Keskenmeno kenties?

Voi mutikkakeitto.. :sad001 pääsetkö tarkastukseen?
 
Kuulemma pitää tarkkailla tuleeko kipuja ja suureneeko vuoto. Vielä ei siis kipuja ole ollenkaan ollut. Yksi keskenmeno takana ja muistan kyllä miltä se tuntui kun ei voinut edes seistä kun sattui niin paljon ja vuotoa tuli kuin saavista kaatamalla.. Ei ainakaan sitä vielä ni kai tässä vielä toivoa on vaikka tuntuu et itse on jo luovuttanut. Ihan alussa vielä 5+4 ni ei tässä voi yksityiseen ultraankaan mennä
 
En kerennyt sinne neuvolaan ikinä soittaa kun alkoikin kohtu tyhjentymään itsestään :sad001 Jotenkin osasin jo aavistaa keskenmenon, eka raskaus eikä kummempia oireita, oli ihan epätodellinen olo että ollaanko sitä edes raskaana. No, jokatapauksessa vuoto on viikonlopun jäljiltä jo vähentynyt ja toivotaan että keho palautuis nopeasti ja ovikset tulis ajallaan että päästäis uudelleen yrittämään. Toivotan kaikille tsemppejä ketkä täällä painii epätietoisuuden kanssa, toivon että päättyy teidän osalta onnellisesti :Heartpink
 
Inkkis pahoittelut ja tsempit jatkoon! Toivotaan pikaista uutta tärppiä:)
 
Tänä aamuna vieläkin testi näyttää plussaa. Melkein riehakas olo. Varmuus sitten iltapäivällä ultrassa.

Uskotteko, että jännittää :nailbiting:
 
Tsemppiä Järvenhenki! Toivotaan että ultrassa selviää kaiken olevan hyvin :)
 
Tsempit järvenhenki!
 
Inkkikselle pahoittelut ja tsemppiä jatkoon, olkoon seuraava plussa pysyvä!

Miten Järvenhenki kävi ultrassa? :)
 
Minä myös järvenhengen kuulumisia ootan :)
 
Pahoittelut kaikille joilla raskaus mennyt kesken :Heartred Se on kamala paikka oli viikot mitkä tahansa..
 
Uskomaton onnentunne! Sieltä löytyi täysin 6+3 viikkoja vastaava alkio ja ihan pikkuinen syke! Käsittämätön tunne!

Ultrassa näkyi myös vuodon syy. Toinen limapussi, joka nyt on tyhjenemässä. Ei voi sanoa, onko ollut kaksoisraskaus vai oliko toinen tyhjä jo alkujaan.

En saanut onnenitkua tuolissa pidäteltyä...
 
Onnea järvenhenki! :)
 
Nyt vain toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Olen sanomattoman pahoillani toisten puolesta. Jätän hehkutteluni täällä tähän.
 
Pahoittelut Mawde! Tsemppiä jatkoon.

Järvenhenki paljon onnea! :) keskenmenot on ihan hirveitä eikä niitä toivoisi kellekään. Mutta kyllä mun mielestä saa iloita silloin, kun siihen aihetta on. :rolleyes:
 
Takaisin
Top