pienempi kuin pitäisi olla. Inhottavaa tää epätietoisuus ja odottelu.

Onnellinen23v, toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin teillä, tsemppiä hirmuisesti!

Minulla herännyt yhtäkkiä vahva pelko tuulimunasta, vaikkei ainakaan vielä ole vuotoa tullut niin mistä lienee tämä vahva pelko.. Voi kumpa saisi aikaa kelatuksi keskiviikkoon jolloin neuvola lääkärille aika, jospa siellä lääkäri kertoo mikä nykytilanne on..

Täälä tuli just vessäkäynnin yhteydessä pyyhkiessä hieman ruskeaa limaa tai jtn.. Just 20min aikasemmin oksensin. Ei hemmetti, mä niin toivon että harmitonta..

Takaisin