Keskenmeno kenties?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marjuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin olen tosi pahoillani Marjuska sun puolesta! :( Mä pelkään ihan hysteerisenä itse keskenmenoa, kun sitä taustaa on. Sain tänään todeta sen, että julkisella puolella palvelu on oikeesti niin ala arvoista. Ei mitään mahdollisuutta ultraan, vaan pitäisi jaksaa elää epätietoisuudessa viikolle 12 asti.

Voi kurjuus, tsemppiä ja jaksamisia Marjuska! Hyvä että kävit siis yksityisellä. Todella mälsää ettei kunnalliselle puolelle pääse vaikka vuoto on runsasta. Kaikkea hyvää teille!

Mulla tullut eilisestä illasta asti kirkasta pyyhkäisyvuotoa ja tänään vaan jatkuun. Kipuja ei ole. Soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin että jos viikon päästä vielä jatkuu niin soittele uudestaan. Huolettaa kun jo reilu viikko sitten tuli hirveät kivut ja lähes kaikki oireetkin loppuivat, toivottavasti normaalia.. :sorry:

Nämä on just näitä. Huolettaa ja tuskastuttaa. Miten sitä muka voi olla ajattelematta tai muuten huolestumatta. Ei meinaa mindfulness riittää...

Tänään mulla oli hcg enää 233 eli laskusuunnassa jo. Ensi viikolla menen vielä kontrolliin, toivottavasti laskee pian nollille ja saamme jatkaa yrittämistä. Toivottavasti muilla syyskuun odottajilla menee raskaudet loppuun asti! Tsemppiä kaikille. Ja kiitos kaikille teille sympaattisista viesteistänne <3

Toivottavasti Marjuska teillä tärppäisi pian uudestaan kunhan tästä ekaksi toivut.
Itse sain äsken viestin ja hcg on alle 5. Vuotokin loppui tänään. Nyt sitten katsotaan tuleeko ovis normaalisti.
Ehkäpä pääsen mukaan vielä loppuvuoden ryhmiin :) toivossa on hyvä elää.

Mulla viimeksi keskenmenon jälkeen ovis tuli ajallaan, tyhjennysvuodosta pari viikkoa. Toivotaan, että mekin ehditään mukaan vielä tälle vuodelle.

Voi, tsemppiä teille uuteen yritykseen! Mua alkaa pikkuhiljaa stressaamaan, kun oireet loppui täysin vajaa viikko sitten. Ei kyl oo ollu mitään kipuja/vuotoja, joten kaikki tod näk hyvin, vaan silti se aina mietityttää. Muistan kyllä saman oireettomuuden ekan kohdalta ja maailman ihanin vauva me silti saatiin :) Mun mielestä raskauden tuskallisinta aikaa on ollu juuri nää ekat viikot ennen kuin joku oikeesti tutkii, että elämää löytyy :(

ve22, täällä sama tilanne. Viime viikolla oli oireita, mutta nyt on ollut paaaljon helpompi viikko ja stressaan, että onko mennyt kesken. Mun kaksi edellistä raskautta on myös ollut tosi oireettomia ja silloinkin stressasi paljon. Ekassa syntyi ihan terve vauva ja toka keskeytettiin kromosomipoikkeaman ja sydänvian vuoksi rv17, eli oireettomuus ei silloisiakaan ongelmia aiheuttanut. Silti ihan neuroottisena seuraan oireita / oireettomuutta tällä kertaa. Ja toisaalta myös tiedän, että alkuraskauden ultra tai onnistunut np-ultrakaan ei takaa tervettä vauvaa... eli huolen määrä on suuri, vaikka pitäisi osata nauttia tästä.

:facepalm: Tänä aamuna epätietoisuuksissani plussasin vaalean viivan, mutta viivan kumminkin. Mitä ikinä se tarkoittaneekaan. Digi antoi silloin alkuun liian isot viikot (eli hormonit nousi humisten?) ja ymmärränkö nyt tämän hailakamman viivan niin, että hormonitaso on jo laskussa? Toki testit eivät ole samaa sarjaa eivätkä edes saman valmistajan...

Neuvola tosiaan antoi lähetteen ensi ke (20.1.) labraan (pikkupaikkakunnalla ei ihan joka päivä ole edes labraa), yksityiselle olen varannyt ma 25.1. ultran ja neuvola on 28.1. ja julkisen ultra 10.2. Joko minä siirrän yksityisen ultran ensi viikolle? Näkyisikö siellä mitään? Tulisiko tähän epätietoisuuteen rauhaa...?

Kaikkeen hulluuteen ja humputukseen sitä ihminen lähteekin ja mitä kaikkea mielessään pyörittääkään. :confused: Niin kuin ei muutakin olisi.

Ja mikä kumma se on, etten minä saa kuviani tänne liitettyä?

Mä en halua mennä ar-ultraan, koska se maksaa paljon, eikä kuitenkaan tarjoa mielenrauhaa ku pariks päiväks. Sen jälkeen jos taas jatkuu oireettomana niin pähkäilen taas uudestaan näitä samoja juttuja :D Mulla on siis tiedossa vain neuvola 10.2. eikä vielä mitään muuta.

Mä olin niin hermoissani lopulta tänään, että tein äsken toisen testin. Oon siis tehnyt vaan yhden aiemmin ja tietoisesti välttänyt testaamasta suotta vain mielenrauhan vuoksi. Mutta äsken oli pakko, ja ihan selvä viivahan siihen piirtyi, joten ehkä mä nyt vaan nautin hetken aikaa tästä oireettomuudesta :D Tänään siis viikkoja olis 5+4 ja oli kyllä paljon selvempi tulos kuin ekassa testissä 4+3.

Takaisin