Keskenmeno kenties?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marjuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Järvenhenki soititko jo neuvolaan? Toivotaan et on ihan harmitonta vuotoa! Kivuttomuus on hyvä..

Voi toivottavasti olisi kaikki hyvin. Saisitko lähetteen verikokeeseen?
Mulla tuli kirkasta vuotoa mut mulla vuoto ei tullut housuihin asti. Oli vain pyyhkäisyvuotoa. Siksi varmaan uskoinkin liian kauan et kaikki hyvin. Nyt vasta pari päivää sit runsastu.
Tsemppiä :)
Sulla testi kuitenkin näyttää plussaa. Mulla oli jo heti nega. Ja eka hcg arvo vain 49. Eikä noussu kun 59.

Voi sentään, varmasti ahdistava tilanne! Tosta digitestin mietintäajasta en kyllä päättelis mitään, vain tuloksella on väliä. Ikävä kyllä, vaikka keskenmeno olisikin käynnissä, ei raskaushormoni häviä elimistöstä vielä hetkeen, eli testi saattaa näyttää positiivista vaikka totuus olisi toinen.

KUITENKIN, niinkuin kaikkialla sanotaan, alkuraskauden vuodot on myös normaaleja. Soita huomenna neuvolaan, jos vaikka pääsisit ultrattavaksi? Sillähän asian tila selviäisi.
Ja helppo sanoa, mutta vaikea toteuttaa: yritä rauhoittua. Näihin asioihin ei valitettavasti vaan voi itse vaikuttaa. Jaksamista!

Voi miten kurjia nuo vuodot, vaikka kaikki oliskin hyvin, säikäyttää todella :( toivottavasti Järvenhenki pääset pian tarkistuttamaan mikä tilanne! Voimia siihen saakka, toivotaan parasta! <3

Järvenhenki, mullakin tullut tänään lorahtamalla kirkasta verta. Pakko soittaa huomenna neuvolaan, kun mulla olis vasta viikon päästä ultra. Tänään Rv 6 + 1. En vaan pysty odottaan sinne asti... Viimeksi kun mulla oli keskenmeno, niin hcg laski vasta noin kahdessa viikossa nollille.

Järvenhenki ja Marjuska tsemppiä kummallekin! Toivottavasti pääsette tarkistamaan tilanteen ja saatte siihen selvyyden.

Voih marjuskallakin :( tsempit sinne, ja toivottavasti pääset ultraan!

Superkiitos tsempistä.

Mieli tässä eniten heittää häränpyllyä. Nyt on (muka) kaikki muutkin oireet loppuneet. Mies se jaksaa tsempata ja pitää hyvää mieltä yllä :Heartred

Edelleen tiputtaa, yöllä vähän ja pyyhkäistessä. Kipua ei onneksi kuulu. Kokemus ainoastaan yhdestä keskenmenosta, joten vertailupohja on melko heikko. Silloin ei tosin tiputellut ollenkaan. Alkio vain lakkasi kehittymästä...

Ja nyt laitoin sähköisen viestin neuvolaan. Meillä ainakin vastaavat melkein heti. Tällä viikolla hyvin vielä ehtisi ne labrat käydä... Vastausta odotellessa.

Tsemppiä Järvenhenki :Heartred Toivottavasti pääset labroihin ja sieltä sitten hyviä uutisia :)

Nonni. En pääse neuvolan ultraan ennen ensi viikkoa vaikka vessanpyttyyn lorisee kirkasta verta. Ymmärrän kyllä ettei ne ehdi jokaista keskenmenoepäilyä ultrata siellä, ei oo resursseja. Ja kun mulla ei ole kipujakaan, niin ei ne ota mua naistentautien polillekaan. Ääh! Ei tässä muu auta kuin odottaa huomista verikoetta. Yhtä tuskaa tää odottaminen. Mites Järvenhenki sun kävi, joko neuvolasta vastattiin?

Muokattu viimeksi:
Marjuskalle :Heartred Toivottavasti verikoe antaa jotain tietoa epävarmaan tilanteeseen :Heartred

Sain sieltä soittopyynnön, ja ehdin soittaakin kesken työpäivän. Ei tehdä mitään. Ultrassa ei näy kuitenkaan vielä mitään. Ensi viikolle antoi labralähetteen. Nyt vain täytyy viikko odottaa... :sorry:
Vuoto on loppunut näköjään kokonaan. Alaselkä on vähän jumissa ja se etominen on kai loppunut.

Ei kait siinä. Tuskallista ja piinaavaa odotusta. Ole tässä rentona. :facepalm:

No onpa ikävää kun täytyy odotella :/
Verikokeesta selviää paljon. Pari pitää kyl ottaa jotta näkee et nouseeko vai laskeeko.
Jaksamisia :)

Selkeästi näkyi syyskuinen keskenmeno verikokeesta. Silloin kävin kaksi kertaa (pe ja ma) ja hormonitaso oli romahtaen tullut alas. Kaiketi nyt tutkitaan taso ja verrataan sitä viitearvoon. Lie jossain taulukko niistä hormonimääristä vs. viikot...?

Mun odotukseni on tältä erää valitettavasti ohi. En jaksanut enää hetkeäkään odotella näitten vuotojen kanssa, nyt pari päivää olleet sitä luokkaa, että ei voi olla enää normaalia. Sain heti ajan Terveystalolle jossa kävin ultrassa. RV 6+3 oli tänään. Siinä ei ole heiton varaa kuin pari päivää, koska mulla on tiedossa ovulaation ajankohta ja meillä ollut vain yksi yhdyntä tässä kierrossa ja sekin juuri tuona ovispäivänä (joten viikot on nuo, tai vähintään 6+1). Kohtu oli täysin tyhjä ja vuoto näkyi selvästi. Limakalvotkaan eivät olleet paksuuntuneet kuten näillä viikoilla pitäisi olla. Lääkäri sanoi, että näillä viikoilla pitäis näkyä vähintään ruskuaispussi ja jopa sykkeen mahdollisesti voisi nähdä. Selvä juttu siis eli keskenmeno. Lääkäri sanoi, että kohdussa ei näy mitään raskausmateriaalia enää ja oli toiveikas sen suhteen, että toivun itsestään ilman jatkotoimenpiteitä. Neuvoi menemään huomenna hcg mittaukseen ja vielä jatkossakin pari kertaa viikossa, niin kauan kuin arvo menee nollille. Tuttua juttua siis mulle, tämä oli nyt kolmas keskenmeno. Nyt ei tarvi enää miettiä sitä mitä koko ajan itsekin epäilin. Olen tyytyväinen, että menin yksityiselle, ei tarvi enää menettää yöunia. Poistun tältä erää foormilta, kaikille muille odottajille hyvää jatkoa ja onnea odotukseen! Me jatketaan yritystä sitten, kun nämä vuodot loppuu ja tilanne on normalisoitunut. Ja onneksi meillä on kaksi ihanaa pikkuista jo ennestään, joten ei tässä ole aikaa liiemmin masentua. Elämä jatkuu, mutta tietysti hetken haikeissa tunnelmissa...

Voi ei marjuska!:sorry: pahoitteluni ja voimia ja jaksamisia teille!!!

Takaisin