Keskenmeno kenties?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marjuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alkoi eilen ruskea vuoto, lähinnä vessakäynneillä. Kovasti huolettaa, kun on se varhaisraskauden ultrassa lääkärin sanoma: laajentunut ruskuaispussi viittaa kehityshäiriöön varhaisvaiheessa ja raskaus keskeytyy - takaraivossa...mutta yritän pitää mielen avoimena ja toiveikkaana...kipuja ei ole.

Moi ! Elokuisista huutelen :) mulla oli ruskeaa vuotoa rv 5 - 8 enemmän ja vähemmän. Jopa viikonki putkeen tais joulun aikaan olla. Ihan pikkuhousun suojaan asti. Kaikki oli silti hyvin ! Np ultraan saakka piti venailla. Rv 6 kävin yksityisellä mielenrauhan takia ja lääkäri löytikin kuvasta vuotavan kohdan. Mut tiedän ton pelon tunteen! Kaikki voi silti todennäköisesti olla hyvin!

Rv 13+3

Kiitos lohdutteluista Hetu92! Nyt vuodossa mukana punaisempaakin - tiedän, että niinkin voi olla ja silti kaikki hyvin, mutta ei rauhoita mieltä ollenkaan...

Minäkin kiitän kaikkia lohduttelusta ja tsempeistä! Ilman teitä olisin varmasti vaipunut epätoivoon. Kävin hakemassa muutamia raskaustestejä ja tein digin äsken, ainakin raskaus näyttää sen puolesta menneen etiäpäin kuten kuuluukin. Viikko sitte 2-3, tänään 3+. Tsemppiä Anni22, tiedän tasan tarkkaan tunteesi tällä hetkellä. Onneksi on vielä toivoa. Olen pyrkinyt sisäistämään hyvän ystäväni toteamuksen joka on itseasiassa täälä vaussa kesäkuisissa, "olen raskaana siihen asti kun toisin todistetaan". Yritän siis pitää mielen avoimena. :)

Nyt valitettavasti näyttää siltä, että tämä raskaus meni kesken. Vuoto muuttui tosiaan eilen verisemmäksi ja runsaammaksi, kivut vatsassa tuntuivat ikäviltä. Paino laskenut vuodon seurauksena noin kilon. Soitan tänään neuvolaan ja kyselen, miten toimin sairaalaan varatun ultran kanssa - ottavatko minut sinne tarkastukseen joka tapauksessa. Tämä on kolmas peräkkäinen keskenmeno ja nyt on todella haikea mieli. Kun tuo raskaaksi tuleminenkaan ei ole ihan jokapäiväistä... Toivottavasti teillä muilla huolet häipyvät ja onni on matkassa eteenpäin!

Voi kamala kolme peräkkäistä keskenmenoa! Tosi paljon voimia AnniS22 ja pahoitteluni <3

Pahoittelut anni22!! En osaa sanoa muuta.. toivottavasti seuraavalla kerralla kaikki menisi hyvin <3 kaikkea hyvää <3 itselläni tänään taas hieman vaaleamman ruskeaa tuhrua oli pöksyissä, mutta näytti enemmän valkovuodon jälkeläiseltä...

Kuulostaa hyvältä Miina! Toivon todella, että vuoto oli väärä hälytys ja mahassa kaikki hyvin :)

Ja taas vuodettiin. Plääääh. Onneksi ei vieläkään satu mihinkään. Enemmän välillä alapäässä on paineen tunnetta, vähä niinku menkois. Ehkä tää on normaalia. Mssnantaina onneksi selviää :)

Täälläkin raskaana kunnes toisin todistetaan mutta pahalta näyttää. Menkkamaiset kivut ja vuoto, ei tosin yhtä pahat. Eilen kävin päivystyksessä ja tuomio oli pelkän keskustelun perusteella keskenmeno. Tänään kävin omalla lääkärillä joka laittoi lähetteen ultraan koska ei ollut vielä sisätutkimuksen perusteella varma mistään. Nyt vaan kidun ja odotan ultraa.

Voi ei jellybean!! Minkälaiset kivut on, missä kohtaa? Mua kans jännittää mut yritän pysyä positiivisena... virkkaan parhaillaan vauvan haalaria ja se pitää ainakin nyt mielen positiivisena.

Soitin tänään neuvolaan ja konsultoin että mitä mieltä ovat. Sanoivat että ei kuulosta keskenmenolta sillä veri ei ole punaista eikä kipuja ole. huh, vähä helpotti mieltä :) Maanantaina ultraan!

Miina se oli sellaista koko alavatsan jomotusta. Ei sulla mitään hätää ole :)

Minä pääsin eilen aamulla ultraan ja eipä siellä enää mitään näkynyt. Varhaisessa vaiheessa mennyt kesken.

Takaisin