Keskenmeno ja tunteet

Siis hyi ku mä olen ajattelematon!:facepalm: ei mun ollut tarkoitus pelotella!! Voi hitto.. Mutta joo, toivottavasti olis ohi mahdollisimman kivuttomasti ja helposti. Vaikka ei se henkisesti helppoa olekkaan..

Älähän Ninni hätäile, olin jo ehtiny googletteleen kaikkia kauhutarinoita aiemmin! :D Hirvittää se silti. Tai ei se kipu niinkään mut jos menee muuten huonoon kuntoon. :( Tuskin mikään fyysinen kipu voi olla pahempaa kuin se henkinen. :(

Ei mikään tuntunut niin pahalta kun ajatus oman pienen menettämisestä :( jostain sieltä pohjalta minäkin vaan nousin ja nyt odottelen että pääsisin plussaamaan parin viikon päästä, toivottavasti. Mutta ihan en ole vielä yli siitä päässytkään (pääseekö ikinä) vaan haluan sen plussan ja vauvan syliin <3
Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin, ettei tule mitään tulehdusta tms, vaan pääsisitte yrittämään uudelleen mahd. pian! :)

Eilen puolilta päivin otin sen Mifegynen. Yöllä alko mahakivut jotka vaan paheni aamua kohti. Jouduin ottaan Panacodin ja siitä parin tunnin kuluttua oksensin. Nyt on alkanu helpottaa, eikä enää tuu ku lieviä kramppeja välillä. Vuoto alko jo tolla lääkkeellä, hyytymää on jonkin verran tullut. Kauhulla huomista odotan ku tää päivä on jo ollu aika hirvee! :(

Nää kivut olis varmasti fyysisesti aika lieviä jos palkkiona olis jotain muuta ku verta ja hyytymää. Sovitaanko et käydään tää näin läpi vaan kertaalleen? :)

Voi meinaa itku tulla, tiedän miltä susta tuntuu :'( voi raukka! Toivottavasti lähtee helposti kaikki pois. Mulla Mifegyne ei alottanut vuotoa ollenkaan, vaan vasta sairaalassa ne toiset mitkä olikaan. Mutta kaks päivää vaan tuli hyytymiä ja yhteensä viisi päivää vuotoa, niin se oli helposti ohi? Toivottavasti sun ei tarvi kärsiä viikkokausia vuodosta. :oops:

Ja sovitaan vaan! Tämä toivottavasti ei toistu ikinä! Ehkä kuule saadaan vauvat syliin vielä ens vuonna :happy:

Anannaalle tsemppiä! Minkälaiset teillä on ollu menkat km:n jälkeen? tää nyt on itellä vähän kummallista kun ei tule ns.normaalisti...aikasemmin on ekan päivän aikana "hanat auenneet" mut nyt on tuommosta ruskeaa tiputtelua:think005 tulee kyllä siteeseen asti mut joo voihan se tietty olla että se alkaa sit huomenna vasta kunnolla.

Itellä oli tosi kovat kuukautiset, 2 tunnin välein sai vaihtaa sidettä kun tuli läpi. Ja kesti 6 pv. Loppu välillä ja alko uudestaan. Toka vuoto oli vähän helpompi. Mutta vuodot tuli -/+1 pv normi kierrosta.

Mulla oli ekat menkat samanlaiset ku viimeset 10-vuotta, eli kolme päivää ja verta tuli "Normaalisti". :)

Eilen otin Cytotecit. Ja odotin supistuksia, kipuja, kramppeja ja hirveetä vuotoo. Ei tullu, ei mitään noista. Tänään tietysti aamulla hätääntyneenä ja ehkä lievästi v***uuntuneena soitin naistentautien polille ohjetta. Käskivät sinne jotta lääkäri vois ultrata ja antaa lisää lääkettä koska (mielestäni) vuoto oli ollut niukkaa. Parin tunnin odottelun jälkeen pääsin ultraan ja kappas, kohtu olikin tyhjä!!! :) Ette tiedä kun kyyneleet nousi silmiin ja hymy korviin! Nyt tää on ohi ja voi alkaa ootella menkkoja!! Ihanaa!!! :D

Anannaa! Huippua! Nyt vaan lakaiset menneet taakse ja aloitat puhtaalta pöydältä! :happy: kyllä välillä tulee niitä surullisia aikoja ja sitten ei auta kun itkeä, kyllä se siitä. :) itseäkin välillä itkettää ku alan laskea millä raskausviikolla jo olisin plää plää.. Ei sais laskea ja miettiä. :rolleyes: toivottavasti menkat alkais sitte pian! Mulla alkoi menkat 34 päivän päästä siitä ku otin Cytotecit. Ja nyt siis se sama kierto menossa edelleen. :) Tsemppiä ja haleja!

Eilen varhaisultrassa 7+4 osoittautui 6+5 ilman sykettä. Koko reissusta jäi epäselvä oli, ja paskanmaku suuhun. Se ymmärrettiin, et taysin lähete jne. Lääkäri oli ehdoton, et jo 5+4 pitäis sykkeet näkyä. Ite tiedän, ettei se kuitenkaan aina niin ole. Lisäksi se ei kysellyt mun kierrosta mitää, joka oli hylännyt ennenkuin plussaa viikolla taaksepäin, enkö edes tajunnut asiassa paniikissa mainita. Taysiin sitten soitteli, ja ne oli sitä mieltä, et peli ei oo vielä luovutetut. Sanovat, et viikon sisällä tulee kutsu sinne. Alko kuitenki niin ahistaa, et soitin taysiin uudestaa tänää, ja ne ei vieläkään osanneet sanoi, et koska voi päästä. En osannu muuta tehdä kuin vollottaa, ja yökin meni itkiessä. Päädyin sitten menee yksityiselle hakee selkeyttä asiaan, ja sillä se vahvistui, että mitään ei ole elossa. Olo sentäs helpotti, kun oli asiantunteva lääkäri, ja sai vahvistuksen. Nyt sitten vaan odotellaan, että pääsee sinne taysiin ja saa lääkkeet..

Voi jI86, olen pahoillani :( Juuri itse saman kokeneena voin tietää miltä susta tuntuu. Itse sain Taysista todella hyvää kohtelua. Toivotaan, että aika tulee pian ja että kaikki sujuu hyvin, jotta pääset jatkamaan. :) Halit! :)

Kuinka pian sait ajan anannaa taysiin?
Ite täs mietin, et tosi kiva, kun mun loma loppuu ja töihin pitäs mennä tiistaina, ja en yhtään tiedä, et koska taysiin pitää mennä. kiva sitten siinä pomolle sanoo, et joo nyt lähen, enkä tiedä, että koska tuun takas... Onko muilla muuten ollut kuinka pitkiä sairaslomia asian vuoksi?

Jl86, oon pahoillani myös :( ite kokenut saman huhtikuussa. Toivottavasti kaikki menis nyt hyvin. Haluatte varmaan yrittää uudelleen? Onko eka raskaus tai keskenmeno? Tsempit ja halit sulle :)

Mä sain ajan muutamassa päivässä, mut soitin sinne ja sanoin että on huoli että on jossain tulehdusta. Oli lieviä oireita ja kun pikkunen oli köllinyt kuolleena jo parin, kolmen viikon ajan, iski paniikki.

Saikkua saa kait 2-5 päivää, mä en saanu ku sen tyhjennyspäivän ku tyhmänä kerroin olevani lomalla jo valmiiks.

Takaisin