Mun odotukseni on tältä erää valitettavasti ohi. En jaksanut enää hetkeäkään odotella näitten vuotojen kanssa, nyt pari päivää olleet sitä luokkaa, että ei voi olla enää normaalia. Sain heti ajan Terveystalolle jossa kävin ultrassa. RV 6+3 oli tänään. Siinä ei ole heiton varaa kuin pari päivää, koska mulla on tiedossa ovulaation ajankohta ja meillä ollut vain yksi yhdyntä tässä kierrossa ja sekin juuri tuona ovispäivänä (joten viikot on nuo, tai vähintään 6+1). Kohtu oli täysin tyhjä ja vuoto näkyi selvästi. Limakalvotkaan eivät olleet paksuuntuneet kuten näillä viikoilla pitäisi olla. Lääkäri sanoi, että näillä viikoilla pitäis näkyä vähintään ruskuaispussi ja jopa sykkeen mahdollisesti voisi nähdä. Selvä juttu siis eli keskenmeno. Lääkäri sanoi, että kohdussa ei näy mitään raskausmateriaalia enää ja oli toiveikas sen suhteen, että toivun itsestään ilman jatkotoimenpiteitä. Neuvoi menemään huomenna hcg mittaukseen ja vielä jatkossakin pari kertaa viikossa, niin kauan kuin arvo menee nollille. Tuttua juttua siis mulle, tämä oli nyt kolmas keskenmeno. Nyt ei tarvi enää miettiä sitä mitä koko ajan itsekin epäilin. Olen tyytyväinen, että menin yksityiselle, ei tarvi enää menettää yöunia. Poistun tältä erää foormilta, kaikille muille odottajille hyvää jatkoa ja onnea odotukseen! Me jatketaan yritystä sitten, kun nämä vuodot loppuu ja tilanne on normalisoitunut. Ja onneksi meillä on kaksi ihanaa pikkuista jo ennestään, joten ei tässä ole aikaa liiemmin masentua. Elämä jatkuu, mutta tietysti hetken haikeissa tunnelmissa...