Kiitos kysymästä Johkuliini. :) No vuoto vaikuttaa olevan jo loppumaisillaan, pelkkää ruskeeta enää tulee, mikä on tietty positiivista koska onhan se vuotaminen aina tyhmää ja erityisen tyhmää tässä tilanteessa. Perjantaina ja eilen mulla alkoi olla jo aika normaali fiilis henkisesti ja kaikki vähäisetkin raskausoireet on jo tiessään, joten tilanne on vuotoa lukuun ottamatta ihan niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan... Ja se alkoi mua sitten rassata. Käytiin eilen kavereiden kanssa syömässä ja siinä sitten kun juteltiin kaikenlaista diipadaapaa niin tuli paha olo siitä, ettei kukaan tiedä että mitään koskaan olikaan. Ehkä mä kerron tästä kuitenkin jollekin kaverille, tuntuu vaan jotenkin hölmöltä jatkaa niinku ei mitään. Ei vaan siis olla tähän mennessä varsinaisesti kerrottu yrittämisestäkään kenellekään.
Tänään musta on tuntunut siltä kuin maailmassa olis vihdoin ollut vähän aikaa värit ja nyt se on taas mustavalkoinen. Supertyhä olo. Tosi masentavaa. En nyt osaa muuta ajatellakaan kuin että äkkiä vaan uudestaan raskaaksi, vaikka pelottaakin hirveästi. Siinä jo ennen keskenmenoa ehdin kyllä tajuta ettei raskaana oleminen ole ollenkaan sellaista kuin olin kuvitellut, että sitten kun on raskaana niin se on siinä ja kaikki hyvin, vaan sitten se pelko vasta alkoikin. Olin ihan alusta asti epävarma kun sain niin haaleita viivoja testiin ja koko ajan oli vaan sellainen olo kuin olisi menkat alkamassa. Ja kun näitä foorumeja ja tarinoita on lukenut niin kaikesta päätellen sitä pelkäämistä ei voi lopettaa ennen kuin vauva on turvallisesti syntynyt... eikä tietenkään sittenkään, koska sittenhän siitä lapsesta kantaa huolta koko elämänsä.
Pelottaako sua Johkuliini vaan se keskenmeno niin paljon että aattelet välillä ettet halua uutta vauvaa? No niin muakin pelottaa että joudun vielä kokemaan tän, mutta kun on vasta esikoinen yrityksen alla niin tiedän että tottakai haluan riskeistä huolimatta... Mut kyllä se halu sulla varmaan muutamassa kuukaudessa joko voimistuu tai katoaa, kuuntele itseäsi vaan rauhassa, mikäs kiire tässä nyt heti on tehdä päätöksiä. :) Kyllähän mielihalut voi heitellä vaikka kierron mukaan ja toisaalta hormonitoiminta olla vähän kujalla keskenmenon jälkeen. Tsemiä!