Keskenmeno kenties?

Pahoittelut niiiiiiin monelle! :Heartred

Tulkaa sit meille kertomaan kun seuraavaks plussaatte! :) Toivottavasti ei kenenkään ei tarvitse kauaa odottaa ja seuraava saapuu syliin asti :)
 
Mulla oli hcg arvo tänään enää 16, varmasti ensi viikolla jo nollilla. Vuotokin on loppumaan päin, enää pikkasen tulee pyyhkiessä. Mies jo kyseli, että koskas aletaan taas tikutteleen ovista :wink Tää on siis todellakin yhteinen projekti meille.

Ikävä kuulla, että niin monella muultakin on mennyt kesken raskaus tässä ryhmässä. Onneksi suurimmalla osalla porukasta kaikki hyvin :) Tsemppiä kaikille!
 
Onko täällä ketään jolle olisi määrätty lääkkeitä alkuraskauden verenvuodon takia? Pelästyin aamulla pientä, minimaalista vuotoa ja menin heti gynekologian polille (täällä Itävallassa pääsee näköjään ihan ilman mitään lähetteitä jos on vaivoja) ultrattavaksi. Sieltä löytyikin (hyvinvoivan alkion lisäksi) pieni hematooma, joka on vuodon aiheuttanut. Lääkäri määräsi lepoa ja antoi seksikiellon seuraavaan kontrolliin (viikon päästä) asti sekä antoi reseptin dydrogesteron-tabletteihin, joita nyt sitten popsin 2 krt päivässä. Olen viikolla 6+6. Oli ihana huomata kuinka tosissaan ne huolehti että kaikki menis hyvin ja kuulostaa vähän pelottavalta tuo, miten se monilla siellä suomessa on mennyt...
 
eiks tuo vahvista kohdun limakalvoja? Siitä ei ole hajuakaan käytetäänkö tuota suomessa vastaavassa tarkotuksessa eli raskauden vuotoihin. Käsittääkseni apuna raskautumiseen käytetään kyllä.
 
Hohhoijaa. Yrjö lentää Primperanista huolimatta ja ihan kauhee olo. Toivottavasti tää loppuisi siellä viikolla 12. Onneksi sentään Primperan on auttanut sen verran, että toi oksentaminen on korkeintaan muutaman kerran päivässä.
 
Niin se vaan nyt täällä meni, että raskaus todettiin tuulimunaraskaudeksi ja sain keskeytyslääkkeet tänään...
 
Desireelle isot pahoittelut! Toivottavasti toivoa riittää kun suru tästä väistyy ja saatte vielä yhden pienen syliin :Heartred
 
Apua... itkua pidättelen... kävin juuri vessassa ja ruskeaa vuotoa tuli.. ja pönttöön kun katsoin näytti että jokin olisi tyhjentynyt.. kipuja ei ole... oliko se nyt tässä? Kaksi vuotta ollaan yritetty ja tämä oli ensimmäinen plussa.. en kestä jos taas kaksi vuotta pitää odottaa seuraavaa... onko ideoita miten tulisi nyt toimia? Nyt vk6.. :sad001
 
Miina :Heartred Ruskea veri on ns vanhaa verta ja voi tulla mistä vain. Älä vielä toivoasi menetä. Itse katsoisin tämän päivän ja aamulla soittaisin neuvolaan. Kaikki peukut pystyssä että vuoto loppuu ja kaikki hyvin!
 
Voi ei Miina. Mulla tuli ruskeaa vuotoa kaksi päivää rv 5. Loppui vuoto eikä enää oo tullut. Niinkuin Sandy sanoi niin voi olla mistä vaan (esim kuivat limakalvot). Mutta jos kovasti ahdistaa niin kai ne päivystykseen sinut ottaa.. tai sitten huomenna soitto neuvolaan. Tsemppiä♡
 
Kiitos teille :Heartred mieli on nyt vähä parempi. Kävin just toisen kerran vessassa ja enää vähän tuli pyyhkiessä ruskeaa tuhrua... viikon päästä varhaisultra, yritän kestää sinne saakka jos ei tuu kipuja.
 
Miina, hus pois kaikki vuodot! Toi on kyllä paras tapa toimia, siis odottaa viikko :) Kun ei tässä vaiheessa oikein mitään voi tehdä suuntaan eikä toiseen... Varmasti vielä extrapiinaa tulee viikolle :sad001 Pidähän meidät ajantasalla :)
 
Miina, mulla tuli esikoisen odotusaikana rusehtavaa vuotoa silloin tällöin aina n viikolle 15 asti. Raskaus meni kuitenkin hienosti loppuun asti.
Tässä toisessa raskaudessa myös tullut välillä tuota tuhrua ja kaikki tähän asti ainakin kunnossa. Varhaisultrakin jo käyty ja siellä kaikki hyvin.
Aika tavallisia ovat nämä alkuraskauden vuodot eli koita olla murehtimatta, vaikka se hankalaa onkin :)
 
Takaisin
Top